Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/irudtravels

Dogodovštine (kiša) po Irskoj

01. Maj - 13.
Četiri sata ugodnog plova po Irskom moru i stigao sam. Pristajanje u Dablin -zvuči mi dobro :) Vidio sam hrpu kite surfera s lijeve strane luke na plaži u zaljevu. Onda sam se spustio u potpalublje. Čujem neku glasnu mašinu, ali nije drugi motor, već neki divljj američki pick-up. "Odvezujem" konja i čekam iskrcavanje. Prioritetno izlazim među prvima :) i evo me u Dublinu.
Stajem na prvoj benzinskoj, još u luci, jer birc ima free wifi, i javio se Myriam da sam stigao. Ona mi je rekla da je gotova s poslom i da mogu odmah doći kod nje. Na putu do njezinog doma odmah sam prepoznao neke poznate dijelove grada. Myram živi dosta blizu Bed & breakfastu u kojem sam bio s prijateljicom Jelom prije godinu i pol, prilikom svoje prve posjete Dublinu. Jako brzo sam stigao do Clonliffe road 121. Kuća s plavim vratima i nekakvom glavom na krovu :P
Imao sam topli doček. Myriam tu živi s vlasnikom kuće Markom i cimericom Mexikankom Veronicom i novim cimerom Englezom "Giddy-em", ali njega sam vidio tek treći dan. S Markom sam već prvu večer izmijenio brdo iskustava, tj. više upijao njegove priče jer čovjek je prošao gotovo cijeli svijet većinom autostopom, nešto brodom, avionom itd.

Night in Dublin

Sljedeća 4 dana proveo sam sa njima u Dublinu. Vrijeme je bilo izvrsno, a najbolji dijelovi bili su to što sam se vidio sa starim frendovima (Ircem Garbhanom kojeg znam iz Dublina i Myriam koju znam iz Avignona sa prvog dijela mog puta) i opet uživao u sunčanom Dublinu i vidio stvari kojih se sjećam od 1. posjete. Baš je dobro ponovo doći u grad koji voliš i uz koji te vežu lijepe uspomene. Odličan je bio i Guinness, kao i lajv traditional music koji na kojem smo Garb i ja bili.

Garbhan i ja na lajv tredu

Neizostavni Guinness

Liffey

Posebne pohvale idu Myriam-inom kulinarskom umijeću. Bilo je odlično (ukusno) i na francuskoj večeri kod njezinih prijatelja Francuza kad je Iris radila gratiné, a upoznao sam i Garbhanovu curu, koja je isto Francuskinja... Koliko Francuza :D

Dublin Castle

S Myriam

S Garbhanom sam bio i u Maynoothu, gradu gdje je on studirao. Tamo je baš bilo dobro...
Silno lijepo vrijeme koje sam imao apsolutno stalno na putu otkad je sve započelo, odlučilo je potpuno promijeniti svoju ćud na 5 punih dana, i to baš kad sam ja napustio Dublin, svoj četverodnevni dom s krovom nad glavom i glavom na tom istom krovu :D
Ali tako mi je valjda pao grah :D kako bi rekao jedan naš poznati putopisac...
U svakom slučaju, iako me pet dana i noći nemilice prala kiša i noću i danju i davala mi samo male trenutke predaha, pronašao sam sreću u dobroj kvaliti šatora i opreme koja me držala suhim i lijepim noćima kad kiša pada po šatoru... Kroz to sam razdoblje, a i sljedeća 3 polusuha dana obišao čitav otok i vidio predivna mjesta, tuljane u divljini, cliffs of moher i sve predivne ljepote koje Irska ima. Irska je nevjerojatno lijep otok, jedno predivno utočište tamo daleko; čije zapadne, divlje obale oplakuje Atlantik, a gradovi i mjesta vrve pretežito žalosnom, ali zanimljivom poviješću. Irci su ipak vrlo vedar i gostoljubiv narod. I vole puno pit :P
Dosta sam toga o povijesti Irske, uz ono skromno znanje koje sam imao otprije, naučio čitajući natpise i slušajući Garbhanove priče. Čak sam bio i na Dublin ghost tour, na koji me pozvao Garbhan jer on i taj tour uz ostale, kao turistički vodič, obavlja u gradu. U istom se, uz nadnaravnu notu, spominje i priča o mnogo povijesnih činjenica o Irskoj i Dublinu.
Uz zabavan i koristan boravak u Dublinu, moji highlightsi ostatka Irske najbolje će opisati ove fotografije:

kisa...

nakon kise ;)

Schull

Mizen Head

Tuljoooo

tu jos nisam toliko bradat

bridge and signal station

tu je toliko puhalo i more je bilo nevjerojtno nemirno

Glendalough

ovo je trebalo orobit :)

lady's view

man's view

Francuzi koje sam sreo u Dingle-u

Port of Dingle

Fungie of Dingle

Seagal of Dingle

moj vjerni drug

prava cesta

bee hive hut

inspiracija za ovu fotku: neka razglednica koju sam negdje prije vidio

Dingle peninsula razgledavanje zavrseno :)

obnavljanje zaliha vode

Troon; going away... baj baj Ireland :(

oblaki

P & O

Naravno, zadnji dan mi je bio prekratak i uvijek moj brod odlazi prebrzo, tako da sam morao malo žuriti kroz Sj. Irsku, bez previše zaustavljanja i fotkanja :(
Ali nema veze, nešto uvijek mora ostati za drugi put :) tako da je već i plan okvirni dogovoren s Garbhanom za razgled Donegala, njegovog rodnog County-a, kao i detaljan razgled Sj. Irske :D
Irud out...

Post je objavljen 24.05.2011. u 21:50 sati.