Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/duh-jedinstva

Marketing

BOG I BODHISATTVE

Vidjeli smo odmah na početku da je Bodhisattva idealno budistički, onaj koji živi radi prosvjetiteljstva, radi prosvjetiteljstva svih živih bića, ali smo vidjeli, gotovo od samog početka, da Bodhisattva postaje bodhisattva samo na temeljima koji proizlaze, po službenoj manifestaciji u sebi, iz onoga što mi zovemo Bodhicitta. I ovo Bodhicitta ćemo vidjeti, opet je bio ne samo misao, ne samo ideja ili koncept u nečijem um. Vidjeli smo, i opet i opet smo bili upozoreni, da je to (Bog) nešto transcendentalno, nešto univerzalno, nešto što informira i prožima i teče u smislu cijelog svemira. A mi smo vidjeli dalje, kako na vrijeme i u retrospektivi, da je to Bog, dakle, ovaj Univerzum će do prosvjetljenja, odnosno, ima dva velika aspekta; da je zavjet aspekt i osnivanje aspekta. Prvi se sastoja od formulacije pojedinih zavjeta, uvod u to što je univerzalna svijest, obuhvaćajući sva živa bića. Vidjeli smo, možda ćete se sjetiti, da su u četiri velika zavjeta istaknuti primjeri ove vrste stvari. Vidjeli smo također da zavjet - u jednini ili množini, predstavlja izraz jednog pojma, Universal, Bog, u smislu života i rada pojedinih bodhisattva. Dok drugi aspekt, aspekt osnivanja smo vidjeli, sastojalao se u praksi od šest paramitas, i tih šest paramitas smo vidjeli u nekim detaljima, preko neka tri tjedna, paramitas je bila sastavljena od tri para. Prije svega, davanja i pravednosti - Dana i sila, predstavlja altruističke i individualističke aspekte duhovnog života. Zatim predstavlja strpljenje i snagu, predstavljaju, kao što smo vidjeli, 'muški' i 'ženskom' (jedan od navodnika) pristupa duhovnom životu, i na kraju meditacije i mudrosti, koje smo opisali kao unutarnje i vanjske dimenzije, kao što su bile, u jednom izvrsno prosvijetljenom umu.

A sve ove parove suprotnosti - da li davanja i pravednosti, da li strpljenja i snage, ili meditacije i mudrosti - sve te parove suprotnosti, na odgovarajućim razinama, u njihovim kontekstima, Bodhisattva sintetizira, kao vage, i skladno integrira u vlastiti život i rad i karakter i nastojanjima i postignućima. U svom životu smo vidjeli - a to je opet inzistirano na više od jedanput - u njegovom životu ne postoji jednostranost, ne ide u krajnosti.



, i na taj način on postaje nepovratan u osmom bhumi. A onda smo vidjeli da postoje Bodhisattve Dharmakaya, koji su Bude u stvari, u obliku bodhisattva.

Sad očito nije lako pristupiti ovom predmetu Apsolutnog Boga.s Relativnim Bogom, jer dovoljno je teško baviti se time da biste dobili uvjavascript:%20void(0);id, čak i izdaleka offside, ali očito Apsolutni Bog je ima vrlo lagan, doista teški pristup. Teško je čak i dobiti uvid u pogled Apsolutna Bodhicitta. Dakle, možda bismo trebali raditi svoju temu na put postupno, malo po malo, korak po korak, sve dok možda imamo neke, međutim daljinski, međutim neizravne, percepcije prirode Apsolutnog Boga, i također imaju neke percepcije, u riječima u naslovu današnjeg predavanja, neke percepcije Bude kao i Bodhisattve, vječnosti i vremena.

Sada u toku prethodnog predavanja, ne mogu, ali su dobili neke dojmove. Znate kako je to kad idete zajedno na predavanja. Vi obično ne idete uz vaše prijenosno računalo.
kako slijedi određeni način života. Vi ćete misliti pozitivno na Bodhisattve ili bi-biti kao Bodhisattve koji obavljaju, na primjer, pitanje kako će misliti o njemu kao o razvoju Boga.

Image and video hosting by TinyPic

Bodhisattva Manjushri predstavlja transcendentalnu (vantjelesnu) mudrost odvajanja, poznat je kao jedan od prvih Bodhisattva "ove Buda ere".


Post je objavljen 22.05.2011. u 18:50 sati.