Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gamba

Marketing

Citroen – Najbolji auto na svijetu

Od kraja devedesetih sam živio u zabludi. Priznajem. Od kada se u moju obitelj uselio Polo Classic 1.4 travnato zelene boje Folcwagen je bio das Auto. Uslijedilo je preobraćenje na dieselske motore sa Polom 1.9 SDI, okatim, plavim da bi vrhunac dostigao Golfom 2.0 SDI sa vrtoglavih 75 konja. Sve to vrijeme moje uvjerenje su podgrijavali braća C. Sa dva Golfa trojke Bon Jovi, diesel a što drugo, tetka sa Polom, tetak sa Passatom i ujak na kraju s mojim starim Polom Classic. Sve dok prije dva tjedna darovnim ugovorom nisam ostao bez Golfa i sjeo u .... Citroen C3 Sonora. Motor 1.4 Flex (nema diesela.... šmrc). Bilo je tu nekih pokušaja s moje strane da punce uvjerim da je Polo, okati, ili domaća verzija Golfa 4 bolji odabir ali nisam imao previše šanse. Moram kapitulirati i priznati da je od sada najbolji auto na svijetu... Citroen ili zatamniti stakla da me nitko ne prepozna! Brine me samo što će mo reći u lokalnom ogranku HDZa. Ili me to ipak ne brine :)
Sprijeda
Straga
Izvana mi izgleda kao i domaći, franscuski model. Teško bi mi bilo naći neku razliku. Iznutra također. Tipična tvrda plastika, bez pretinca ispred suvozača, već samo s policom. Ali zato za razliku od ostalih auta ovdje ima hidraulički servo volan. ABS naravno nema niti ništa tipa ASR ili ESP. Zato oznaka Sonora znaći da svira mp3 što je bila jedna od bitnijih stavki kod odabira. Kotači su 15 colni s alu felgama a gume univerzalne, naravno. Cijena prava sitnica 38000 reala ili oko 114000 kn.
Pod haubom
Spremnik benzina
Mjesto vozaca
Mjesto suvozaca
Motor je Flex a ne TotalFlex, što će reći da još uvijek pod haubom motora ima natakareni spremnik za benzin sa crvenim poklopcem zapremnine otprilike jedne litre. Taj spremnik se koristi pri paljenju i traje otprilike godinu dana. Problem je naravno pri paljenju kada se u pravom spremniku nalazi alkohol ili po novome etanol koji lošije pali pri nižim temperatirama. Nešto tipa diesel. Osim što je moj Golf palio bez problema u Rumunjskoj na -25 C a ovdje auti na alkohol imaju problema kada temperatura padne na +20 C. Nova TotalFlex tehnologija riješava te problemčiće pa više nije potreban taj mali spremnik u motoru ali C3 je malo stariji model. Motor 1.4 je dosta živahan i dobro podnosi sulude uzbrdice u Campinasu. Slijedeći petak ću konačno dobiti i lokalnu vozačku pa ću ga i ja probati. A nakon toga ću se ipak pokušati vratiti u okrilje Folcvagena. Već sam pikirao neke stare Bube 1600 :)


Post je objavljen 21.05.2011. u 21:56 sati.