Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/irudtravels

Ingland - nije izdržala do Irske

26.04.2011.
Na ukrcaju na brod Transmanche ferriesa parkirao sam pokraj Leszekove Yamahe 660 XT-R. Leszek je Poljak koji živi i radi u Londonu, a sada se vraćao sa proljetnog godišnjeg odmora koji je proveo u Montpelieru kod djevojke :D Dobar trip za posjetiti curu. Može se s pravom reći da je PUTNIK, jer je prošao quite a lot. I Afrike i Europe, a ako je i dalje, do toga nismo došli u 45 min provedenih uz 'zorni' čaj na brodu kojim me počastio. Razmijenili smo kontakte i otišli svatko sebi potražiti mjesto za spavanje. Put traje 4 sata, pa ima sasvim dovoljno vremena za kvalitetan odmor. Ja sam došao u jednu prostoriju broda sa sjedalima ko u avionu po tri sa svake strane i prolazom u sredini. Poučen onim što sam vidio kod drugih, počupao sam spužve sa jedala i poslagao ih na pod - dobiješ krevet samo takav :) Znam da je bilo jako vjetrovito jer sam prije spavanja izašao na palubu, a kad dam legao obda su objavili da je izlazak na palubu -- zabranjen ;)
Spavao sam dok me nije probudilo sunce izvana. Kontam, opet predivan dan - i netipičan za Englesku. Konačno ću se voziti s "krive" strane ceste :) No, prije iskrcavanja sreo sam Leszeka jos jednom i zajedno smo se spustili do motora... Još mi je predložio da odem do velikih stijena 'Seven sisters' nedaleko od Newhavena. I tako smo se razišli. Ja sam krenuo (vozeći po lijevoj strani ceste) :D prema klifovima 'Seven sisters' a s istoimenog sam se broda upravo iskrcao.

Seven sisters stijene

Sve je tak... Engleski. Južna obala, Sussex county, vrlo je lijepa. Ja sam parkirao kod mjesta uz rijeku koje mi je Leszek opisao i krenuo pješke prema obali, prateći tok te iste, vijugave rijeke.

Ulazi se na pašnjake neke farme s brdo životinja, najviše sam vidio krava, ovaca, zekana i raznoraznih ptica.

Zatvorih vrata za sobom, jer me to lijepo zamolio natpis na istima, i hodah. Dugo sam hodao, možda pola sata i uživao, da bih stigao do obale odakle se pruža pogled na stijene. Sunce je bilo nisko na istoku u smjeru stijena, pa nisam baš mogao opaliti najbolje fotke, ali stvarno je astonishing! Onda su me umor i toplina sunca natjerali na horizontalni položaj pa sam legao i slušao BBC Sussex - uz dobru muziku, govorili su puno o lancu pekara "Gregg's" i o nadolazećem kraljevskom vjenčanju.

Seven sisters nap

Kad sam konačno odlučio krenuti dalje, odabrao sam put gdje sam prolazio još bliže životinjama na paši i zečevima koji su pretrčavali po puteljku ispred mene.

Uskrsnji zeko

Svi šetači (penzići) koji su mi dolazili ususret pristojno su pozdravljali. Svi ljudi koje sam tu u nekoliko narednih dana susretao vrlo prijazni, a ovi na obali su baš nekako posebno - chiers!
U Seafordu kupujem adaptor za 'englesku struju' i krecem dalje, natrag kroz Newhaven i sve do Brightona, jednog od turističkih engleskih gradova na južnoj obali, u zoni ne pretjerano udaljenoj od Londona. Obala je tu zgodna; s zelenom travom i stalno nekim klifovima nad morem. Naselja su mala i pitoma. Krenuvši prema unutrašnjosti i gladan jer sam danas od ranog jutra u pogonu, vidio sam "Harvester pub" gdje sam stao ručati. Mogu reći da je bilo fino koliko i pivo i ne previše skupo - nekih 8Ł sve skupa, a odličan je bio i salad bar s gdje možeš uzimati koliko te volja, a izbor je ogroman. Tako sit i s prvim potrošenim funtama krenuo sam prema Portsmouthu. I to ravno kod moto-vulkanizera, čiju adresu imam još iz Francuske, gdje sam si napravio mrežu mogućih vulkanizera od Engleske pa sve do Dublina. Ovaj u Portsmouthu je bio prvi. Rekoše mi cijenu, ali i da nemaju gume na lageru i da može doći sutra. Obzirom da je guma pred kraj, a i da je bila probušena rekoh im da ju naruče. Vjerojatno bi i izdržala do Dublina, ali ponuda koju sam imao za istu gumu tamo bila je 30ak € skuplja. Btw. guma mi je ovdje jeftinija nego doma kod nas. Dakle, ja šteeedim! :P
Otišao sam odraditi zadnje kilometre ove korzikanske Dunlopice. S novom se, engleskom nadam dokotrljati natrag do doma. Valjda će toliko potrajati. Obišao sam Portsmouth u predvečerje i zaputio se na sjever, van grada potražiti konak.
Portsmouth:

Portsmouth biker

Prvo kampište u Engleskoj našao sam vrlo brzo, u mjestu Waterloovile, kraj velikog drveta uz šumicu i polja pšenice. Ujutro sam, uz šetače pasa imao i društvo jednog simpa dede, kojemu je stalno plesao gebis dok smo pričali, a pričali smo oko sat vremena. Ispričao mi je skoro cijeli svoj život, a sve je počelo s jesam li imao dobru noć (na što je odgovor uvijek; ako je provedena u šatoru, DA!) i time da je šteta što će, prema urbanističkom planu, polja na kojima stojimo uskoro pretvoriti u naselja i zgrade. Kad je otišao, ja sam sjeo, na motor i zapalio do radionice jer su rekli da je u podne guma kod njih. Bila je na kawi za pol sata :)

h radione:

Ja sam u obližnjoj zalogajnici "Bite on the bridge" riješio cheeseburger s puuuno luka i onda, s novom gumom, krenuo prema Stonehengeu.

uh, koliko je sati? time to get the grip!

Post je objavljen 09.05.2011. u 19:54 sati.