Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/procitano

Marketing

Preuzimanje i spajanje poduzeća

David Harding & Sam Rovit
Izdavač: Masmedia

Kako bi trebalo birati svoje mete? Koji bi posao trebalo zaključiti? Gdje treba započeti s integracijom? Što bi trebalo napraviti kada i ako posao negdje zapne?

Fuzije će otići prije krivim nego pravim putem, ali fuzije su prijeko ptrebne. Kako onda direktor koji mora gledati unaprijed usklađuje malu vjerojatnost da će posao uspjeti s potrebom ugradnje akvizicija u strategiju razvoja društva?
Direktori koji prihvate takve postupke i taktiku imaju više izgleda za uspjeh. Sustavno donose bolje poslovne odluke, sve ispituju i uče u hodu. Tako produbljuju vlastitu stručnost u stvaranju psolova i stvaraju djelotvoran krug. Znači, uspjeh stvara uspjeh.

Uspješna fuzija je ona koja ostvaruje 10% izvanrednog prinosa ili više.

5 je razloga kako jednom društvu može poslužiti stvaranje posla:
1. Kao instrument za smanjenje industrijskih kapaciteta
2. Kao instrument za ovjedinjavanje rascjepkane industrije
3. Kao sredstvo stjecanja proizvoda i proširenja na tržištu
4. Kao sredstvo ulaganja u istraživanje i razvoj
5. Kao instrument za izgradnju nove industrije

Najvažniji je proces biranja vaših meta. Ako idete utvrditi što želite kupiti, najprij emorate razumjeti vlastito poduzeće: biranje vaših meta je čvrsto vezano za pojačavanje osnovne djelatnosti vašeg poduzeća.

U industriji potrošačkih proizvoda pronašli smo direktnu vezu između snage brenda i sposobnosti cjelokupne zarade jednog društva. Snaga branda ne proizlazi uvijek iz tržišnog udjela. Umjesto toga, najunosniji brandovi crpe svoju snagu iz sposobnosti nadziranja najviše cijene svojih marki. Brandovi imaju snagu ako mi kao potrošači želimo pratiti više za brand proizvod, čak i ako trgovac stavlja jeftiniju varijantu ispred nas.

Nakon analize klijentele ciljanog društva, istražuje se mogućnost kako ostvariti diferencijaciju i preduhitriti poteze konkurenta. Koliki je relativni tržišni udio konkurenta, koliki su njegovi prihodi i koliki je njegov profit po geofrafiji, proizvodu i segmentu.da li pojedini konkurent stvara profit impliciran njegovim relativnim tržišnim udjelom? Pokazuje li meta radne rezultate ispod očekivanja? A njezini konkurenti? Je li posao točno definiran?
Analiziramo strateški položaj cijene ciljanog društva spram njegovih konkurenata i određujemo mogućnosti za umanjivanje cijene.
Uočavamo posebne vještine ili tehnologije koje poduzeće posjeduje, koje se preklapaju s glavnim sposobnostima poslovnih jedinica, i kreiraju specifičnu, prepoznatljivu vrijednost za klijete.koje će investiranje u tehnologiju ili ljude dati prednost jednom ili drugom završetku?

Zapamtite da ne kupujete samo profit i gubitak te bilancu. Kupujete ljudski napor sa svim snagama i pogreškama koje idu s njim. Morate biti u poziciji procjeniti nematerijalna sredstva organizacije, kao što su stručnost menadžera i urođena sposobnost dovršavanja posla ili još bolje, kako oni reagiraju na vaš dril u svrhu poboljšavanja njihove izvedbe.


Post je objavljen 06.05.2011. u 15:01 sati.