Nemam riječi od neposlovnosti i arogancije .... Kažem arogancije jer imam osjećaj da svoje korisnike zaista smatraju ovcama.
To je sve što mi pada na pamet ovog časa kad pomislim na moja iskustva s T-Mobile Hrvatska u zadnjih godinu dana.
1998. kad sam kupila prvu Nokiu 6610, nisam razmišljala kako će mi nakon 13 godina stvarčice tog tipa biti stalno u džepu i koliko će postati sastavni dio života. Ne sjećam se više je li uopće bilo ikoga drugoga osim...kakogod se zvala prethodnica T-Mobile Hrvatska, ali 098 je bio moj prvi broj.
8 godina poslije kad sam selila u Irsku, bilo mi je nevjerojatno bitno zadržati svoj 098 xxx-xxx broj. Vjerojatno bi psiholozi imali objašnjenje . Ostavljam sve u Hrvatskoj, stavljam svoj prošli život u kutije, selim tisuće kilometarar dalje, ali je bitno da se 098 xxx-xxx ne ugasi. Čudnovate su reakcije ljudske . Te 2006. se još nije moglo preći s ugovora na Simpu, a još manje se moglo zadržati broj prilikom prelaska kod drugog operatera pa sam se u misiji zadržavanja svog 098 xxx-xxx broja odlučila nastaviti plaćati jednu od pretplata. U međuvremenu su se smilovali i dozvolili zadržavanje broja kod prebacivanja na Simpu pa sam i to isprobala. Pokazalo se malo komplicirano jer bih nekad ostala bez kredita te se odlučih vratiti na neku pretplatu.
Svibanj 2010.
Odem u T-Mobile centar gdje mi ponude da uzmem neku minimalnu pretplatu uz mjesečnu naknadu od 10 Kn. Vuk sit, koza cijela. Ne moram razmišljati o kupovanju bonova, a neću u ludo bacati na pretplatu kad nisam u Hrvatskoj. Prije potpisivanja, službenica centra je bila vrlo dobra i upozorila me na klauzulu ugovora po kojoj ako ne otkažem ugovor na vrijeme ili ne odredim da prelazim na nešto drugo, nakon godinu dana će me automatski prebaciti na mjesečnu pretplatu od 150 Kn. Pitam je koliko prije mogu otkazati ili odrediti drugu pretplatu i dobijem odgovor: "6 mjeseci prije isteka ugovora.". Super. Za Božić ću sigurno doći i rješit ću to onda. Čak sam si u telefon stavila i reminder da ne zaboravim. Pri tome sam potpisala trajni nalog za naplatu računa.
12. mjesec 2010.
Eto dolphinE u Rijeci za Božić, reminder se javi jedan dan i ode ona uredno do istog onog T-Mobile centra. "Bla bla truć truć ... i zbog svega toga bih ja sada potpisala da mi s 5. mjesecom prebacite taj broj na Simpu."
T-Mobile: "Ne možete to napraviti toliko prije."
dolphinA: "Kako ne mogu?! Pa rekli su mi da mogu 6 mjeseci prije isteka ugovora."
T-Mobile: "Možete 2 mjeseca prije isteka ugovora, ali ne 6."
dolphinA: "Mogu li preći sada na Simpu i platiti preostale pretplate do 5. mjeseca?"
T-Mobile: "Ne možete."
.... OK.... doći ću u 3. ili 4. pa ću riješiti.....
dolphinA: "Osim toga, dala sam trajni nalog za naplatu računa, ali vidim da ga ne koristite i stižu mi opomene. Kako ne živim ovdje, ne primim sve račune na vrijem pa želim koristiti trajni nalog. Možemo li provjeriti je li broj računa kojega imate u sustavu točan?"
.... Je....
T-Mobile: "Možda niste imali na računu novaca."
dolphinA: "Jesam sigurno."
T-Mobile: "Poslat ću ja ponovno zahtjev."
Stavim si reminder da se vratim u 3. mjesecu.
1. mjesec 2011.
Stiže mi jedan dan poruka od najdražeg mobile operatera kako sam dan prije iskoristila svoj internet paket.....drugim riječima, protekla 24 sata su mi svako spajanje na internet naplaćivali po onim suludo visokim cijenama 1 MB. Najljepše je što kada pošaljem poruku STANJE na broj 0110, dobijem stanje u nazad ne znam koliko dana. Naravno, kad sam pod ugovorom, nije ih briga i znaju da će me moći teretiti za štogod žele.
U isto vrijeme, drugi broj u kući koji je Simpa, može vidjeti trenutno stanje i bogme nema surfanja kad se iskoristi paket. Naravno, njega ne mogu teretiti pa im je u interesu imati real time kontrolu.
Kipim i veselim se 3. mjesecu.
Odem iz Hrvatske, izvadim karticu i sretno ubacim svoju Irsku karticu (savršeni su što se toga tiče).
3. mjesec 2011.
Dolazim u Hrvatsku, ubacim T-Mobile karticu i ne mogu zvati. Stiže mi poruka da sam u dugu. Poslali su mi SMS dok nisam koristila karticu.
Kipim opet jer shvatim da mi nisu aktivirali trajni nalog, a znam da na računu imam novaca. Čovjek im daje slobodu da uzimaju novce s računa i oni to ne koriste?! Tko je tu lud?!
Odem opet u svoj T-Mobile centar i bla bla truć truć.
T-Mobile: "Možda niste imali na računu novaca."
dolphinA: "Jesam sigurno. Provjerila sam."
T-Mobile služebnica iznervirano: "Pa odite vidjeti s bankom u čemu je problem!"
@/&%$#@/(/"$
dolphinA:"Ja da odem vidjeti s bankom?! S vama sam potpisala ugovor o trajnom nalogu. Ne biste li mi vi morali moći reći koji je razlog da ga niste iskoristili jer novaca na računu ima i možemo opet provjeriti da je račun u Vašem sustavu točan."
T-Mobile iznervirano: "Ja vam to ne mogu reći. Sigurno niste imali novaca na računu."
dolphinA iznervirano: "Dobro, nebitno. Platit ću sada Vama ovdje, molim Vas da mi aktivirate broj i otkažete pretplatu s 5. mjesecom i prebacite na Simpu.".
T-Mobile: "Za plaćanje ovdje morate platiti dodatnih 5 kuna po računu, ali ne možete otkazati pretplatu toliko prije."
dolphinA: "U redu za 10 kuna, samo riješite, ali kako ne mogu otkazati pretplatu?! Pa rekli su mi da mogu 2 mjeseci prije isteka ugovora."
T-Mobile: "Možete mjesec dana prije isteka ugovora, ali ne 2."
Možete mi zamisliti facu.....Mislila sam da ću iskočiti iz kože. Stvarno ne podnosim kad me netko pravi ludom.
28.4.2011.
Vjerovali ili ne, napokon potpišem Zahtjev za trajno isključenje. Preplavio me osjećaj postignuća . Na tom papiru piše napomena: "Vaš/i pretplatnički broj/evi biti će preneseni u pre-paid (Simpa) T-Mobile mrežu istekom posljednjeg dana kalendarskog mjeseca u kojem je podnesen Zahtjev za trajno isključenje...." (moja napomena - ovo je točno prepisano i nije moja pogreška onaj bitI će).
28.4.2011.
Zovu me i interesiraju se zašto otkazujem pretplatu. Kažem s čim sam bila nezadovoljna, ali nema reakcije osim da će se potruditi da me što prije prebace na Simpu. Kažem da želim da završi s istekom mjeseca kako samo potpisala, a službenica me uvjeri kako će napisati posebnu napomenu o tome na zahtjevu.
29.4.2011. 18:31
Primam SMS: "Poštovani, želimo Vam srdačnu dobrodošlicu među Simpa korisnike...."
Koji sad Simpa korisnik?! U travnju smo i travanj ima 30, a ne 29 dana.... ili su nešto promijenili u čast kraljevskom vjenčanju?
Nazovem njihov customer care i saznam što sam i znala da sam Simpa i neka kupim bon jer me ne mogu vratiti na pretplatu do nedjelje.
Na sreću, može se to obaviti preko interneta.
OK, znam s kim imam posla pa neću gnjaviti i uplatit ću 25 Kn, a sutra idem prebaciti broj kod nekog drugog.
29.4.2011. 19:26
Vaš Simpa račun je nadoplaćen......
29.4.2011. 20:15
Idem poslati SMS.
!!!!
Poruka ne prolazi.
Idem probati nazvati.
Mili glas mi kaže da nemam dosta na računu.
Pogledam da mi se nije uloadao mail. Nije. Zadnji u 14:28.....Surfala nisam. Nitko nije koristio telefon.
Nazovem opet customer care i zatražim neka me do nedjelje vrate na pretplatu. Kaže mi kako sam ja još na pretplati i da on gleda u sustav i da nisam Simpa. OK, ako sam na pretplati, zašto kod zvanja čujem da nemam dosta na računu. Dobijem objašenjenje kako su mi sigurno rekli kod potpisivanja zahtjeva da neću moći koristiti broj neko vrijeme i da njihov sustav tako radi te da ću sutra moći koristiti taj broj.
Nakon nekog vremena nazovem ponovno i želim vidjeti hoće li mi druga osoba ipak moći pomoći.
Ispričam svoju priču i opet zatražim da me vrate na pretplatu.
Customer care: "Gledajte gospođo dolphinA, ako ja to sada napravim, bit ćete na pretplati tek za 2 dana i onda će vam se sve to produžiti."
Gospođa dolphinA: "Zato sam i uplatila tih zadnjih 25 kuna T-Mobile-u da se ne gnjavim do sutra, ali recite mi gdje su nestali?"
......
Customer care: "Bili ste na Internetu u 20:10."
Da skratim priču.....nisam surfala...nije mi se mail automatski konektirao.... ne znam koji se to signal računa tu kao povezivanje na internet, ali sve u svemu prestrašno.
Idem probati s VIPom nakon 13 godina. Kaže mi prijateljica da je zadovoljna s njima. Ne može biti gore od ovoga.
Post je objavljen 29.04.2011. u 23:32 sati.