Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drinica

Velika Subota i Najveća Nedjelja...

Blagoslovljeni dani...Doista...Puni onog nečeg - Ono malo više...Tako jednostavni i obični...A puni Života...Baš onako nekako - kao prazan grob...U njemu nema ničega posebno, a sve ukazuje na - novi Život...

Pripreme za biciklijadu Kristova Stola su u punom jeku!

Podržite nas i vi svojim molitvama!

Jučer, na Veliku Subotu, s prijateljima sam obišla sve crkve na trasi:

Trasa Biciklijade

Neke od njih po prvi puta, i bilo je krasno obići Kristov grob, u svakoj od njih, pomoliti se, pokloniti...Preporučiti njihove župljane, naše obitelji, susresti ljude, susresti Boga...

"Došli smo na hipodrom, pa na Kajzericu, našli smo tamošnju lijepu malu župu rođenja Isusova, s Kažotićevim spomenicima, tamo su neka majka i kćer, uređivale crkvu i Kristov grob, ostavile smo puno letaka...A ja sam se sjetila kako je p. Luka nas "mlade" vozio tamo na Radio Mariju, dok još nije prešla na Jordanovac...

Na Bundeku smo dijelili biciklistima naše letke, i zaljepili na kapelu...

Onda sv. Ivan - Utrine, sjetila sam se kako je p. Luka tamo krstio dijete našeg prijatelja Robija...U Utrinama je već bio plakat za biciklijadu...

Onda smo išli u sv. LUke, Travno, tamo je uz Kristov grob, bilo i klanjanje pred presvetim, neke bakice su pobožno molile...

Onda lijepi sv. Matej - Dugave, i tamo je već bio plakat jer se župnik već preko maila bio totalno oduševio s idejom... Na spomen ploči smo uočili da je Rudolf Perešin iz te župe...

Onda sv. Marko, Jakuševac, tamo su neki vatrogasci iz DVD-a čuvali Isusov grob, a ja sam se sjetila da mi je v. Bradica pričao da je i u Lasinji isto tako...Dali smo i vatrogascima par letkića, a druge ostavili na polici i u sakristiji, jedne smo zalijepili na oglasnu ploču, makar nismo bili sigurni je li to samo za smrtovnice, za obližnje groblje, ali valjda nije...Uostalom - Uskrs je! : )

Sv. Benedikt nismo stajali, jer smo već bili umorni, a i to je ista župa kao sv. Marko...

U sv. Barbare, na našem Cilju smo sreli župnika, koji je baš išao staviti na oglasnu ploču našu trasu biciklijade...

Onda do Ranjenog Isusa na Plesu, pa do bl. Alojzija Stepinca, tamo su bakice taman počinjale krunicu prije noćnog bdijenja, a župnik nešto sređivao oko oltara...

Predivna Velika Subota! Na kraju smo umorni i zadovoljni otišli na blagdansku večeru, za bdijenje više nismo imali snage...

Na uskrsno jutro, sv. misa u župi, ozareni čestitari...Obiteljski ručak, i posjeti rodbini, s prijateljima...Posjetili smo i naše branitelje štrajkaše, kod Jelačićeva spomenika na Trgu, upisali se u njihovu knjigu dojmova, čestitali Uskrs, barem njima, kada već ne možemo do naših generala...

Upoznali smo i dva krasna mladića, studenta, bosanske Hrvate, iz okolice Banja Luke, iz 10-člane obitelji, i zajedno s njima posjetili rodbinu u Sesvetama, nekad 8-članu obitelj, koja se sa zetovima, snahama, unučadi, u međuvremenu s višestrukim blagoslovom umnogostručila...

Dečki iz Bosne, redovito idu na Modrave, a rado će se i oni priključiti našoj biciklijadi!!!

Sve je bilo doista krasno i blagoslovljeno!

Sretan Uskrs!

I - Idemoooo!!!

Pratite naše pripreme za bicikilijadu i svojim molitvama! U devetnici smo Milosrdnog Isusa!

Iduće subote krećemo na Papinu beatifikaciju u Rim!!!

I tjedan iza toga - 1. biciklijada na svijetu, posvećena novom blaženiku - bl. Ivanu Pavlu II!

Post je objavljen 24.04.2011. u 20:01 sati.