Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rudarka

Marketing

Telefoniranje....

Koliko ste dobri u komunikaciji sa nepoznatim personama preko telefona?

Pogotovo onim bezličnim tetama u labirintima birokratskih, a pogotovo raznih komunalnih društava. Specijalno u trenutku kad nešto gadno zabrljate. A-ha. naughty

I sad nekoliko savjeta:

- uvijek smjerno i prijateljski zamolite za savjet oko vašeg problema
- jednostavno objasnite što su/ste zabrljali (obično ovakvi pozivi krenu kad vam vaše omiljeno komunalno pošalje opomenu pred isključenje, a po vašim podacima vi im ništa niste dužni, no dobro, samo zadnju ratu, noo... nut)
- i dalje očijukajte uvjeravajući drugu stranu da ste eto ipak vi krivi, noo.... (uvijek upali)
- na kraju dobijete informacije koje vam nikad ne bi dali da ste se izvikali na osobu koja vam se javila
- spomenite kuhanje, pranje, peglanje i šlampavog muža, pokojnu majku, djecu teenagere ili bebe nećake - uvijek se nađe netko s druge strane koji mi odgovori da je sa svim muževima/djecom/svekrvama isto smijeh
- nekoliko puta se zahvalite na informacijama, ako je potrebno dalje zvati lijepo zamolite osobu za kontakt, te njezin direktni telefonski broj
- zapisujte osobe i brojeve telefona jer se ponekad morate vratiti na jednog od prethodnih sugovornika.

Vjerujte - na kraju se svaki problem može riješiti.

O tome kako svi mi - pogotovo informatički obrazovani - ne možemo shvatiti kako su postavljeni neki jednostavni programi i baze podataka jer vaša uplata može završiti na čudnom mjestu, da ne spominjemo kako vas mogu isključiti jer ste ostali dužni po pozivu na broj od prošlog mjeseca, ali ste u ovom pretplatiti, no to glupi program ne prepoznaje. Mislim ono.. bang

A o privatiziranim komunalijama tipa televizor, telefon, internet gdje vam se na besplatni telefon javljaju uljudni mladci iz raznih dijelova Lijepe naše, te nikad ne dobiješ istog operatera koji vas uvjerava umiljatim glasom kako su zaprimili vaš poziv, molbu, želju ili reklamaciju - okačite mačku o rep. headbang

Ps. Danas sam uspjela dobiti gospođu šeficu koja odobrava (zapelo kod nje, a vidi vraga - kad je preduzeće kompjuterizirano, sve se vidi) moj budući poslovni novi PC, te smo se lijepo napričale, žena mi obećala da će stvar riješiti i ubaciti me na popis odabranih kad sam joj lijepo objasnila zašto baš meni treba nova kanta, a ne nekom savjetniku koji je do jučer bio diša, pa ga smjenilo i sad bi na novoj kanti igrao karte...

Još se na kraju ona meni ispričavala što je na bolovanju i što ne može riješiti problem odmah i sad, već tek u ponedjeljak. smijeh

Post je objavljen 24.02.2011. u 18:37 sati.