Različite su izvana: glatke ili sjajne, divnih živih boja ili pak neugledno sivih,
grube il' hrapave ...
No, ispod oklopa su sve one nježne i mekane.
Baš kao i ljudi ...
Često se i njima dogodi da neugodno zrnce padne im u samu tu mekoću i nježnost
te ih grubo rani.
Maknuti ga ili mu se već prije znati izmaknut ?
Ma, pokušavaju one samo bol ublažit i rane svoje koje im zrnce nemilice zadaje izliječit ...
I neke tako i uginu ...
A one neke, po nečem drukčije, posebne, koje strpljenjem trpljenje svoje nose,
rane svoje obavijaju sedefom,
sloj po sloj,
da im ublaži bol,
i sve lakše i lakše patnju podnose ...
I tako iz boli izraste divan kamen.
Patnje, borbe, života, ljubavi znamen !!!
Ljude koji u sebi nose bisere, prepoznat ćeš po blistavim osmjesima ...
Skupljene su u njoj tajne
što ih šapću morske vlati
a u njene usne sjajne
sve ljepote mogu stati
Sve što živi u daljini
nepoznati neki život
sve sto traje il' se čini
nekad lijepo, nekad krivo
Školjka mi priča, lijepo mi priča
školjka mi priča, tiho mi priča
Sva rođenja i sve smrti
ona njezno prima u se
stari svijet dok struja vrti
tajne joj ljepotu bruse
Primaknem li svome uhu
njenu tvrdu, rahlu koru
premda žedna i na suhu
o samoći ili o moru
Školjka mi priča, lijepo mi priča ...
Kad su glasni, kad nas plaše
razgovori pred oluju
ona sve to čudno pase
sve to njene uši čuju
I o brodu i o dragom
što ih skriše noći plave
što ih nekom hladnom snagom
vječno njišu morske trave
Školjka mi priča, lijepo mi priča ...
I u hladnom tom pejzažu
njen je sedef poput hrama
gdje se čudna svjetla slažu
a izbija samo tama
Njezin biser sja se dugom
i treperi poput rose
o životu vječnom, dugom
dok joj more plete kose
Školjka mi priča, lijepo mi priča ...
................................
/Tereza Kesovija, Školjka/
... Školjka je simbol hodočasnika ...
......... Znak da je i naš život ..........
........ jedno veliko hodočašće ........
...... prema nebeskoj domovini ......
/... školjka sv. Jakova ima centralno mjesto ..
............ u grbu pape Benedikta XVI; ............
.......... i time želi sačuvati u sjećanju ............
........... slijediti tradiciju Ivana Pavla II., .......
........... toga velikog hodočasnika ................
........ koji je obišao sve dijelove svijeta ........./