Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/megakit

Marketing

Turistička zajednica Općine Brtonigla

Turistička zajednica Općine Brtonigla započinje sa svojim radom 1994. god. Pokriva područje od svega 33 km2 i spada u jednu od manjih istarskih općina. Broji oko 2000 stanovnika i obuhvaća pet mjesta: Brtoniglu, Novu Vas, Karigador, Fiorini i Radini.



U Brtonigli se velika pažnja posvećuje edukaciji mlađih naraštaja o važnosti održivog razvoja i ekoloških vrijednosti. Primjećuju se veliki iskoraci u uređenju mjesta i fasada kuća.



Mala, ali itekako aktivna Općina Brtonigla u svoje ciljeve ubraja promociju mjesta u “vinsku destinaciju”, pretežito ruralnog karaktera, ali s izlazom na more, iskorištavanje prednosti kombinacije "plavog" i "zelenog" segmenta ponude, uređenje mjesta za ugodniji boravak kako stranih gostiju, tako i domicilnog stanovništva, ne zaboravljajući pritom na nekoliko već prepoznatljivih i uvijek dobro došlih manifestacija, primjerice Fešta Istarske malvazije.



Iako uz ograničena sredstva, u promociju Općine Brtonigla uložen je veliki trud. Stoga umjesto sudjelovanja na velikim europskim sajmovima Turistička zajednica koristi kanale ciljanih prezentacija (vina i birana jela), u suradnji s klasterom oglašava se mrežno i putem novosti u stručnim časopisima (kampiranje/birana jela) te na radiju.

Trenutno je u izradi projekt novog klasterskog mrežnog portala koji će na jednom mjestu gostu omogućiti sljedeće: upoznavanje s turističkom ponudom cjelokupnog područja Bujštine, velike plakate s najavama manifestacija, atraktivno informacijsko središte u kampu Park Umag koji je u sklopu te turističke zajednice.

Turistička zajednica Brtonigla odredila je u sklopu svog dugoročnog plana
razvijanje Općine u vinsku destinaciju odnosno grad vina. Sama Općina već je niz godina član međunarodne udruge Citta' del vino. Budući da je općinsko područje pokriveno s 500 hektara vinograda, a obuhvaća šest većih renomiranih vinara i velik broj stanovnika koji se bave proizvodnjom vina, ova titula logični je rezultat postojećih resursa.

U postavljanju kratkoročnih planova velika je važnost podređena početku
projekta pet ekoloških parkova tematskog karaktera koji će povezivati i objedinjavati svih pet glavnih mjesta u općini. Povezana je tematika: vino-ulje-sport-more-cvijeće.

Kreće se s uvođenjem novoprihvaćenog vizualnog identiteta i
sloganom (na razini klasera), koji je usvojen potkraj 2010. godine. Iste godine ostvareno je više ciljeva i radionica destinacijskog marketinškog menadžmenta u suradnji s turističkom zajednicom klastera. Prihvaćen je novi vizualni identitet na razini klastera (lepeza četiriju boja) i slogan “U svim bojama Istre”. Njime se promoviraju mjesne tradicije, manifestacije i prezentiraju tipični lokalni proizvodi. Veliki je rezultat postignut i promocijom Istarske malvazije u Toscani na manifestaciji "Calici di Stelle" (Zvjezdani kaleži).



Motiviranje i koordiniranje zainteresiranih subjekata u zajedničkim aktivnostima te kreiranje posebnih turističkih paketa koji će objedinjavati širu paletu usluga, npr. vino i birana jela; sport i zabava te obiteljski paketi također također su dio razvojne strategije općine Brtonigla.

Osoblje Turističke zajednice Brtonigla kao i njihovi suradnici trude se osmisliti uvijek nove sadržaje, usluge i manifestacije poput vožnje kajakom rijekom Mirnom, stvaranja imidža Brtonigle kao destinacije za razvoj radnih skupina putem doživljaja biranih jela, berbe grožđa, sadnje i berbe maslina, biciklizma i pješačenja.

Cilj manifestacija u organizaciji Turističke zajednice Brtonigla je da se goste kao i autohtono stanovništvo pozove na zajedničko druženje. To je učinjeno odabirom nekoliko manifestacija pravilno raspoređenih tijekom cijele kalendarske godine, s ciljem produljenja sezone i izvan ljetnih mjeseci. Namjera je uvesti još jedan vid zabave za mlade i stare - turistički vlakić koji će povezati obalni i unutrašnji pojas Općine.

Najpoznatije manifestacije su: Fešta Istarske malvazije (srpanj), Fešta Sv. Roka (kolovoz) te četverodnevna manifestacija zabavnog karaktera Dani gljiva.

Turistička zajendica Općine Brtonigla zaista je primjer kako se s mnogo rada i ciljano predstavljenim sredstvima mogu ostvariti uspješna promocija i razvoj mjesta u jednu od budućih bisera istarskog turizma.

Katarina Dobrić Dabić



Post je objavljen 10.02.2011. u 09:25 sati.