Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gnojidba

Marketing

Odgovori na 2. tjedno pitanje

Drugo tjedno pitanje odnosilo se je na učestalost primjene folijarne gnojidbe.
Rezultati su bili slijedeći:

imagebam.com

Kako se može vidjeti iz priloženih rezultata, ravno 50% je izjavilo da bar jednom tijekom vegetacije provede folijarnu gnojidbu. Oni koji to čine češće, u manjini su. Korisnici kojima je primjena folijarne gnojidbe preskupa, bilo ih je 4 ili 20%.
Što reći?
Iako je ovo vrlo mali uzorak (ah, marketing cool) stanje je indikativno. Folijarna gnojidba se primjenjuje malo ili nimalo, a razlog je vjerovatno visoka cijena, ali isto tako i potrebno tehnološko znanje. Međutim, za gnojidbu drvenstih kultura (voće, vinova loza) folijarna gnojidba je važan tehnološki zahvat. A o tome više u drugim postovimamah

Post je objavljen 26.01.2011. u 00:37 sati.