Dakako, sve ovisi o tržištu na koje se dođe. Tako izvješća iz Indije pokazuju da tradicionalno mesni lanci hrane ondje nude veći izbor vegetarijanske hrane i izvrsno ga prodaju. Tako preko 50 posto prodaje McDonaldsa, Pizza Hut-a, Domino's-a i KFC-a u Indiji odlazi ne bezmesne obroke. Zanimljivo je da u ostatku svijeta McDonalds prodaje 95 posto mesnih menija, a Pizza Hut 70 posto mesnih menija. Pretpostavlja se da su 30 posto Indijaca koji posjećuju ove restorane brze hrane vegetarijanci. Posebno popularan u indijskom McDonaldsu je bezmesni McAloo Tikki burger.
KFC je zabilježio porast prodaje od 20 posto kada je uveo bezmesne menije.
Neki od ovih lanaca hrane razmišljaju otvoriti restorane koji će nuditi samo bezmesnu hranu, a na to se već odlučio Domino's koji je otvorio čak nekoliko (već sedam!) takvih restorana u nekoliko indijskih pokrajina.
Post je objavljen 23.12.2010. u 10:07 sati.