Snimio: Vanja
Kako se Božić i vrijeme darivanja (u današnjem svijetu često prevedeno kao "vrijeme kupovanja") neumitno približavaju, tako i oglašivačke taktike postaju sve direktnije ... pretpostavljam da poruke i ne mogu postati puno direktnije od ove na fotki ispod naslova.
Sjećam se kasnih 80-tih i tadašnjih putovanja u inozemstvo - jumbo plakati tada nisu postojali kod nas ("Zar je to istina, zar je zaista postojalo vrijeme kada njih nije bilo? Što se tada nalazilo uz glavne ceste, na starim ogradama i uz skladišta?", pitat će poneko od mlađe generacije ) i fascinirao me je pogled na njih, ne toliko svojim porukama već samom veličinom, jarkim bojama, fotkama. Sadašnjim klincima su ti plakati dio svakodnevice (od svih putovanja posljednjih godina jumbo plakate jedino nismo vidjeli u bosanskoj provinciji i Albaniji), dapače, moram reći da su moji klinci uz njih počeli pokazivati interes za čitanje ... što raditi za polagane dosadne vožnje u koloni Zagrebačkom avenijom nego gledati te šarene slikice i pitati "Tata, što to znači, I ... N ... A?".
Ne mogu reći da me ta činjenica ispunjava nekim posebnim ponosom .. no, što je tu je, i to je dio naše svakodnevice. Mislim da su klinci već skužili da sve što piše na zidu nije bogomdana istina i sad nam te poruke nadnaravnih dimenzija više služe kao zabava i predmet viceva nego stvarni pokazatelj koji bi nas trebao gurnuti ka dućanskim kolicima i potaknuti nam ruku da posegne u džep. Koliko vidimo, metode oglašivača su različite, ali isto tako su različite i metode kojima se ja "obračunavam" sa tim plakatima ... ljepotice sa plakata iz prethodnog posta ću pogledati bez puno zadržavanja imena oglašivača u mojoj svijesti, plakate kao ovaj danas prikazani ću popratiti laganim podsmijehom ...
Snimio: Vanja
Za kraj ovoga posta još samo da dodam da su autori plakata, namjerno ili ne, propustili ubaciti još koji superlativ e kako bi poruka bila još bombastičnija - recimo: "Savršeno optimalno idealan dar!"
Snimio: Vanja
Post je objavljen 22.12.2010. u 11:02 sati.