Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/plavabrazda

Marketing

ZAKON - A ŠTA JE TO ?

evo san kopirala stranicu Šibenskog lista vezano za neznanje, nepoštivanje zakona, aroganciju i demonstraciju sile os strane HEP-a

subota, 23. listopada 2010.
šibenskilist aktualno 05

damir.nakic@sibenski-list.hr
šibenik

BIZARNO Povjerenstvo za reklamacije potrošača
Elektra osnovala povjerenstvo bez konstituirajuće sjednice!?

-’Plavi val’ uputio je 10. rujna direktoru šibenske elektre Radislavu Gulamu i direktoru HEP-a – operateru distribucijskog sustava Miši Jurkoviću, prigovor zbog nepostojanja i nerada Povjerenstva za reklamacije potrošača pri HEP-u, pozivajući se na zakon i poštovanje procedura, no na njega još uvijek nije odgovoreno.
Sva je prilika da ni potrošači od ‘nepostojećeg povjerenstva’ neće nikad dobiti odgovor na svoje primjedbe, pa će barem dok se ne riješi ova situacija njihov svaki prigovor nakon 30 dana zakonski - biti prihvaćen!

Potvrda imenovanja člana ‘Plavog vala’ u Povjerenstvu za reklamacije Elektre Šibenik trajala je tri mjeseca jer su oni u početku umjesto Zlate Blaće željeli imenovati Eriku Popović koja je ovu dužnost obnašala u posljednja dva mandata.
-nisu htjeli prihvatiti gospođu Blaće jer je Elektra još prije 10 godina potraživala novac na ime njenog supruga, točnije njegovog obrta koji je već davno ugašen. Iako ona nema veze s tim, njeno članstvo prihvaćeno je tek nakon niza dopisa i prigovora 5. svibnja što je još jedan od dokaza Elektrinog provođenja
samovolje – objašnjava Popović.

Mandat Povjerenstva za reklamacije potrošača pri Elektri Šibenik istekao je još krajem 2008. godine, no unatoč zakonskoj obvezi novo povjerenstvo još uvijek nije formirano. Iako su novi članovi - predstavnici HEP-ovih
društava i potrošačkih udruga imenovani 5. svibnja ove godine, još uvijek nije održana konstituirajuća sjednica, a u međuvremenu članovi su od Povjerenstva i njegove predsjednice (?!) dobili polugodišnje izvješće o radu koje
sadrži tri potrošačke žalbe.
Polugodišnje izvješće nepostojećeg povjerenstva!?
Ta tri slučaja su odbijena jer tzv. povjerenstvo obrazlaže kako 'nije nadležno za rješavanje takvih problema'. Ovakvo ponašanje revoltiralo je članove udruge za zaštitu potrošača 'Plavi val' koja među članovima novog povjerenstva ima svoju predstavnicu Zlatu Blaće. Udruga osporava legitimitet potpisane predsjednice, a stavila je sljedeći prigovor na izvješće:
-Povjerenstvu nisu dostavljeni prigovori potrošača koji su mu upućeni kako bi ih se razmotrilo, već je netko samostalno odlučio da se prigovori naslovljeni na Povjerenstvo istom ne dostave.
Budući da novo povjerenstvo još nije formirano, ono nije niti može biti legitimno, kao ni njegova predsjednica Elijana Lučev.
'Plavi val' uputio je 10. rujna direktoru šibenske Elektre Radislavu Gulamu i direktoru HEP-a – operateru distribucijskog sustava Miši Jurkoviću, prigovor zbog nepostojanja i nerada povjerenstva pozivajući se na zakon i poštovanje procedura, no na njega još uvijek nije odgovoreno.
U cijeloj situaciji sada se opravdano postavlja pitanje što će se dogoditi s prigovorima potrošača poslanim Elektri Šibenik.
Predsjednica 'Plavog vala' Erika Popović ima spreman odgovor:

nakon 30 dana potrošač je 'u pravu'

-Unatoč svemu, pozivamo građane da i dalje šalju svoje prigovore Povjerenstvu. Ukoliko ne dobiju odgovor u roku od 30 dana, smatra se da je njihov prigovor prihvaćen. Ako pak dobiju odgovor, a njime nisu zadovoljni, u zakonskom roku od 15 dana mogu se obratiti HERA-i (Hrvatskoj energetskoj regulatornoj agenciji) i od nje će dobiti konačan odgovor. I tu postoji problem - još od kraja 2008. kada je istekao mandat posljednjem povjerenstvu, na odgovorima koji se šalju potrošačima nije istaknuta uputa o pravnom lijeku, odnosno što činiti ako nisu zadovoljni odgovorom. I sama predstavnica HERA-e, dodaje Popović, bila je iznenađena kada smo joj osobno postavili ovo pitanje, što nedvojbeno demonstrira Elektrino provođenje samovolje. Ipak, sva je prilika da potrošači odgovor od 'nepostojećeg povjerenstva' neće nikad dobiti, pa će barem dok se ne riješi ova situacija njihov svaki prigovor nakon 30 dana - zakonski biti prihvaćen!


Post je objavljen 24.10.2010. u 20:03 sati.