"U uvjetima ekonomske krize i sveopćeg
rezanja troškova poslovanja, tvrtke se nerijetko odlučuju, prije svega, na smanjenje
budžeta upravo za marketinške aktivnosti i oglašavanje. Je li oglašavanje doista OUT kako kaže naslov naše konferencije ili su možda neki, do sada uobičajeni, načini oglašavanja i komunikacijski kanali out, a njihovo mjesto zauzimaju neki drugi, moderniji, jeftiniji i efikasniji oblici oglašavanja?
Kako efikasno komunicirati s tržištem u eri naglog razvoja društvenih mreža na internetu i mobilnih aplikacija?
Kakava je budućnost "klasičnog", jednosmjernog oglašavanja putem novina, televizije i radija?
Je li internet neprijatelj tzv. starih medija ili samo logičan i dobrodošao dodatak oglašivačkoj industriji?
Što internetski marketing znači za turizam i kako ga koristiti u ovoj važnoj gospodarskoj grani?
Web Strategija 9 i eminentni stručnjaci s područja internetskog marketinga, dat će odgovore na ova i mnoga druga pitanja. Posjetiteljima konferencije, predavačima i gostima želimo ugodan boravak na konferenciji, što više novih spoznaja, poznanstava i poslovnih prilika!"