Lee Carrol i Jan Tobler
Izdavač: Teledisk
Djeca su ono što trebaju biti; ona su svoja. Pustimo ih na miru da budu točno ono što jesu.
Tretirajte indigo djecu s poštovanjem. Poštujte njihovo postojanje u obitelji.
Pomognite im u stvaranju njihovih vlastitih disciplinarnih rješenja.
Dajte im mogućnost izbora baš za sve stvari!
Nemojte ih nikada omalovažavati, nikada!
Uvijek objašnjavajte zašto im dajete upute. I sami slušajte svoje objašnjenje. Zvuči li glupo – kao u 'zato što sam tako rekao?' Ako zvuči, promijenite upute. Poštivat će vas zbog toga i čekati na nove. Ali ako im dajete autoritativne, diktatorske naredbe bez dobrih, čvrstih razloga, ta će vas djeca raznijeti. Neće vas poslušati, i što je gore, iznijet će vam točno zašto od toga nema koristi! Ponekad vaši razlozi mogu biti jednostavni kao 'jer će mi to danas pomoći – doista sam umorna.' Iskrenost ovdje ima neopozivu prednost. Oni će razmišljati o tome i zatim će to napraviti.
Učinite ih svojim partnerima u odgoju. Razmislite dobro o tom aspektu!
Dok su još bebe, objašnjavajte im sve što činite. Neće vas razumjeti, ali osjetit će vašu svijest i poštovanje. To je strahovita prednost u dobi kad počnu govoriti.
Pružite im sigurnost u svojoj podršci. Izbjegavajte negativnu kritiku. Uvijek im dajte na znanje da ćete ih poduprijeti u njihovim nastojanjima. Često će se oduprijeti vašoj verbalizaiji i šokirati vas tijekom cijelog procesa. Zatim zajedno proslavite. Nemojte ih natjerati da to postignu, nego neka to sami učine uz vašu podršku.
Nemojte im reći tko su oni sada ili tko će oni biti kasnije. Oni to znaju bolje od vas. Pustite ih da odluče što ih zanima. Nemojte ih tjerati da se bave obiteljskim poslom samo zato, jer je to obitelj činila kroz brojne naraštaje. Ovo dijete vas naprosto neće slijediti.
Ta djeca zahtijevaju da doista provodimo obiteljski život a ne samo da ga idealiziramo. Ona kažu: 'Ja sam član obitelji i imam pravo glasa.'
Mnogo smo roditeljskog ponašanja naučili od naših vlastitih roditelja, od medija, ili tečajeva za roditelje. Na nesreću, svi su ti izvori proizvodi stare energije. Oni ne djeluju u situacijama koje zahtijevaju nove energije. I zapamtite: indigo djeca su 100% nova energija.
Naš roditeljski zadatak jest zaštiti našu indigo djecu od ostataka stare energije i pomoći im da se uvijek sjećaju svog božanskog podrijetla i svoje misije. Ne možemo dopustiti da naša indigo djeca podlegnu masovnoj amneziji o svojoj svrsi – svijet ovisi o njima!
Neka dijete bude informirano i uključeno u zbivanja.
Spriječite potencijalno pogešno razumijevanje pomoću jednostavnih objašnjenja.
Ne reagirajte na svoje dijete.
Izbjegavajte naređivanje.
Držite svoju riječ.
Riješavajte svaku situaciju odmah.
Ne tucite dijete i ne koristite nikakve pogrdne izraze.
Pokazujte ljubav.
Ako ga ukorite, neka to bude prolazna stvar.
Raspravite situaciju nakon ukora.
Na kraju, uvijek se izmirite i pobrinite se da se situacija izgladi.
Roditelji trebaju biti svjesni svog odnosa s indigom djecom. Vašoj djeci trebaju vodstvo, ljubav i disciplina, a ne roditelji. Ona znaju s kojom svrhom i zadatkom su ovdje na Zemlji. Budite njihov vodič.
Znanje se često može izgubiti, ali mudrost se nikada ne zaboravlja.
Moja vizija budućnosti zasniva se na bezuvjetnoj ljubavi.
Stari energetski obrasci u školama osnivaju se na temeljnom vjerovanju kako su djeca prazne posude, koje stručnjak, nastavnik treba ispuniti znanjem. U tradicionalnom sustavu, đaci, kao članovi našeg društva, uče kako da doprinose učenjem svega potrebnog za zaposlenje. Oni pokazuju vještine slušanja i uče cijeniti sebe na temelju toga koliko pismenog materijala proizvedu. Nastavnik se koristi tehnikama koje izazivaju stid te usporešuje đake jednog s drugim, a što bi ih opet trebalo motivirati da napišu još više pismenih radova. U takvoj će se atmosferi svako dijete koje se tome ne prilagodi bez pitanja smatrati problematičnim.
Nastavnici u osnovnoj školi u Britanskoj Kolumbiji ne korist više jedinice kao ocjenu. Umjesto toga koriste izraz 'in progress' (u napredovanje) što znači da đaku treba malo dulje da ispuni ciljeve nastave. Nastavnik zatim mora razviti plan kako daih dijete zadovolji.
Kazna neće djelovati na ovu djecu. Ona stvara strah, zahtijeva prosudbu, izaziva ljutnju i samo još veći sukob. Djeca će se povući, utonivši sama u sebe, s mržnjom. To je opasno za njihove duše i za živote drugih. Izvjegavajte kažnjavanje.
Disciplina im je potrebna jer osigurava logične i realistične posljedice. Ona pokazuje u čemu su pogriješili, osigurava im svladavanje problema, nudi im načine rješavanja nastalog problema ne zadirući u njihovo dostojanstvo.
Prihvatite djecu s poštovanjem, odgajajte ih i obrazujte s ljubavlju, šaljite ih u slobodu.
Majka je očekivala od djevojčice da besposleno sjedi i čeka dok ona ne pojede doručak. Mora da je mislila na svoje vlastito djetinjstvo kad se od djece očekivalo da ih se ne vidi i ne čuje. Dijet je prirodno aktivno, jer mora mnogo toga naučiti. U indigo djece to je još i jače izraženo, ona imaju jak osjećaj za svrhu.
Zapamtite da je ovo vaše dijete imalo (više manje) isti broj života kao i vi i da je stoga duhovno biće s određenim iskustvima, talentima, karmom i karakternim osobinama. Vaša su se djeca inkarnirala da budu s vama. Izabrala su vas kao roditelje da bi naučila određene lekcije, stekla iskustvo, razvila određene aspekte svog karaktera i radila na jačanju svojih slabih strana duhovnog razvoja.
To vas ne oslobađa odgovornosti kao roditelja, ali vas oslobađa toga da snosite potpunu odgovornost za ono što nastane od vaše djece. Kao duhovna bića, ona su jednaka vama. Izabrali su da ovog puta budu vaša djeca, možda ste u nekom drugom životu vi bili njihova. Znate da roditelji često kažu: 'Čekaj samo dok ti ne budeš imao djecu. Nadam se da će biti baš poput tebe!' Možda je to razlog zašto su vaša djeca ovog puta vaša djeca! Mi smo sličniji našoj djeci, a ona su sličnija nama nego li smo to spremni priznati.
Pokušao sam doprijeti do djeteta riječima; one su često prolazile pored njega a da ih nije čulo.
Pokušao sam doprijeti do djeteta s knjigama, samo me je zbunjeno pogledalo.
Okrenuo sam se sav očajan. Kako da doprem do tog djeteta?, uzviknuo sam.
Dijete mi je šapnulo. Dođi – reklo je, Igraj se sa mnom!
Mediji: televizija, časopisi, filmovi, radio, internet i novine, svi su oni nositelji vibracijskih frekvencija. Mediji koji se temeljen na negativnostima, strahu ili manjku imaju najniže frekvencije. Oni koji prihvaćaju istinsku duhovnu ljubav imaju najviše frekvencije. Veoma je važno da vaše kućanstvo vibrira što višim frekvencijama. Stoga, ograničite sve sklonosti slušanja vijesti u svom domu i nemojte čitati novine i časopise nabijene negativnostima.
Smatram da indigo djeca djeluju na razini na kojoj im je prilično teško obavljati zamorne zadatke, osobito one kod kojih se koriste olovka i papir te dosadno pamćenje podataka.
Post je objavljen 15.10.2010. u 12:58 sati.