Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/staroinovo

Marketing

TAXI KRIZA

Pri jednom od povrataka iz Njemačke pred Nirnmbergom nam je „prokuhao“ auto. Kako su predgrađa velikih gradova krcata automehaničarskim servisima, auto smo lako parkirali u jednom od njih i pozvali taxi koji nas je odvezao do autobusnog stajališta u centru grada. Bili smo u velikom škripcu s vremenom i brojnom gastarbajterskom prtljagom i zahvaljujući uslužnom taksisti koji nam je u svemu pomogao, stigli na vrijeme. Krenuli smo busom ka jugu i našem domu, a sestra se istim taksijem vratila u predgrađe po popravljen auto. Ta taksi usluga, s putem oko 30.km. koštala je 25. bivših DM.

Po dolasku u Zagreb u ranim jutarnjim satima taksi vožnju od oko 3.km sam platila isto toliko. Na moj prigovor, taksista mi je drsko odgovorio da nas je dvoje i da smo mu pretrpali auto prtljagom, što je mene navelo da mu ukratko ispričam nirnmberšku priču, koju je on s podsmijehom slušao i naplativši svoju uslugu, bahato rekao:

„Što ćete, gospođo, tako vam zrno palo!“

Bilo je to prije petnaestak godina.

U „padu zrna“ se u međuvremenu ništa nije promijenilo na bolje, o čemu sam par puta i pisala.

Danas zagrebački taksisti štrajkaju; kažu, svih 1100, okupljenih u udruženju Radio taxi, koji ima monopol na taksi usluge u metropoli.

Razlog štrajka: Grad se oglušio na njihove prijedloge o jeftinijoj vožnji i razne projekte novih usluga „ekskurzijskog“ tipa: skupljanje putnika, grupne vožnje kvartovske škvadre i narudžbe unaprijed.

I žalosno, i smiješno, i komplicirano. Za ono... kada vam se žuri, ili kada vas boli, što je najčešći razlog vožnje taksijem, trebali bi biti vidoviti, inače ćete ga jednako skupo platiti kao i prije.

Dolazak konkurentskih stranih trgovačkih lanaca raznorazni monopolisti su mogli klevetati parolama, tzv. reklamnim sloganima, kojim su nas opominjali da ne zaboravimo tko smo i odakle smo pred šarenilom inozemne ponude.

Dolazak konkurentske riječke taksi službe uznemirio je naše taksi monopoliste „do.....štrajka“, i zatekao ih, bez slogana.

Domaće, a jeftinije!
5.km za 20.kn!

„Palo zrno“...

Skoro, kao u europskom Nirnmbergu
.







Post je objavljen 15.10.2010. u 02:27 sati.