Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/irudtravels

Do Zell am Seea i prijateljstvo s Mumijem... i s Innerhoferima

Povratak sa Grossa i svizac Mumi :)

EveryTrail - Find the best hikes in California and beyond

Grossglockner-Zell am See (povratak sa nebeskih visina)
Ujutro, kad se sunce pokazalo iza stijena na koje je gledao ulaz mog satora, sav se mraz brzo otopio; a ubrzo je postalo izrazito toplo, cak vruce! A nebo je bilo preeeedivne plave boje! I sve to jos u scenariju okolbih bijelih vrhunaca planina ;) stigao sam fotkati mraz, iako je bilo vec 9h, a onda sam i pravi mali foto sesn napravio; sa satorom, prirodom, snijegom, makro fotkama planinskog cvijeca i ostalo; cuo sam neke cudne glasne zvukove u vise navrata. Kasnije sam skontao da su to bili lovci; jer sam ih vidio kad sam odlazio; cudno i smijesno obucena ekipa s puskama i piljili su nesto s dalekozorima u nebesa...
I dvoje smijesnih penzica se setalo kad sam se spremao po toj mojoj "zdjeli" pa mi je deda prisao, pa smo ćaskali i svasta me ispitivao, a onda kad sam mu odgovorio da sam aus Kroatien, onda je reko da idu tamo iduci tjedan na Urlaub; pa se nije mogao sjetit di tocno; pa mu je Frau pomogla: Biograd na moru - no krasno, evo sinkroniciteta. Moja familija tam inace ima apt ;)
I to dvoje su iz Fuša, haha, bas im se mjesto zove Fuš [Fusch] ;) to je tamo di cu se ja dakle, spustiti... I spustih se ja; ali za pocetak do jednog Hofa di sam jeo  Wurstle i pio Rajdlera ;) i dragao pravog pravcatog svisca! Imaju ga kao kucnu zivinu i ful je drag. Acijela planina puna znakova za svisce; vec sam mislio da necu ni jednog vidit; a kad ono, evo ti ga; a di? U restoranu ;)
E da, i tamo sam opet sreo par penzica Innerhofer ;)
I jos sam se onda digao na jedan vrh Edelweißspitz (2517m) odakle na sve strane puca divan pogled, pa cak i na See od Zella gdje mi je bilo odrediste za taj dan!
Spustih se zauvijek iz raja; tankah u Fušu jer je kazaljka opet pokazivala 108 km prijedenih (na rezervi) ;) zanimljivo je kaj na postaji pise Lätzte tankstelle ;)
I malo jos điranja po okolici i vecernji posjet McD free wirelessu i onda spavah u Hofu, s pogledom na See ;) outić...

Innerhoferi

tunel

motoras
Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 05.10.2010. u 14:18 sati.