Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/irudtravels

Grossglockner/Nassfeld

Grossglocker hohealpen strasse!!!!!!!
Grom i pakao! Cesta je... Odusevljen sam... Prosao sam sve 2 put :)
No krenimo redom. Prvo budenje ujutro. Dizem se dosta rano (6:30) jer sam rano legao pa sam naspavan. Spremam se i shvacam da za dana i inisam tako dobro skriven s ceste! Nocu me nitko nije mogao uociti a proslo je tucet vozila kad sam slagao sator i prije nego sam zaspao. Ujutro sam ja otisao do ceste i prosao pjeske gledajuci dolje; vidi se komad motora i bijeli desni dio satora. Cak je i neki lik usporio kad je bio u ravnini sa satorom: valjda se nalukavao da kroz raslinje vidi ko se to dolje utaborio na susjeovoj mu njivi :) meni znak da se pozurim; i trpam sve na motor pod ceradu, paukova mreza prek svega i gas dolje u mjesto. Prvo odrediste: benzinska Shell; i natocih 21.50 lit (tank mi je 22) i dobim 2 ziga. Jos mi fale tri, pa sad to skupljam za neku milka bombonijeru or smthg. To cu pokloniti mami kad se budemo vidjeli u Munchenu. Ali pssst... nemojte joj reci, nek bude surprise!
I krenem ja prema Grossu. Skretanje lijevo sa glavne prema grossglockner hohealpenstraße :D yipi
Dolazim u neki gradic Fuš. Grad se zove fuš - hehe; i ja sad tamo imam prijatelje - dva penzica! Ugl. U Fuschu pijem kavu, ali samo zato da bi napunio Ajfa, i krecem dalje. Ocekivao sam se da cu se voziti dugo do tamo, ali to je doslo zacas; iz Taxena sam tu bio, izostavimo li kavu koju sam odradio u fušu za 45 minuta; pise start te GHS, da ne pisem ono danima, i vec pocnu zavoji i brdo, i otvaraju se predivni pogledi; a snijeznobijeli vrhunci vec su se mogli i iz fuša vidjeti. I onda naplatne; vec sam prethodno na tabli vidio da je 18 za motore, pa sam oso na blagajnu za motoriste (posebna je; a kad kupujes kartu dobis karticu za povratak; jer je cjelodnevna (meni je bila za dva dana :D a u nju mi je bio ukljucen i camping fee), naljepnicu* i kartu s ucrtanim preporucenim rutama. Kad sam na hednoj od ponudenih ruta vidio da obuhvaca Hermagor; odmah mi je sinulo - idem do Italije. Mislim prvenstveno do Nassfelda, da ga vidim kakav je ljeti, tj. bez snijega, jer sam tamo bio na skijanju ove godine; ali i da odem do Italije jer je kod naseg apartmana stajala tabla za Italiju, ali nikako nismo otisli provjeriti.. Ja sad jesam ;) i indeed - Italija je tamo! 500 m dalje na prijevoju visokom 1500 i kusur metara i s nekakvim kul jezercetom nalazi se granica; eto, jos jedna drzava na popisu :)
Slikao sam se tamo, pa kod apartmana pa sam morao piciti nazad jer je zadnji ulaz na GHS u ovo jesensko razdoblje 18:45. Ljeti je otvorena stalno (valjda) jer sam vidio da povoljno imaju vecernje karte u ponudi. Ali sa se vratim malo. Pitao sam ovu trojicu di ce oni, i rekli su Süd Tirol i to. I vidao sam ta tri bmw-a cijeli dan; bar 3-4 puta. I nisu ni jednom cugu platili :) vidio sam ih na vrhu GHS-a pa u Oberdrauburgu, pa kad sam ja picio prema Nassfeldu a oni natrag. Zavoja taj dan brdo. I to kakvih; a asfalt super, cesta odrzavana odlicno; stvarno uzitak voznje. Bilo je malko prohladno i oblacno taj dan pa nas je leek upozorio na cash desku da bi moglo biti icy na izlascima iz tunela... Ali nije bilo; i gore je divno bilo. Cijelim putem; do snijezne granice, pa se onda jos malo dizes pa spustas, pa dodes do rotora ;), a do njega su dva tunela koja se produ, i onda na rotoru biras Heiligenblut (dakle u nizinu) ili prema Grossu. Odlazim gore znajuci da cu se opet dolje vratiti... Sve breath-taking slike. Pa predivni slap zdesna, pa ulijevo u dolini brana i cudesno zelena boja jezera i onda restoran Glocknerhause i do vrha jos veliki opened tunel i per zavoja. Na kraju ceste je veliki vidikovac s panoramskim pogledom na Grossglockner (vrh, najvisi u AT, 3789m ak se ne varam) sve u bijelom, i dolje na nizinu; sve kao na dlanu... Divno. Ima jos neki muzej, restorani, parking na kat za aute (garaza) a motori mogu naprijed na VIP odjeljenje ;)
Bilo je malko oblacno, ali dobre su se fotke ulovile!
Idem dolje natrag; ali sada na drugu stranu, na jug u Heiligenblut. Moram malo pozuriti (prva zurba uopce) jer moram stici natrag do 1845 a zadao sam si fajn rutu. Ovaj dan je bio stvarno hard test. I za bike (njemu piece of cake) ali i endurance test za moje dupe cca 430 km in a single day. Ali nekad je jednostavno lako, i ne smeta kad su uvjeti tak dobri; ova juzna strana je bila topla; cak vruca. Ipak, kad zaboli, samo stanes na nogare i vozis se kao s kroserom il endurom po off roadu... Eeee, to se u autima nemre!
Dakle spustih se na taj Heiligenblut koji je vrlo lijep, a i njega sam trebao posjetiti na vikend skijanju; ponuda je bila za vikend u 12. mj. 2008. ali moj frend Marko nije mogaoo i eto... Propade! A dobra ponuda bila. 100€vra, 2 nocenja, 3 dana ski pass i dorucci! A ko ne bi! Al eto ajde, sad sam vidio i mjesto di bi isli i planine di bi se skijali i ski zicare i liftove koji bi nas gore vozili ;) spustim se sve do Lienza, pritom ostavlhajuci s lijeve strane veliku dolinu kojom tece Drava (izvire negdje u brdima s kojih se upravo spustm) i grad Spittal - tamo ce se vracati ;) Razgledam dvorac u Lienzu i odlazim dalje po dolini. Taj je kraj specifican po tome da se dva ogromna masivna (i visoka lanca protezu u smjeru Istok - Zapad i ostavljaju u sredini dolinu u kojoj se smjestilo brdo sela, gradova i inih naselja. Toga se sjecam i iz 1. mjeseca kad smo amo dosli na skijanje. I tako dolazim ja tom dolinom iz smjera Zapada! Dolazim u Oberdrauburg. Glad! Kad parkiravam kod Gasthofa zum Post (svako mjesto ima hotel ili gostionu takvog naziva), vidim svoje moto bmw druškane na cesti. Idem unutra, punim Ajf i jedem predobar Gulasch-suppe za 3,60! Gunstig a valjda sam to dobro rekao!
Idem za Hermagor! Super cesta uzbrdo i zavoji, pa nizbrdo, spustajci se srecem ove opet; masemo si ;)
I konacno evo mene u Tropolachu, iznad njega je Nassfeld!Grossglocker hohealpen strasse!!!!!!!
Grom i pakao! Cesta je... Odusevljen sam... Prosao sam sve 2 put :)
Bilo je malko oblacno, ali dobre su se fotke ulovile!
Dakle spustih se na taj Heiligenblut koji je vrlo lijep, a i njega sam trebao posjetiti na vikend skijanju; ponuda je bila za vikend u 12. mj. 2008. ali moj frend Marko nije mogaoo i eto... Propade! A dobra ponuda bila. 100€vra, 2 nocenja, 3 dana ski pass i dorucci! A ko ne bi! Al eto ajde, sad sam vidio i mjesto di bi isli i planine di bi se skijali i ski zicare i liftove koji bi nas gore vozili ;) spustim se sve do Lienza, pritom ostavlhajuci s lijeve strane veliku dolinu kojom tece Drava (izvire negdje u brdima s kojih se upravo spustm) i grad Spittal - tamo ce se vracati ;) Razgledam dvorac u Lienzu i odlazim dalje po dolini. Taj je kraj specifican po tome da se dva ogromna masivna (i visoka lanca protezu u smjeru Istok - Zapad i ostavljaju u sredini dolinu u kojoj se smjestilo brdo sela, gradova i inih naselja. Toga se sjecam i iz 1. mjeseca kad smo amo dosli na skijanje. I tako dolazim ja tom dolinom iz smjera Zapada! Dolazim u Oberdrauburg. Glad! Kad parkiravam kod Gasthofa zum Post (svako mjesto ima hotel ili gostionu takvog naziva), vidim svoje moto bmw druškane na cesti. Idem unutra, punim Ajf i jedem predobar Gulasch-suppe za 3,60! Gunstig - a valjda sam to dobro rekao!
I konacno evo mene u Tropolachu, iznad njega je Nassfeld!

budenje

nacionalni park Hohe Tauern

i ja tamo... gore

Rvacka!! ha ha

uuu bemveji

The road

hrvatska zastava dvorca u Lienzu

Nassfeld ;)

Post je objavljen 04.10.2010. u 12:23 sati.