Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/neejoehendrixgameblog

Marketing

Halo: Reach (X360) recenzija!

Halo: Reach
Bungie Software, developerski tim iz SAD-a, svima je poznat po svojem softverskom dragulju, FPS hitu Halo-u, ekskluzivi za Xbox. Kad je Microsoft 1999. otkupio Bungie, sam Bill Gates (koji je sam savjetovao kupovinu) nije mogao znati na kakav je rudnik zlata naišao. Mozda je to naslutio 2001. dan danas legendarnim Halo: Combat Evolvedom, ali tek 2004. i Halo dvojkom, Bungie osigurava svoje mjesto u svojevrsnom AIAS-ovom Hall of Fameu. Halo: Reach, fantasticni FPS, ujedno je i zadnji Halo nastavak kojeg radi Bungie, koji nakon Haloa, priprema novu ekskluzivu za Xbox. Zasto me Halo zadivio, procitajte u recenziji



THE GOOD

Zaraznost

Zamislite igru, za koju, prije nego ju ukljucite i krenete igrati, morate isplanirati minimalno 4-5 sati slobodnog vremena unaprijed. Takav je Halo: Reach. Igra je toliko zarazna i toliko vas opcini svojim gameplayom, svojom pricom, svojim apsolutno famoznim multiplayom da nema sanse da se ne maknete od nje za manje od 5 sati.

Interesantna prica i dostojan zavrsetak serijala

Halo je oduvijek, osim svojom igrivoscu, plijenio podosta zanimljivom pricom. Borba izmedju ljudi i vanzemaljske rase, poznate kao Covenanti, nije ostavljala nista manji dojam intelektualno od, naprimjer, Mafie, GTA ili nekih drugih serijala usko povezanih sa pricom. Naravno, svi znaju da je prica o vjecnoj borbi ljudi, Master Chiefa i Covenanta zavrsila prije 3 godine sa Halo 3-kom, me?utim, ovaj dio je zapravo prequel, koji nas stavlja na sam pocetak cijele price i pocetak borbe sa Covenantima, 20 godina prije Master Chiefa. Lijepom karakterizacijom i atmosferom, Reach prica je zatvorila Halo krug onako kako to treba.
bad ass covenant

Nevjerojatan gameplay i kontrole

Kontrole nikad nisu bile problem Haloa. Stovise, mnogi shooteri danasnjice, koji se igraju na konzolama, bazirani su po Halovoj strukturi. Ono sto Sonyevi strucnjaci dan danas ne uspijevaju, Bungie je uspio jos prije 9 godina, pa tako i sad.

Multiplayer iz snova

Halo: Reach ima izvrstan singleplayer. Ali igrati samo SP ovakve igre je grijeh za dusu. Ovakva kompetitivnost, ugodjaj, dinamika, nabrijanost. Uz Gears of War i Call of Duty, Halo je vjerojatno najbolji MP shooter za Xbox, ako ne i za druge konzole. Mogu slobodno reci bolji ?ak i od PS3-ovog famoznog Killzone-a 2.

THE BAD

Vizualno na osrednjoj razini

Iako je 2010. godina, Halo: Reach ne izgleda nista bolje od Halo 3-ke iz 2007. Iako je dizajn okoline na zavidnoj razini, oruzja, shadeanost, collision detection i slicno ostaju osrednji. Ali ne dajte se zavarati. Vizualni dojam je jos uvijek na visokoj razini i to vas nece smetati.

Singleplay je mogao biti duzi

Svijetom gaminga vlada opaka epidemija koja skracuje singleplay dio neke igre tako jako da ju fluidnim igranjem mozete proci za minimalno 8 sati. Nazalost. Igre su spale na prolaznost od vise no skromnih 8-10 sati. Reach, uz kontinualno igranje mozete proci na Easy razini za samo 12 sati, ili ti ga pola dana igranja. Ali zato su tu DLC-ovi, bonus misije i multiplay koji nadopunjuju tu ogromnu prazninu. Ah, gdje su stari dani GTA prolaznosti.

ZAKLJUCAK

Halo: Reach je jednom rijecju- maestralan. Igra koja dostojno stavlja pecat kraja na jedan od naoriginalnijih i najigranijih serijala koji su napravljeni u gaming industriji. Ovako dobru igru necete zaigrati neko vrijeme. Definitivni must have za sve X360 vlasnike.

VRIJEDI LI KUPITI

Samo glupan ili troll (jedno te isto) ne bi ovo nabavio. Remek dijelo.





Post je objavljen 02.10.2010. u 23:27 sati.