Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/virginia2010

Ki da naslov stavin ča ja znan?

Ja ću sad malo pisati... a to je da nam je Danijelito bio baš pravo osvježenje u Virginiji beach, meni a kamoli onda mojoj seki jel... super nam je bilo u tom restorančiću mexičkom o kojem Linda pričala, imali smo konobara Armanda, pa smo malo mi s njim na espanol, pa se on ful začudio kako mi to znamo iz telenovela.. eh Armandito, nemaš ti pojma s kim imaš posla ... coolDanijelito nam ne da da tipujemo, a mi uvijek ostavimo 20%-- pa znamo kako je to kad ne dobiješ neki tip, ili još gore, kada ti ništa ne ostave, ajme ove godine u restoranu kod Grka, ja sam znači radila uvijek samo vikendima za doručak i ručak, i neki ne bi ništa ni ostavili, ali najgore je kad imaju račun na primjer 100 dolara i onda ti ostave 3 jebena dolara..ajmeeeeeeeeee najradije bi onda išla za njima i vratila im tih 3 dolara.. a pazite ovo, moj zadnji dan u restoranu (btw cijeli dan sam bila taaaaaaako sretna da sam samo pjevušila i bilo mi je taaaaaaako dobrooooooo) i meni prvi stol neka familija koja je iz Bosne, ajmeeeeeeeeeeeeee kako su mi uljepšali dan nemate pojma, a bome i ja njima!!!!!! yesyesyes

Juhuhuuuuu kako sam bila sretna, i ful mi je bilo čudno pričati onda na hrvatski, oni su ovdje u Virginiji beach bili samo na odmoru na 2 dana ili tako nešto, a inače u iz nekog grada u Virginiji. Kažu da uvijek ljetuju inače u Myrtle beach-u, ali da su sad odlučili ići ovamo, i kažu da je Virginija beach taaaaaaaaaaaaako skupa da je to prestrašno, od restorana do hotela, da u M.beach bi prošli mnogo jeftinije... etoga, ja sam ih lijepo ispratila, pozdravili smo se i zaželili si sreću i to je to.. oni nisu u Bosni već cca 15 godina bili i nemaju neku želju jer nemaju tamo više nikoga,a i treba aviokarte platiti i tako... kći im izgleda totalno amerikanski J a ona mi izgleda ko ruskinja, a on pa rekla bi naš, da!! Što se tiče restorana, nisam onoj kuji ništa rekla što sam mislila dok je vršila torturu na meni, jer je otišla doma a ja to nisam ni skužila- naime, ona kad dođe radit za doručak onda si ona kad prođe žurba i kad zaradi dosta novaca, onda gospodična si ode malo doma odmoriti, i mislim da ode, kao, popiti neki lijek, žao mi je što nisam slikala da je malo vidite na što liči, jer joj bas ta zločestoća paše uz izgled!!! Ma glavno da sam ja slikala moje kuhare, moje Dominikance koji su pravi, toliko dobri ljudi, toliko sam se nasmijala s njima ovo ljeto, kao i prošlo , i bilo mi je jako teško kad sam se išla s njima pozdraviti, ali sam to obavila što je brže moguće da mi slučajno koja suzica ne pobjegne, ali nije sva sreća!!! Pa evo malo slikica da vidite moje ljude koji će mi itekako nedostajati...

Hunka

inoel, jaaaaaaaako vrijedan dečko, jako vrijedan

Javier i Inoel kojeg svi zovemo bambino, a inače ovdje izgledaju kao neki macho tipovi , ali su baš dragi

opet Hunka i ja (ne znam točno kako se njegovo ime piše pa sam samo ovako napisala kako sečita)

Karolina i ja, ona je inače radile s Lindom, ja je toliko nisam viđala, ali smo i mi malo družile, super je cura....iz Poljske inače

Luciano i ja, i Hunka u pozadini

moji najdraži
Hunka, Luciano i Rafael

i Javier na suđu

A inače, puno ljudi koje smo upoznale su nam jako dragi, i žao nam je što većinu njih nećemo vjerojatno više nikada ni vidjeti, ali šta ćes, takav je život.. mi smo neke pozvali u Hrvatsku, i neki će 100% doći, kao na primjer naš couchsurfer Jim koji nam je došao sad zadnju večer da mi vrati cd od USHERa koji sam mu posudila da si sprži, on je otišao u Chinu na tjedan dana jer ima nekog novog kupca ili dobavljača ili što već, i u 10.mjesecu opet ide, i onda ponovo ide u 4.mjesecu 2011. i onda će navratiti i do nas u Hrvatsku, ako ne odluči ipak doći baš po ljeti!!!!

Samo da još kažem , pa da završim s restoranom, da se nisam ništa previše zbližila s curama-ženama iz restorana, konobaricama, čak su neke išle doma, a nisam se ni stigla pozdaviti, ali nema veze, niti imam slike s njima, osim s našom Karolinom, ona inače uvijek radi s Lindom pa se ona bolje poznaju ali i meni je jako draga, inače je iz Poljske, a i neke su nam rekle (koje su stvarno ok žene, ali da čujete njihovu povijest to je prestrašno—mama i tata alkoholičari, ova jedna je do svoj e 40e bila na drogama i alkoholu, druga isto nešto alkohol, ali ona je learned her lesson, sad tu it amo popije ali možda samo jednu cugu, jedna je, koja nam nije draga, tj nikome u restoranu nije draga jer je toliko pesimistična i negativna da je to prestrašno, ona je, kako nam druge konobarice kažu, alkoholičarka, i ona i njen dečko, i izgubila je djecu zbog toga, a ona mi je sama rekla kad smo pričale jednom, da joj je bivši muž samo otišao s djecom, i ona ne zna gdje su sada...a prije je bila u drogama... ali ovdje u Americi su žene jako drugačije ali o tome ću neki drugi put) da ćemo im faliti jer da stvarno smo hard working ladies, i da smo jako drage i dobre i bla, bla.. i vjerujem im, jer vidiš kad je netko fake a kada stvarno misle to...

.....nastavljam drugi put jer ovo sve pišemo u vlaku, a sad smo već skoro u New Orleansu....

Post je objavljen 26.09.2010. u 05:27 sati.