Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cavallinorampante

Marketing

XII - Patience is the companion of wisdom.

VN MAĐARSKE: Relativno zadovoljavajuća utrka obzirom na prednosti i mane Hungaroringa. Prije svih i svega ću se naravno prebaciti na Red Bull i čestitati Marku na izuzetno dobroj, discipliranoj i zastrašujuće brzoj vožnji. Doduše, mora se priznati da sreća je učinila svoje jer, budimo realni, nitko nije očekivao ovakav ishod utrke, pa čak niti momci iz Red Bulla. Radilo se u tome da je u onoj silnoj zbrci i kaosu momčad prvo uvela Vettela u boks kako bi, kao vodeći, dobio prednost u kasnijim fazama utrke. Što je i logično - on je vodio i trebao je na toj poziciji ostati. Webbera su međutim ostavili vani, kako nebi došlo do gubitka prednosti time što bi ovaj stajao iza Vettela u boksu. Jedina stvar na koju nitko nije računao je bila Webberova nadolazeća gigantska gradnja prednosti što, budimo realni, sa toliko superiornim bolim nije bilo niti teško. Došao je na +21 sekundu i time lagano vratio prvu poziciju sa koje je i kasnije bio krenuo u boks. Odlična, ujedno i neočekivana taktika. Vožnju da i ne spominjem. Skidam kapu.

Vettelova kazna je bila opravdana. Tu se nema što daljnje kazati. Na toj stazi je skoro-pa-nemoguće pretjecati, tako da ga ni ambiciozna želja da ipak zaprijeti Webberu dalje nije stavila ispred Alonsa, koji je danas također obavio odličan posao time što je izvukao i onu posljednju trunku maksimuma koju F10 pruža (na ovoj stazi). Massa je cijelo vrijeme bio u drugom planu, ali bio je best of the rest. Četvrto mjesto je okay, obzirom na njegove mogućnosti kao vozača.

Ovo definitivno nije bio McLarenov vikend. Isprva sam bio začuđen Hamiltonovom izjavom u kojem smatra da McLaren po brzini trenutno ima treći najbrži bolid, ali čini se da su se njegovi "najgori strahovi" i obistinili. Doduše, Hamilton je iz vozačke perspektive izvlačio debeli maksimum iz svog bolida koji, eto, prvi put nakon '07 nije funkcionirao na ovoj stazi. Button je ozbiljno kiksao, tako da može biti jako, jako zadovoljan svojim plasmanom u utrci.

Renault je bio svugdje - i nigdje. Svugdje, jer je Petrov konačno bio u stanju dovesti svoje vozačke karakteristike na vidjelo i dokazati da je dostojan Renaultovog sjedala iz ne samo financijskih razloga. Kubica je bio, usuđujem se kazati, ispod solidne forme. Petrov je prvi put zadobio prednost nad njim - minimalnu, ali ga je očito zasjenio u ovoj utrci. Za sudar u boks jasno okrivljujem Renaultovu momčad, iako nije dovoljno samo pokazivati prstom i okriviti toga i toga. Činjenica jeste da je u boksu u tim trenucima bio opći kaos i tip s lizalicom zbog cijele hektike jednostavno nije mogao na vrijeme prepoznati Sutilov dolazak. Kraj njega je u tim trenucima prolazilo desetak automobila i tko je računao na to da će baš u vrijeme Kubičinog izlaska naljeteti jedan od Force Indie? Pogled iz njegove perspektive nije toliko velik da bi se sada jasno vidio ulaz u boks, a i brzina kojom se bolidi kroz taj prolaz voze iznosi najmanje 80 km/h. Uostalom, Renaultov prioritet je u tim trenucima bio ostati ispred Rosberga, stoga je posao morao biti obavljen prilično brzo. Ali, zeznuli su se i Renault i Mercedes GP, čije posljedice nema potrebe detaljno opisivati. Ne znam koliko ste informirani o cijeloj sitauciji no kotač, koji je otpao od Rosbergovog bolida je završio u Williamsovom boksu i lakše ozljedio jednog od mehaničara. Mehaničaru se na sreću ništa ozbiljnijega nije dogodilo. No, takve stvari se događaju.

Schumacherov manevar nad Barrichellom je bio iznad svih granica normale i sportskog fair-playa. Snimka je rekla sve: Barrichellov potez je mogao završiti kobno, ako ne i fatalno. Schumacher ga je pritisnuo na sam kraj desne trake i da zid koji predvodi izlazak iz boksa nije bio duži, imali bi još jedan krvavi GP u Mađarskoj. Olakšan sam činjenicom što je Rubinho izdržao pritisak i izbjegnuo sudar te mu se ujedno klanjam do poda na hrabrosti što je do kraja apsolvirao svoj potez. Schumacherov potez nimalo ne toleriram i kritiziram do svih moralnih granica. Kazna apsolutno zaslužena, iako po mojim mjerama prilično slaba obzirom na stupanj opasnosti njegovog načina obrane.

Čestitke de la Rosi na prvim bodovima nakon četiri godine suše, Hülkenbergu na odličnoj vožnji tokom cijelog GP vikenda i Kobayashiju na vožnji u kamikaza stilu. Hi-yao!

Sada nam dolazi ljetna pauza, dakle punih četiri tjedana do sljedeće utrke. Dakle: nema testiranja, nema razvijanja, nema sličnih preseravanja. Prema tome, omjer snaga bi u Belgiji trebao biti dosta sličan ovome danas. Bojim se da bi to trebao biti ozbiljan problem za McLaren, koji u ovom stadiju očito nemaju dovoljno konkurentan bolid. No to ujedno ne znači da će i Red Bull biti dominantan kao danas zbog ekstremne razlike u području karakteristika staze, ali su svejedno najveći favoriti.


Post je objavljen 21.09.2010. u 23:28 sati.