Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zoom-in

Marketing

Kad klijenti kažnjavaju

Svakodnevno slušamo priče radnih kolega, susjeda ili rođaka (a ponekad nam niti ne trebaju tuđe priče kraj brojnih vlastitih) o kašnjenju plaćanja kredita, režija i slično.
Ponekad se među tim pričama nađu i one o opomenama, tužbama ili čak isključenju struje ili telefona zbog neplaćenog računa.
I, kad čujete takvu priču, pada li vam na pamet koliko je taj sustav zapravo hladan, nemilosrdan i nehuman? Pada li vam na pamet računica koliki ste silan novac ostavili npr. tamo nekom pružatelju usluga telekomunikacije za sve one silne godine korištenja njegovih usluga?

Pada li njima na pamet ideja da bi možda trebali pogledati TKO je taj pretplatnik iliti klijent, koliko dugo posluje s njima i koliki je potrošač?

Danas sam dobio "opomenu pred tužbu" od banke u kojoj imam kredit za auto. Zbog nekih šestotinjak kuna razlika koje su se kroz sedam godina redovite otplate stvorile zbog nekih sitnih razlika u tečaju ili datumu plaćanja. DVA MJESECA prije isteka kredita. Kredita čije rate su plaćane svakoga mjeseca.
OPOMENA PRED TUŽBU za razlike koje ću platiti bez prevelikih problema (osim što ću ovaj mjesec imatu dvostruku ratu), kao što sam ih zapravo i planirao platiti na isteku kredita. Dakle - za dva mjeseca.
Samo je jedna razlika: nakon današnje opomene, s tvrtkom "Volksbank Hrvatska" više nikada neću imati bilo kakvog dodira. Ni u kakvom aranžmanu.

Njih to vjerojatno neće previše pogoditi, ali mislim da će npr. naš stari, dobri T-HT uskoro razmišljati drugačije.

Sličnu stvar sam nedavno doživio i od njih. Zbog lošeg perioda u poslu i kod njih sam morao zakasniti s plaćanjem po jednog računa za mobitel, internet i fiksni telefon. Nakon isključenja odlaznih poziva i poruka na mobitelu odlučio sam prijeći drugome operateru čim mi isteknu ugovori s T-HTom. Krajem godine mi ističu ugovori za adsl i MaxTV na DVIJE telefonske linije, a za godinu dana i pretplatnički ugovor za mobilnu telefoniju. Dakle, za dva-tri mjeseca T-Com ostaje bez moje DVIJE telefonske linije i pretplata za adsl-internet i MaxTV, a za godinu dana i T-Mobile bez jedne pretplate (potrošnja 300-500 kn mjesečno kroz posljednjih 7-8 godina).

Možda će i drugi operater imati slične metode, no bez problema ću mu dati toliko godina koliko sam ostavio i THT-u, a sigurno za to vrijeme taj novi operater neće biti toliko bahato i bezobrazno skup.

A koliko slušam od drugih ljudi (već duže vrijeme), od T-HT-a odlaze mnogi.

Mislim da je to sasvim logično.


Post je objavljen 20.09.2010. u 18:43 sati.