Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nekretninepula

Marketing

Rekli smo garaža a ne shopping centar

Međutim, kad je Grad prije godinu dana završio idejni projekt, ispod srednjoškolskog igrališta odjednom je predviđen veliki shopping centar od najmanje osam tisuća kvadrata, podzemna sportska dvorana (za rukomet i za pet tisuća učenika okolnih škola), a broj budućih mjesta za parkiranje nije preciziran niti uvjetovan, dok se podzemni spoj na Bolnicu u Klaićevoj spominje tek kao nešto što bi trebalo biti, ali također nije sto posto uvjetovano.

U posljednjoj verziji glavnog projekta nije predviđen tunel, odnosno pothodnik do Dječje bolnice. No, kako smo projekt nedavno poslali na doradu Zagrebparkingu, podružnici Zagrebačkog holdinga koja između ostalog upravlja i javnim podzemnim garažama, postoji mogućnost da se tunel ipak ucrta u projekt, diplomatski je odgovorio jedan od gradskih čelnika.

Zbrku u informacijama oko statusa prolaza prema Klaićevoj, otprilike u stilu, ma, nije ucrtan, ali tu bi negdje trebao biti pojačava i potvrda koju smo neslužbeno dobili iz Capital Inga, da oni rade na projektima garaže ispod igrališta, ali ne i projekta prolaza prema Klaićevoj bolnici. Pitanje je i koliko će današnji sportski tereni i zelene površine ostati slobodne jer će podzemna dvorana imati obavezan stakleni krov, a za shopping centar predviđeno je niz ulaza i izlaza. I je li buka koja se digla oko tobožnje garaže ispod HNK, koju, navodno, nikad nisu ni željeli graditi, poslužila samo kao zvučna kulisa zahvaljujući kojoj je ubacivanje shopping centra u projekt trebalo ostati neopaženo?nekretnine na Krku

Projekt predviđa i gradnju manje zgrade uz rub ulice, u kojoj će se odvijati zasad nedefinirani društveni sadržaji, što samo po sebi nije problematično. S najavom natječaja za buduće investitore, pojavila se i brojka od 6oo-tinjak parkirnih mjesta, ali ona u projektu nije strogo definirana. U Gradu kažu da je broj parkirališnih mjesta fleksibilan, a sve ovisi i o površini shopping centra. Usporedbe radi, garaža na Tuškancu ima 465 mjesta, a od Klaićeve se uvijek očekivalo znatno više.nekretnine u Zadru

Grad i Zagrebparking, kako Globus doznaje, raspisali su natječaj tražeći budućeg partnera. Kao mogući zainteresirani investitor prvo su spominjani Tehnika i Industrogradnja, pa francuska tvrtka Vinci Park, a u kuloarima građevinaca govori se i o austrijskoj tvrtki AG plan, koja ima dobre izglede. Tvrtka Vinci Park, primjerice, poznata je po gradnji luksuznih garaža, a gradila ih je u 300 gradova. stanovi u Varaždinu

Grad će onome tko pobijedi na natječaju dati svoje zemljište u Klaićevoj na rok od 20 godina, kad će garaža postati gradsko vlasništvo. Sav prihod od parkiranja i iznajmljivanja poslovnih prostora i drugog ide investitoru, a početna cijena gradnje trebala bi biti 250 milijuna kuna. Grad, kako ističe, nema novca za gradnju najvažnije gradske garaže, što je ujedno i razlog zbog čega se odlučio na takav pristup. Poznati stručnjaci arhitekti i povjesničari umjetnosti upozoravaju da sadašnji natječaj koji je Grad raspisao u potrazi za investitorom i nije baš ono što su zamišljali...


Izvor/autor: Globus/PressCut

Post je objavljen 03.09.2010. u 11:25 sati.