Međutim, kad je Grad prije godinu dana završio idejni projekt, ispod srednjoškolskog igrališta odjednom je predviđen veliki shopping centar od najmanje osam tisuća kvadrata, podzemna sportska dvorana (za rukomet i za pet tisuća učenika okolnih škola), a broj budućih mjesta za parkiranje nije preciziran niti uvjetovan, dok se podzemni spoj na Bolnicu u Klaićevoj spominje tek kao nešto što bi trebalo biti, ali također nije sto posto uvjetovano.
U posljednjoj verziji glavnog projekta nije predviđen tunel, odnosno pothodnik do Dječje bolnice. No, kako smo projekt nedavno poslali na doradu Zagrebparkingu, podružnici Zagrebačkog holdinga koja između ostalog upravlja i javnim podzemnim garažama, postoji mogućnost da se tunel ipak ucrta u projekt, diplomatski je odgovorio jedan od gradskih čelnika.
Zbrku u informacijama oko statusa prolaza prema Klaićevoj, otprilike u stilu, ma, nije ucrtan, ali tu bi negdje trebao biti pojačava i potvrda koju smo neslužbeno dobili iz Capital Inga, da oni rade na projektima garaže ispod igrališta, ali ne i projekta prolaza prema Klaićevoj bolnici. Pitanje je i koliko će današnji sportski tereni i zelene površine ostati slobodne jer će podzemna dvorana imati obavezan stakleni krov, a za shopping centar predviđeno je niz ulaza i izlaza. I je li buka koja se digla oko tobožnje garaže ispod HNK, koju, navodno, nikad nisu ni željeli graditi, poslužila samo kao zvučna kulisa zahvaljujući kojoj je ubacivanje shopping centra u projekt trebalo ostati neopaženo?nekretnine na Krku
Projekt predviđa i gradnju manje zgrade uz rub ulice, u kojoj će se odvijati zasad nedefinirani društveni sadržaji, što samo po sebi nije problematično. S najavom natječaja za buduće investitore, pojavila se i brojka od 6oo-tinjak parkirnih mjesta, ali ona u projektu nije strogo definirana. U Gradu kažu da je broj parkirališnih mjesta fleksibilan, a sve ovisi i o površini shopping centra. Usporedbe radi, garaža na Tuškancu ima 465 mjesta, a od Klaićeve se uvijek očekivalo znatno više.nekretnine u Zadru
Grad i Zagrebparking, kako Globus doznaje, raspisali su natječaj tražeći budućeg partnera. Kao mogući zainteresirani investitor prvo su spominjani Tehnika i Industrogradnja, pa francuska tvrtka Vinci Park, a u kuloarima građevinaca govori se i o austrijskoj tvrtki AG plan, koja ima dobre izglede. Tvrtka Vinci Park, primjerice, poznata je po gradnji luksuznih garaža, a gradila ih je u 300 gradova. stanovi u Varaždinu
Grad će onome tko pobijedi na natječaju dati svoje zemljište u Klaićevoj na rok od 20 godina, kad će garaža postati gradsko vlasništvo. Sav prihod od parkiranja i iznajmljivanja poslovnih prostora i drugog ide investitoru, a početna cijena gradnje trebala bi biti 250 milijuna kuna. Grad, kako ističe, nema novca za gradnju najvažnije gradske garaže, što je ujedno i razlog zbog čega se odlučio na takav pristup. Poznati stručnjaci arhitekti i povjesničari umjetnosti upozoravaju da sadašnji natječaj koji je Grad raspisao u potrazi za investitorom i nije baš ono što su zamišljali...
Izvor/autor: Globus/PressCut
Post je objavljen 03.09.2010. u 11:25 sati.