Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zs69

Petak 13.

MTB (brdski bicikl) koji imam, datira još iz 1995. godine. Kupio sam ga od prve plaće. Dobro mi je služio godinama. Kasnije sam ga manje koristio, jednom su mu ukrali prednji kotač. Uvidio sam da je star i da postoje bolja tehnička rješenja, pa sam počeo razmišljati o nabavi novog MTB (bicikla). Stari je dobar za grad, mala je vjerojatnost da će ga netko ukrasti, no, sve češće razmišljam o novim sportskim aktivnostima koje bih probao, a uključuju i bicikl. Na svojoj prvoj avanturističkoj utrci (ISAR 2009) sam bio s posuđenim biciklom (hvala Shuro). Htio sam ići na Dotrščinu (XC liga Dotrščina), osim što mi je bila prerano, nisam imao ni bike. U zadnje vrijeme razmišljam i o O-MTB (orijentacijskim utrkama s MTB biciklima).
Shvatio sam da je došlo vrijeme da se raspitam za detalje i počnem s kupovinom. Danas postoji mnogo bicikla na tržištu, raznih oblika, svojstava, namjene i razne opreme. U toj šumi novosti i nejasnoća, najlakše je pitati nekoga tko zna i ubrzati proces. Glavni savjetnik za nabavu MTB mi je bio Vukodlak, pa mu ovim putem zahvaljujem na savjetima. Opisao sam mu moje potrebe, želje i financijski okvir.
Slijede linkovi na tri vrlo konkretna prijedloga:
Ozon sport:
Ghost - MTB -Hardtail - SE 9000 RST-black
Ghost - EBS - EBS 3

DSG:
Focus - BLACK FOREST EXPERT

Svaki od njih je lijep na svoj način.
Nekako sam se najviše zagrijao za Ghost-ove modele, pa sam otišao u Ozon sport. Prvi puta nije bilo preporučenog prodavača, drugi puta sam došao prekasno, a treći puta je bilo zatvoreno zbog godišnjih odmora.
Taj treći put je bilo baš ovaj petak i baš zbog kupovine bicikla sam otišao ranije s Durmitora.
Odlučujem otići do DSG-a. Odlazim na Knežiju. Prodavač neljubazan, nezainteresiran, vjerojatno mu je bad prodati bicikl, sigurno su mu svi dragi. Uz to, nema ni jednu specijalku (cestovni bicikl), a kada sam već u kupovini, gledam i specke.
Kratka digresija. Mala je cool i volim ju. No, nekako sam si za predstojeće natjecanje zaželio novi bike. Mala već ima kilometara, a uz to ima naprijed samo dva zupčanika (što je u redovnim situacijama dovoljno), a ja sam se zaželio tri zupčanika, jer utrka na koju idem ima brdski biciklistički dio (na žalost ne znam kolika je uzbrdica). Počeo sam ozbiljno razmišljati o nabavi nove specke.
Odlazim u drugu DSG prodavaonicu, na Ilici. Tamo prvo pitam za specku. Imaju samo jednu, ali mi ne odgovara dimenzijama i opremom. Pitam i za MTB, ali izlazim neobavljena posla.

Obzirom da je Keindl sport blizu, odlazim tamo. Taj dućan mi nije drag od prije. U više navrata sam dolazio i uvijek izlazio nezadovoljan. Prodajne vještine im nisu razvijene. Nezainteresirani su za kupca, za potrebe kupca, za savjet, sve nekako preko volje. Ovaj puta ulazim, gledam specke, prilazi prodavač i opet je to u početku bilo nespretno, no polako gradimo odnos, strpljivo mi pokazuje, savjetuje i ozbiljno sam se "zagrijao" za jednu Cube specku.
Cube je proizvođač s Vukodlakove liste, pa gledam da oprema bude za klasu viša od trenutne koju imam na maloj. Dominantna je Ultegra. Bike mi se svidja, a i to je važno.
Dok razmišljam i odlučujem, pitam prodavača za MTB, objašnjavam što želim, koja oprema, koji cjenovni raspon. Pokazuje mi Corratec. Rama nije sa spiska, ali nije ni "no name". Gledam opremu, poklapa se s preporukama.
Gledam i dodatnu opremu za oba bike-a. Od bitnih stvari, koje sam kupio, spomenuti ću aero barove, no tu još dolazi i sitna oprema od rezervnih guma, svjetiljki, ulja, traka za ručke, ...

Uglavnom, prodavač Igor je potrošio 2 sata na mene, ali je i napravio dobar promet. Isplati se biti ljubazan prema kupcu i pomoći mu u odluci, predložiti, podučiti. Bitno mi je da mi se prodavač posveti i da me savjetuje kad sam spreman za kupnju. Želim savjet i mišljenje od onih koji bi o proizvodu trebali znati više.
U postprodajnom dijelu Igor je uložio znatan trud, iako je u samoj isporuci bilo poteškoća. Tu bih savjetovao vlasniku da se malo pozabavi organizacijom rada i procesima. U velikim firmama to često rade konzultanti koji su skupo plaćeni, u svojoj firmi bi to mogao napraviti on sam, to bi mu moglo omogućiti veći profit kroz veću prodaju. Malo mi je glupo što se mješam u ovu temu, ali smatram da tu ima punooo prostora za napredak.

Uglavnom, od danas imam dva nova bicikla.
sretan

Post je objavljen 13.08.2010. u 23:55 sati.