NEW MINI REVIEWS: Kylie 'Get outta my way' i dr.

Kylie Minogue:''Get outta my way''
Miči joj se s puta, ide diva ljuta.
Drugi single s Kylie-nog jedanaestog studijskog albuma 'Aphrodite'.
Image and video hosting by TinyPic
Pjesmu sljedbenicu ''All the lovers'' nije bilo teško odabrati jer je očiti HIT single te njime Kylie osigurava uspješan nastavak ere (tek će kod 3. singla nastati problemi jer su sve preostale pjesme na albumu premeke za borbu u radijskom eteru). Pjesma započinje ugodnim motivom pijana koji se žešće sintetizira kroz pjesmu te vraća, izvoran, u harmoničnom break-u i izlazu. Vokali su tipični za Kylie, vrlo senzualni sa pokojim usklikom, vrišteći ton ali zadržane zvonkosti. Kao i svaka dobra pop pjesma, i ova ima korijene u Skandinaviji; a potencijal dansko-američkog projekta je prepoznat s više strana pa su se i druge pop prvakinje lijepile za njega prije nego je pao u Kylie-ne ruke.
Sažetak teksta: Nezadovoljena Kylie protjerava mlitavoga partnera, a dosadu liječi s uzbudljivim strancem.
Graciozna akustičnost, svojstvena samo Kylie, se odlično poklopila s izrazom bijesa i energičnom produkcijom pa je sjajan izbor za rasplesane, ljetne party-e.
Ocjena:-4/5

Robyn:''Hang with me''
Prijatelji s povlasticama.
Bliži se izlazak drugoga dijela triologije ''Body talk'', kojega Robyn najavljuje novim singlom ''Hang with me''. ''Body talk part 3'' će biti kombinacija odabranih pjesama s prva dva dijela i par novih stvari, a njegovo izdavanje se očekuje krajem godine…
Image and video hosting by TinyPic
Pjesma vam je možda poznata s ''Body talk part 1'' gdje je njena predivna melodioznost naglašena klavirom i gudačima. U novoj verziji, težište je prebačeno s vokala i čvrste logike stihova na bespokojnu synthpop/electropop produkciju koja uznemirava milozvučnost mnoštvom naelektriziranih tonova. Promjenom ruha, pjesma je postala prava plesna bomba, a novostvorena disco atmosfera je sukladna pjevačičinom izričaju.
Pjesma nije bezglavo sročena (što je ugodno iznenađenje, pošto je plesna) nego tematizira problem opstojanja prijateljskog odnosa bez dubljih osjećaja, ali s beneficijama…
Robyn i naslijepo pogađa u sridu, vođena glazbeni instinktom, bez cijele svite suradnika, sipa neodoljive hitove ko iz rukava.
Ocjena:-4/5

Usher & Pitbull: ''Dj got us falling in love''
Diže iz mrtvih.
Krajem kolovoza će debitirati Usherov novi album ''Versus'', a ovo je prvi single s njega.
Image and video hosting by TinyPic
Nakon uspjeha koji je polučio 'OMG' , Usher je nastavio istim smjerom s ''Dj got us falling in love'', pjesmom za provode i ples. Uvijek odlični, Max Martin je producirao stvar, dodao poneki odjek na sjajan Usherov vokal te uspio zatomiti Pitbulla u pop aranžman. Njemu pripisujemo i harmoniziran sistem pjesme, dijelovi se uglađeno prelijevaju jedna u drugi sa sustavnim izmjenama u instrumentalu; ujednačen tok ali bez dosade.
Zabavan electropop kojim DJ može raspaliti umrtvljeno društvo , a potom i posredovati u zaljubljivanju reanimiranih zombija na plesnom podiju.
Ocjena:3+/5

Ciara:''Gimme that''
Presto, animato, fff
Ciarin drugi single sa nadolazećega albuma ''Basic instinct''.
Image and video hosting by TinyPic
Ciara je prošlim singlom ''Ride'' dala naslutiti kakvom zvuku stremi; ako vas je njime zagrijala, onda će vas s ''Gimme that'' baciti u kipuće ulje. Pjesma je brzog tempa, čvrstog beata i arogantnog vokala; Tricky Stewart (producent) ju je elektrizirao i brutalizirao dokle god je RnB mogao podnijeti, a da ne prevagne u synth, electropop. Unatoč beskonačnoj repetitivnosti sadistički oštrog pripjeva i nabusitih mostova, heterogenost je zadržana umiljatim trenutcima u kiticama, netipičnim slaganjem, zalutalim breakovima te promjenama ugođaja; tako da ne osjetimo davež izraženih ponavljanja.
''Gimme that'' ne poručuje baš ništa, ali će vas telekinetički razbacati u razuzdanoj, vrućoj noći.
Ocjena:4/5

Post je objavljen 21.07.2010. u 13:40 sati.