Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sebastianvettelspace

Marketing

Canadian GP 2010: Race; Hamilton win, Seb 4th

Image and video hosting by TinyPic

Jako uzbudljiva utrka, uz loš prijenos i još gori poredak na kraju...
Sebastian Vettel je imao jako dobar start gdje se odmah probio na 2. mjesto iza Hamiltona u McLarenu. Dobar start je još imao Robert Kubica u Renaultu, dok se njegov momčadski kolega Petrov izvrtio i završio na dnu poretka. Massa isto nije imao puno sreće jer se sudario s Liuzzijem u Force Indiji pri čemu se Liuzzi izvrtio, ali vratio se u utrku. Mark Webber je startao 7. prilikom starta je završio na 5. mjestu iza Jasona Buttona, ali ga je uspio prijeći u 6. krugu.
Kobayashi u BMW-Sauberu je uspio odvoziti samo jedan krug utrke jer se sudario s Williamsom te izletio.
Tijekom ovog dijela sezone nije bilo strategije sa gumama, svi su skoro bili na istoj strategiji u svakoj utrci, ali pošto se gume u Kanadi mnogo više troše, bilo je više ulazaka u boks i to je na kraju i odlučilo kakav će biti konačni poredak.
Tako su dva McLarena i Ferrari Alonsa odmah u 8. krugu ušli u boks te je tako Vettel postao vodeći u utrci. Alonso i Hamilton su u isto vrijeme izašli iz boks pa je bio mali dvoboj koji je ovaj put dobio Ferrari. Isto tako kad je Schumacher u svome Mercedesu izlazio iz boksa naletio je na Kubicu, niti jedan nije želio dati drugome poziciju pa je u jednome zavoju Schumacher bio prisiljen izići na travu i na kraju prestigao Kubicu.
Nakon što su svi obavili prvi ulazak u boks poredak je bio Hamilton, Alonso, Button, Vettel, Webber, Kubica.
Alonso je zapravo držao prvu poziciju, no brži McLaren Hamiltona ga je uspio prestići. Zanimljivo je da je Švicarac Buemi u Torro Rossu u jednome dijelu utrke bio vodeći, a Lotus Kovalainena je čak nekoliko krugova proveo na poziciji koja mu je osiguravala bodove.
Vettel je nakon odlaska u boks bio na mekim gumama na kojima ne bi mogao završiti cijelu utrku te je bio prisiljen još jednom ući u boks, nakon drugog odlaska u boks bio je na tvrđim gumama i na 5. poziciji. ispred njega se nalazio Button. Smiješno je bilo kada je Vettel preko tim radija pitao "Jel' stvarno trebam prijeći ovog ispred sebe (Button) ili je ovo dio strategije", a njegov inženjer mu odgovori da ga treba prijeći i to što prije!
U srednjem dijelu utrke vodeći je bio Webber, a iza njega su bili Hamilton i Alonso, Hamilton je uspio prijeći Webbera, koji je krug poslije otišao u boksi vratio se na peto mjesto iza Vettela. U 50. krugu vodeći je bio Hamilton, a iza njega su bili Alonso i Button, no u 60. krugu Button je uspio prijeći Alonsa, te je samo 10. krugova dijelilo McLaren od druge uzastopne dvostruke pobjede.
Dok je jedan Ferrari bio među to 3, drugi Ferrari Felipea Masse je 5 krugova prije kraja morao još jednom u boks po novo prednje krilo zbog dvoboja s Schumaherom gdje je očito bilo sporne situacije jer će suci to istražiti poslije utrke.
Zadnji krugovi su bili mirni, nije bilo pretjecanja i izletanja, na kraju dvostruka pobjeda za McLaren zbog bolje strategije.jer su startalni na mekšim gumama, pa nakon prvog ulaska u boks opet mekše gume i na kraju tvrde gume.
U bodovima su završili još Rosberg, Kubica, Buemi, Liuzzi i Sutil.
Utrku nisu završili Senna (kvar na mjenjaču), de la Rosa ( problemi s motorom), Trulli ( kvar kočnica) i Glock.
Vettel mi je malo popravio raspoloženje sa svojim izjavama preko tim radija. Vettel je u jednome trenutku radio dobra vremena i mogao je pratiti Buttona ispred sebe, ali onda je počeo imati sve veće zaostatke i pitao preko radija "Mislim stvarno kako vi mislite da ga prijeđem kada bolid ne radi dobro?!" što je zvučilo dosta smiješno. Poslije se ispostavilo da bolid nije potpuno ispravan, a Vettel pita Koliko iznosi najbrži krug?, inženjer u panici mu odgovara da mu nije niti palo na pamet postaviti najbrže vrijeme da nešto nije u redu s bolidom. Hahaha.. U svakom slučaju jako smiješno.
Baš kao Hamilton jučer tako niti Vettel danas nije imao dovoljno goriva da se vrati u boks:

Image and video hosting by TinyPic

Classified:
01. L. Hamilton 1:33:53:456
02. J. Button +0:02:254
03. F. Alonso +0:09:214
04. S. Vettel +0:37:817
05. M. Webber +0:39:291
06. N. Rosberg +0:56:084
07. R. Kubica +0:57:300
08. S. Buemi + 1 krug
09. V. Liuzzi + 1 krug
10. A. Sutil + 1 krug
11. M. Schumacher +1 lap
12. J. Alguersuari +1 lap
13. N. Hulkenberg +1 lap
14. R. Barrichello +1 lap
15. F. Massa +1 lap*
16. H. Kovalainen +2 laps
17. V. Petrov +2 laps
18. K. Chandhok +4 laps
19. L. di Grassi +5 laps

Not classified:
T. Glock 50 laps
J. Trulli 42 laps
P. de la Rosa 30 laps
B. Senna 13 laps
K. Kobayashi 1 lap

Fastest lap: R. Kubica: 1:16:972 (67. lap)

*Kažnjen s 20 sekundi zbog prebrze vožnje u boks

Image and video hosting by TinyPic

SV: “I was surprised that I came in for my first pit-stop as the leader, but came out in fourth. I think everything we predicted to happen from our side was the case. The others came in early for new tyres, as we expected. Usually though, their race would then be over because they should come out in traffic, but that wasn’t what happened. When we came out from our pit stop, they were ahead of us, so we need to understand what happened there. Otherwise, I had a gearbox problem from around halfway through the race, which meant I had to slow down. Also, due to lapped cars, I lost six seconds to Jenson in two laps, so I was unable to fight for the podium. But, it’s good that we got these final positions. Coming into the weekend we were not the favourites, but actually we had very good pace and we surprised some people with that. We couldn’t really show our real pace during the race, due to the way it unfolded, but it’s promising. It’s a close battle at the top of the table and, as we have seen, things can change very quickly. There is no reason to panic from our side, we have a very good car and we’re looking ahead to Valencia.”

Christian Horner: “It was an interesting race this afternoon. We tried
something different strategically with the hard tyre, but despite managing to get our cars into a one-two position, we didn’t have the pace to pull away on the hard tyre. We adopted different strategies for the two cars in the middle part of the race, putting Sebastian onto the soft tyre while putting Mark onto the hard. Unfortunately, halfway through the race, Sebastian had a gear box related issue, which we had to manage to ensure the car got to the finish. Mark finished just behind him after starting seventh on the grid. We shouldn’t be disappointed with fourth and fifth, they are still valuable points in both Championships and they have been gained at a circuit that we always knew we would be exposed at.”


Najbolji trenuci GP vikenda u Kanadi:



Zanimljiv vikend, bilo bi bolje da je Vettel osvojio više bodova, ali 4. mjesto nije loše. Sada slijedi "dosadna" Valencija, možda nas iznenadi i bude malo bolja nego do sada.

Source: formula1.com / f1racing.com hr / vimeo.com

Post je objavljen 13.06.2010. u 22:24 sati.