Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/umbra

carpe diem

Jučerašnji dan bih mogao opsiati kao ideal odmora, fina papica, druženje, more, sunce i odmor. Milina. Išao sam se prošetati do Biograda, doista su krasne ove plaže tu, kako ide ona pjesma, dobro jutro visoke gore, dobro jutro najljepše moree..
Život u ovom odmaralištu je doista idiličan. I dalje se upoznajem sa čarima obiteljskog života. Roditelji moraju biti i doktori i psiholozi i kapu im skidam kako sve to prolaze. Meni se opet sviđaju još uvijek moji problemi, jučer smo opet bili u baru na plaži, ali ovaj put je bio i tata obitelji, pa je pivo bilo nekako prirodan izbor. Doista ništa ne forsiram niti ikome želim utjecati na dnevne rutine. Prije večere sam popio još jedno pivo, zvao me, e sad, kako se to kaže, muž od kolegice s posla, pa iz kolegijalnih razloga to jednostavno nisam mogao odbiti. A i baš mi se htjelo. Pivo na terasi i zalazak sunca, smiraj dana, idila. Hrana ovdje je odlično pripremljena, a poslužena je na principu švedskog stola, tako da je jako teško ne pretjerati. Sinoć sam krenuo lagano, s ribom, ali sam morao malo popraviti s nekim pohanim odreskom koji je bio vrlo ukusan. Poslije večere sam došao u sobu, nešto malo čitao, pogledao tv i rano zaspao. Nije mi se dalo nikuda ići. Ovo je odmaralište, a ja na odmoru, pa sam se prepustio snu.
Jutros sam se rano ustao, odradio tjelovježbu, otišao se okupati i onda išao na doručak, bio je obilan, ali sve sam napravio kako treba, ustao se rano, vježbao, plivao i onda se dobro najeo, sad ću morat pripaziti na ostale obroke...
Kupio sam i novine jutros, bolje da nisam. Piše da smo se opet zadužili i da je to predstavljeno kao veliki uspjeh. Jedni novinari navijaju za poziciju, drugi za opoziciju, strašno. Ne znam, stvarno mislim da bi svi političari iz svih stranaka trebali sjesti za stol zajedno i poraditi na rješenju, one priče, pozicija, opozicija, treba ostaviti po strani, samo zajedno će pronaći rješenje, jer dok god je ova polarizacija izražena, razmišljat će se samo o dolasku na vlast ili očuvanju vlasti, a kada su ljudi koncentrirani na osvajannje ili očuvanje vlasti jednostavno nemaju vremena razmišljati o nekom kreativnom rješenju. I svi moraju sudjelovati u kreiranju rješenja, jedni da se trgnu, a drugi da se lakše suoče sa svojim pogreškama i što je najvažnije, da svi mogu prenijeti svojim članovima odluke o načinu i provedbi mjera za izlazak iz krize. A onda poslije nek' idu opet svi u borbu za glasove birača. Opet ja o politici tepem, ali neizbježna je to, vidim, tema. Da ne bude da samo kritiziram, razmišljam i o rješenju, ali znam da mi je bolje da šutim, jer sam svoje rekao na izborima, kao i svi građani ove zemlje i sada moram ili moramo živjeti sa onima kojima smo dali povjerenje.

Post je objavljen 13.07.2010. u 11:35 sati.