Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sempercontra

Marketing

Emil i „detektivi“


Jučer na elektronskim medijima, danas u tiskovnim, velika vijest: „Atlantic“ grupa, vlasništvo tajkuna mlađe generacije Emila Tedeschi-a (bio je 1992. i u Nadzornom odboru tiskare „Zrinski“ iz mog grada) kupila je slovensku tvrtku „Droga-Kolinska“ sa svim njezinim brendovima od kojih su meni poznata „bar-caffe“ (iako godinama kupujem „Franck“-ovu ciglicu), „Cocta“ (piće „moje i tvoje mladosti“) i „Donat Mg“ (mineralna voda bogata magnezijem koju pijem zbog lakše probave).

Evo kako je to na naslovnoj stranici obznanio današnji „J.L.“ (veći prostor, i to 2,6 puta, ipak je „zaslužio“ izvjesni Cvetko Simić, navodno druker hrvatske tajne službe koji je likvidiran, kao upozorenje, od srpske mafije):



Meni je u trenutku gledanja slike, čitanja teksta i uspoređivanja njezine veličine s veličinom slike C.Simića pala na um jedna knjiga iz djetinjstva čije korice jednog od mnogih izdanja izgledaju ovako:




Pitam se gledajući obje slike: hoće li jednom i Emil Tedeschi na naslovnoj stranici jednog dnevnika imati veći prostor od nekog budućeg mladog tajkuna koji će kupiti neku drugu tvrtku, kada (ako) mu u posjet dođu „detektivi“? Na ovim prostorima to ne bi bilo nešto čudno.

Iskreno želim da tako ne bude. Da već jednom krenemo raditi pošteno!


Post je objavljen 02.07.2010. u 18:16 sati.