Danas je i službeno otvoren novi, preuredjeni i prošireni Louis Vuitton dućan u Londonu. To je njihov najekskluzivniji dućan dosad koji se na elitnoj londonskoj shopping adresi prostire se na 1.500 m2. U Louis Vuitton kompaniji inzistiraju na nazivu – maison (dom), umjesto dućan. Već je taj naziv izazvao dosta kontroverzi, a samo ime - Louis Vuitton -, koji je u preuredjenje uložio silne milijune, pokazalo se kao crvena krpa u komentarima čitalaca koji su ljutito popratili izvještaje s VIP otvorenja.
Peter Marino
Prostor je projektirao ugledni njujorški arhitekt Peter Marino (u svom custom Dior modnom izdanju liči na regularnog posjetitelja Blue Oyster Bara) koji ima brojna iskustva s uredjenjem luksuznih dućana. Osnovna je zamisao bila da se posjetitelj u dućanu osjeća kao kod svoje kuće i da nakon obavljene kupovine baš i nema želju odmah napustiti prodajni prostor. Pa da vidimo kako izgleda taj – Maison - koji je donio neka zanimljiva rješenja.
Vanjski izlozi
Instalacija starih kofera po zidovima
Svjetlucave stepenice zgodno izgledaju na slikama, ali dame u visokim petama vrlo su oprezno i nesigurno silazile, bojeći se da se ne stropoštaju naglavačke u provaliju.
Biblioteka kao mjesto kupovine i budućih književnih promocija
Dio za prodaju satova i skupog nakita
Odjel za modni, mladenački nakit s Murakamijevom instalicijom u sredini.
Ženski odjel, gdje je najviše pažnje privukao šank s torbama koje se vrte u krug dok dame sjede na barskim stolicama i biraju uz prigodni koktel. Inspiracija za ovaj 'The Bag Bar' došla je iz zabavnih parkova gdje posjetioci gadjaju patke za prigodnu nagradu. Posebno su odvojeni sektori s maramama, cipelama, naočalama i dio gdje se prodaje sezonska kolekcija.
Muški dio
Jedna od novosti je – Apartman. Riječ je o privatnom prostoru za ekskluzivne i vrlo bogate kupce koji žele poseban servis. Kako su Kinezi postali najveći potrošači luksuzne robe i pretekli Ruse u potrošnji, Louis Vuitton je preuzeo iskustva iz Kine gdje takvi privatni prostori donose veći promet nego svi ostali dijelovi dućana zajedno. Neće ni šeicima ni ruskim tajkunima biti teško ovdje kupovati. Riječ je o eksperimentu, a apartman je, kao i dobar dio cijelog dućana (maisona), uredjen u retro stilu 60-ih godina i prepun je umjetničkih djela.
Foto: ilvoelv.com; wallpaper.com
Komentari čitatelja bili su iznenadjujuće oštri prema onima koji si kupovinu u takvom dućanu mogu priuštiti. Gotovo da su neke ugledne britanske novine u komentarima čitalaca vrvile od balkanskog sindroma netolerancije. Tko zna zašto....Louis Vuitton je uvijek na sebe privlačio ljubav i mržnju. To je brand koji svoje ime i logo stavlja u prvi plan za razliku od još skupljeg i luksuznijeg rivala 'Hermesa' za kojeg se teško odmah možete sjetiti koji mu je logo i koji strategiju gradi na nedostupnosti i superiornim materijalima. ipak, novinski izvještaji s VIP otvorenja LV dućana, možda upravo zbog te kombinacije ljubavi i mržnje, bili su u svim novinama i portalima medju najčitanijim i najkomentiranijim člancima.
Post je objavljen 28.05.2010. u 22:40 sati.