Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zoccaodva

Marketing

Karl Lagerfeld – novi prilozi


Lagerfeld na crnoj veš mašini



Image Hosted by ImageShack.us


Karl Lagerfeld, majstor elitizma, voli fotografirati, a voli se i uslikati. Osobito ga zanima istraživanje i povezanost izmedju vrhunskih chic kreacija i onih namjenjenih masovnom tržištu. Prije nekoliko godina napravio je kolekciju za švedski gigant brze mode H&M i tako je spojio najjeftiniju i najskuplju modu što je po njegovom mišljenju vrhunac luksuza.


Image Hosted by ImageShack.us


Ovoga puta snimio je jesenski 2010 katalog za francuskog giganta kataloške prodaje - 3 Suisses. Iako se to po slikama odjeće koju nosi austrijski model Iris Strubegger ne bi reklo, Lagerfeldove luksuzne perjanice Chanel i Fendi nemaju baš ništa s ovim katalogom gdje odjeća košta od 15 – 199 €.


Image Hosted by ImageShack.us


Umjesto nekog uobičajeno lijepog modela u minici, za zadnju stranicu kataloga Lagerfeld je uslikao samog sebe na crnoj veš mašini. 'Tako je chic i lijepa ta mašina. Volio bi jednu imati' – kazao je. 'Ne da perem odjeću u njoj, naravno, već da ju držim u svojoj garderobi gdje odlažem prljavi veš.'


Image Hosted by ImageShack.us
via: wwd

Nije mu prvi put da radi neobične snimke. Tako je prije dvije godine sudjelovao u francuskoj nacionalnoj kampanji za nošenje žutih reflektirajućih zaštitnih prsluka. Slogan je bio: 'Žuti su, ružni su, ne idu ni uz što, ali mogu vam spasiti život'.


Image Hosted by ImageShack.us


Nema sumnje, Lagerfeld je sjajan umjetnik i duboko razumije show business. Mogu mi jedino malo zamjeriti što njegova uvodna fotografija za 3 Suisses katalog neodoljivo podjeća na omot albuma '360 Degrees of Billy Paul' (1972), na kojem se nalazi vanvremenski hit 'Me and Mrs. Jones'


Image Hosted by ImageShack.us




Post je objavljen 27.05.2010. u 22:09 sati.