Karl Lagerfeld, majstor elitizma, voli fotografirati, a voli se i uslikati. Osobito ga zanima istraživanje i povezanost izmedju vrhunskih chic kreacija i onih namjenjenih masovnom tržištu. Prije nekoliko godina napravio je kolekciju za švedski gigant brze mode H&M i tako je spojio najjeftiniju i najskuplju modu što je po njegovom mišljenju vrhunac luksuza.
Ovoga puta snimio je jesenski 2010 katalog za francuskog giganta kataloške prodaje - 3 Suisses. Iako se to po slikama odjeće koju nosi austrijski model Iris Strubegger ne bi reklo, Lagerfeldove luksuzne perjanice Chanel i Fendi nemaju baš ništa s ovim katalogom gdje odjeća košta od 15 – 199 €.
Umjesto nekog uobičajeno lijepog modela u minici, za zadnju stranicu kataloga Lagerfeld je uslikao samog sebe na crnoj veš mašini. 'Tako je chic i lijepa ta mašina. Volio bi jednu imati' – kazao je. 'Ne da perem odjeću u njoj, naravno, već da ju držim u svojoj garderobi gdje odlažem prljavi veš.'
via: wwd
Nije mu prvi put da radi neobične snimke. Tako je prije dvije godine sudjelovao u francuskoj nacionalnoj kampanji za nošenje žutih reflektirajućih zaštitnih prsluka. Slogan je bio: 'Žuti su, ružni su, ne idu ni uz što, ali mogu vam spasiti život'.
Nema sumnje, Lagerfeld je sjajan umjetnik i duboko razumije show business. Mogu mi jedino malo zamjeriti što njegova uvodna fotografija za 3 Suisses katalog neodoljivo podjeća na omot albuma '360 Degrees of Billy Paul' (1972), na kojem se nalazi vanvremenski hit 'Me and Mrs. Jones'
Post je objavljen 27.05.2010. u 22:09 sati.