Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

MADONNA - Like A Virgin All Over Again

U nastavku pročitajte ekskluzivni intervju za magazin 'Interview' u kojem je Madonna otrkila sve pojedinosti o filmu 'W.E.', te je sa redateljem Gus Van Santom vodila zanimljiv razgovor o kinematografiji. Također je potvrdila da trenutno nema ugovor ni s jednom izdavačkom kućom, te da joj je glavna okupacija snimanje filmova.


GUS VAN SANT: Zdravo Madonna.

MADONNA: Gus, jesi to ti?

VAN SANT: Da, doma sam u Los Angelesu, upravo čitam novine.

MADONNA: Je li sada živiš u Los Angelesu?

VAN SANT: Još uvijek živim u Portlandu, ali imam kuću u Los Angelesu i počinjem raditi ovdje na jednom filmu.

MADONNA: Uvijek radiš na filmu.

VAN SANT: Često.

MADONNA: Ali to je ono što radiš.

VAN SANT: To je moja navika (smijeh). Čuo sam da ideš u Afriku.

MADONNA: Da, idem u Malawiju dva puta godišnje. To je mjesto gdje je posvojeno moje dvoje djece i imam tamo mnoge projekte koje obilazim i djecu koju posjećujem. To je zapravo poput privrženosti koju imam prema ovoj zemlji i tisućama siročadi zaraženim AIDS-om. Snimila sam dokumentarac o tome i postao je dio mog života. Planiram da upoznam Jefrey Sachsa. Sigurna sam da si čuo za njega. Namjerava započeti svjetsku incijativu obrazovanja i ja ću biti njegova asistentica da govorim o tome. Održat ćemo press konferenciju da razgovaramo o školi za djevojčice koju gradim u Malawiji. To je naš način da budemo sigurni da svako dijete ima obrazovanje, naročito djevojčice, ali i dječaci također. Djevojčice u zemljama u razvoju nemaju mogućnost za obrazovanje u školama, niti su ohrabrene da idu u školu i ono što mi radimo je početak sna. Ali idem u Malawiju zbog mnogo razloga.

VAN SANT: Uradila si već mnogo toga sa Jeffrey Sachsom, zar ne?

MADONNA: Da, podržavamo jedno drugo već godinama. Radila sam s njim na projektu Millennium Villages. Imamo već dvije lokacije Millennium Village-a u Malawiji i jako im dobro ide. On je nevjerojatno ljudsko biće.

VAN SANT: Nikad ga nisam upoznao, ali sam čuo da je jako karizmatičan.

MADONNA: On je izuzetno karizmatičan. Veoma učtiv i šarmantan. On je jedan od onih ljudi koji znaju što se treba uraditi ali i od onih koji urade ono što zacrtaju. Razmišlja duboko i detaljno.

VAN SANT: Kako funkcionira Millennium Villages s ekonomskog gledišta?

MADONNA: Pa, njegov glavni cilj je suzbijanje siromaštva, ali znaš, postoji mnogo načina da se to postigne. Millennium Villages je jedan eksperiment s kojim je obišao cijeli svijet. Troškovi iznose jedan određeni dio novca i potrebno im je nekoliko godina da započnu s radom, ali ga je usavršio s pomoću znanosti, gdje sa 1.5 milijuna američkih dolara u periodu od pet godina možete izgraditi niz povezanih samoodrživih sela preko dajući im obrazovanje, predškolsko obrazovanje, diversifikacije, poljoprivredno oruđe, medicinsku pomoć i znanje. Jeffrey je podržavao cijeli moj rad u Malawiji. I da, pili smo džin-tonik i ubijali komarce. Uostalom, 'Milk' je briljantan film. Plakala sam i plakala, jako mi se dopao.

VAN SANT: Oh, super. Hvala.

MADONNA: Jesi li uživao raditi s moj bivšim suprugom? (smijeh)

VAN SANT: Da jesam. Sean Penn je nevjerojatan.

MADONNA: Da zaista je nevjerojatan.

VAN SANT: Nisam ga vidio otkad je putovao u Haiti. Ono je što radi je zaista nevjerojatno.

MADONNA: Da, jako je zagrijan za to, neustrašiv je.

VAN SANT: Kada sam ga nazvao da vidim hoće li prihvatiti ulogu za 'Milk', trebalo mu je pola sekunde da prihvati. Znao je da su bitne stvari u pitanju.

MADONNA: Vidim zbog čega je bio primamljen ulogom i da je mogao reći da u dvije sekunde. Gledajući 'Milk' prisjetila sam se nezaboravnih mjesta.

VAN SANT: Stvarno? Odlazila si često u Castro?

MADONNA: Jesam dok sam bila mlađa. Ali zapravo film me je potaknuo da se vratim na stare dane u New Yorku, u druženju skupa s Andy Warholom, Keith Haringom, Jean-Michel Basquiatom i Kenny Scharfom. Izgledalo je tako živo skupa sa umjetnošću, politikom i predivnim duhom. Mnogi od tih osoba su preminuli. Mislim da je to razlog zbog čega sam plakala. Zapravo, ulogu koju igra Richard E. Grant u filmu kojeg sam režirala, 'Filth And Wisdom', je slijepi profesor čija je uloga bazirana na mog učitelja baleta, Christopher Flynn. Odrastajući u Michiganu, nisam zapravo znala što znači gay muškarac. On je bio prvi muškarac, prvo ljudsko biće zbog kojeg sam se osjećala zadovoljno i posebno. On je bio prva osoba koja mi je rekla da sam lijepa i da imam nešto u sebi što mogu ponuditi svijetu, ohrabrio me je da vjerujem u snove, da idem u New York. On je bio veoma utjecajna osoba u mom životu. Umro je od AIDSa-a, ali je ostao slijep do svoje smrti. Bio je obožavatelj umjetnosti, klasične glazbe, književnosti, opere. Znaš, odrasla sam na Srednjem Zapadu i zbog njega sam otkrila sve te stvari. Odveo me je u gay klub, u Detroitu. Oduvijek sam se osjećala poput luđaka dok sam odrastala i da sa mnom nešto nije uredu jer se nigdje nisam mogla uklopiti. Kada me je odveo u klub, doveo me je na mjesto gdje sam se napokon osjećala kao kod kuće. Ta uloga u filmu 'Filth And Wisdom' je zapravo posvećena njemu i inspirirana njim. Ne znam zbog čega govorim ovo sve, ali možda zato što dolazi iz svijeta Michigana i putanje mog života: nakon odlaska za New York i mog zanimanja za ples kada je epidemija AIDS počela i nitko nije znao za to. I onda odjednom, svi predivni muškarci oko mene, ljudi koje sam tako voljela, su umirali jedno za drugim. Bilo je tako ludo vrijeme. I gledajući svijet kako progoni gay zajednice je bilo zaista teško. Također se dešavalo na početku moje karijere. Ne znam. Tvoj film me podsjetio na to i naveo da se sjetim svega toga. Ponekad mislim da mnoge ljude film nije privukao. Ljudi ne pričaju mnogo o tome. Iako je bilo mnogo smrti, za mene je New York bio živ.

VAN SANT: Zadivljujuće je imati neku osobu u svom životu koja je imala veliki utjecaj na tebe.

MADONNA: Hvala bogu! Drugačije ne bih izašla iz Michigana. Mislim da su razlog Christopher i moj učitelj ruske povijesti, Marilyn Fellows. Mislim da je njih dvoje meni poslao bog kao konspiraciju. Konspiracija anđela koja mi je dala samopouzdanje i pomogla da limun pretvorim u limunadu, ako znaš što govorim. Jer ako odrasteš u jako konzervativnoj sredini i ne uklapaš se, prilično je teško... Možeš ići jednim putem ili drugim.

VAN SANT: Imao sam priliku pogledati film 'Filth and Wisdom'. To je jako intiman i opširan dio rada. Jako sam bio iznenađen. Nisam znao što očekivati.

MADONNA: Da, sigurna sam. Možda je intiman. Nikada nisam razmišljala na takav način. To je kao mala priča. Ali zapravo, ako se prepustiš filmu, film govori o borbama u nastanku izvođača. Osjećam kao da su tri glavne uloge u filmu zapravo ja.

VAN SANT: Jesu li?

MADONNA: Ili dio mene, da. Imala sam sreću upoznati Eugenea Hutza, Ukrajinca koji igra glavnu ulogu. Kada sam počela pisati Filth And Wisdom, nisam ga poznavala i ulogu koju je trbao igrati je zapravo glumac u teškoj situaciji koji se prerušavao kao žena. Ali nakon što sam ga upoznala i gledala u drugom filmu, doznala sam da je član benda, Gogol Bordello. Onda sam ga uhodila (smijeh). Mislila sam kao - o bože, on je nevjerojatan. Napravit ću lik glazbenika koji je zatrpan u mukama. Mislila sam da bi to moglo biti zanimljivije.

VAN SANT: U kojem filmu si ga vidjela?

MADONNA: Vidjela sam ga u filmu 'Everything Is Illuminated' od redatelja Liev Schreibera, baziran na noveli Jonathana Safrana Foera. Eugene mi je bio omiljeni u filmu i postala sam prilično opsjednuta s njim. Napisala sam dio scenarija za njega za svoj novi film, za dio zaštitata koji je ruski imigrant i živi u Brooklynu, a radi na Manhattnu. Eugene je inspirirao taj dio, zapravo, ime uloge je Evgeni.

VAN SANT: Je li to scenarij za W.E.?

MADONNA: Da, film za kojeg svi misle da će biti mjuzikl o vojvodi i vojvotkinji od Windsora. Ne znam kako se to našlo u novinama. Vojvoda i vojvotkinja od Windsora su u filmu, ali film nije o njima. Govori zapravo o drugoj ženi i njenom putovanju, a vojvotkinja je poput duhovnog vodiča.

VAN SANT: U kojem periodu se odvija radnja?

MADONNA: Preratnom periodu Drugog svjetkog rata u Engleskoj, od 1936. do 1937., te u New Yorku od 1998. Vrijeme se vraća unazad i vraća u sadašnjost. Koristila sam imanje vojvode i vojvotkinje u vlasništvu britanske aukcijske kuće Sotheby's poput pokazatelja kako bi kreirala u scenariju tadašnji život.

VAN SANT: Oh, fantastično!

MADONNA: Fantastično i komplicirano. (smijeh) Nisam to shvatila kada smo pisali scenarij, ali dok sam započela kasting, planiranje i rad sa dizajnerom produkcije, došlo mi je - oh jebote! Napisala sam tekst o hrpi bogatih ljudi. To će biti super za budžet. Vojvotkinja mijenja 80 kostima. Nosila je kreacije Balenciaga, Christian Dior, Vionnet i Schiaparelli. Većinom je nosila nakit od Cartier i Van Cleef & Arpels. Mnoge ove stvari su zapravo u muzejima. Ne žele da mi ih daju. Ali mnogi krojački saloni su se ponudili da naprave za mene. Poznaješ li Arianne Phillips?

VAN SANT: Nikada nisam radio s njom, ali poznajem njen rad.

MADONNA: Radi moje kostime. Mislim, kreiranje samo kostima je prilično obeshrabljujuće jer vojvoda i vojvotkinja su oboje zaluđeni odjećom. I tu su aukcije koje su prodale preko 40,000 njihovih predmeta, veliki broj je otišao na odjeću, nakit, cipele, torbe i police. Stoga ima mnogo mode u mom filmu, iako nije riječ o tome.

VAN SANT: Onda ćeš morati sama napraviti neke stvari i spojiti druge ostale.

MADONNA: Da, to će biti kombinacija pravih klasičnih krpica, druge će biti prerađene od uzoraka preuzetih iz arhiva i onda nove stvari će biti napravljene. Idući put radim film o jednoj osobi u jednom gradu koja nema ormar. (smijeh)


VAN SANT: Kada si započela raditi na W.E.?

MADONNA: Radim na tome već posljednje dvije i pol godine, da budem iskrena. Postala je moja opsesija. Počela sam raditi na njemu kada sam završila snimanje 'Filth and Wisdom'. To je zapravo bila ideja koju sam imala ranije, ali sam snimila 'Filth And Wisdom' jer sam shvatila da ne mogu znati napraviti veći film sve dok ne napravim manji i naučim kako se to radi.

VAN SANT: I ovaj novi će očito biti veći.

MADONNA: Pa, veća je priča. Više je uloga i od njih troje je promjenilo pravac engleske povijesti. King Edward VIII je abdicirao sa prijestolja kako bi mogao biti sa Amerikankom, Wallis Simpson i to je dio moje priče, stoga sam morala uraditi ogromno istraživanje i razgovarati s ljudima. Imam i ogromnu odgovornost prema tome i imam odgovornost prema stvarnoj aukciji, koja se zaista desila. Zatim je tu i nova priča, gledište svega, gdje je jedna djevojka opsjednuta vojvotkinjom i odlazi na aukcije i slična događanja. Više je slojevita, kompliciranija priča nego 'Filth and Wisdom'.

VAN SANT: Čuo sam interesantnu činjenicu o Kralju Edwardu VIII. i Wallis Simpson u njihovom društvenom okruženju. Hoćeš li to uključiti u film?

MADONNA: Da, naravno. Oni su jako kontroverzan par. Ljudi imaju različita mišljenja o njima. Edward je odustao od najmoćnije pozicije u svijetu zbog jedne žene. Za Britance, on je bio omiljeni princ i kralj jako dugo, nazvali su ga Princom ljudi. Bio je jako popularan. Činjenicom da je abdicirao s trona je razočaralo mnoge, stoga su morali demonizirati Wallis. Rekli su da je njena krivica i optužili je za razaranje Britanskog Carstva, jer naravno monarhija više nikada nije bila sita, što je imalo veze sa činjenicom da je sve potpuno promjenjeno nakon Drugog svjetskog rata. Ali ljudi su okrivili Wallis za mnoge stvari. Govorili su da je bacila čini na Edwarda. Govorili su da je ona hermafrodit, a on gay. Govorili su da podržavaju Naciste. To je običan ličn mentaliteta koji je okomio na onoga koji ima nešto što mnogi ljudi nemaju. Moraju te ocrniti govoreći da nešto nije uredu s tobom ili te optužiti zbog nečega za što nemaju znanja ili prava da to imaju.

VAN SANT: Stoga su odlučili da postanu par.

MADONNA: Da, ali ljubav nije dovoljna zar ne. Bilo je zanimljivo putovanje, pokušavajući saznati o njima. Posebno u Engleskoj, ako ćeš govoriti o kralju Edwardu VIII. i Wallis Simpson za večerom ili posebnom okupljanju, to je kao da bacaš Molotovljev koktel u sobu. Svi pobjesne u raspravi tko su oni bili zapravo. Oni su bili kontroverzni i nastavili su biti takvi. I stoga me je to jako privuklo.

VAN SANT: To je fantastična tema.

MADONNA: Njihovi životu su bili potpuno ludi. Baš kao traženje ljubavi i značenja sreće kao i o kultu celebritija. Sve je izmiksano u jedan veliki gulaš.

VAN SANT: Napisala si scenarij sa Alekom Keshishianom?

MADONNA: Da. Počela sam ga sama pisati i onda sam shvatila da mi je potrebna pomoć. Veoma preopširna tema. Prilično mi se svidjela ideja suradnje općenito. Ne samo da je usamljeno raditi stvari prema svojoj kreativnosti, također je i arogantno. Mislim da su neki ljudi dovoljno izvanredni da budu izvanredni na svoj način, da ne sumnjaju u bilo što i dolaze na kraju sa fantastičnim rezultatom. Ali mislim da je dobra stvar ulaziti u rasprave sa ljudima i govoriti im - "to je sranje", "ti si lud", "to je jadno", "što misliš o ovome?". Ako išta, to ti pomogne da razumiješ u ono što vjeruješ i oko čega si strastven i što je sranje. Mislim da je važno imati rezonator. Poznajem Aleka godinama, imam čudan bratsko-sestrinski odnos. Jedne minute se grlimo i plačemo jedno drugom na ramenu, a sljedeće minute zalupimo vratima jedno drugom u lice i ne razgovaramo mjesec dana. (smijeh)

VAN SANT: Kada pišete zajedno, nađete li se u istoj sobi?

MADONNA: Oh da, budemo u istoj sobi, ali radimo neke stvari na svoj način i šaljemo email jedno drugom ili se dogovaramo preko telefona ili zajedno sjedimo ili radimo na laptopu i raspravljamo kako druga osoba sporo piše. Uspjevamo raditi na mnoge načine.

VAN SANT: Kada doista pišeš, da li imaš neko pravilo da moraš pisati danju ili noću?

MADONNA: Pokušavam pisati po danu kako bi svoju djecu vidjela navečer. Ali ako moja djeca nisu sa mnom i imam trunčak slobodnog vremena kao singl žena koja živi čudesan tjedan dana u mojoj kući, onda ću pisati u različite sate. Zapalimo svijeće, ostanemo budni cijelu noć. Radili smo na svaki mogući način. Ali obično nađemo jedan dio vremena da budemo zajedno i da radimo na tome.

VAN SANT: Upravo si započela sa kastingom?

MADONNA: Da, radim kasting. Kada dođem iz Afrike, službeno ću početi sa preprodukcijom.

VAN SANT: Snimat ćeš film ovog ljeta?

MADONNA: Da hoću, oh ne...

VAN SANT: Znam, teško je, zar ne?

MADONNA: Jako teško. Ne znam kako je za tebe, ali je za mene snimanje filma, prije nego što počnem snimati i još uvijek si u jarku, izgleda kao cijeli proces natjeravanja ljudi koji te odbijaju. Čini ti se kao da je cijeli svijet protiv tebe. Nikada nisam imala takvo iskustvo, jer u snimanju albuma i osmišljavanju nastupa, izuzev početka moje karijere, nikada nisam osjetila toliku otpornost. Upravo sam pronašla ljude s kojima želim raditi i zajedno ih udružiti i to je jako težak posao i mnogi problemi se dešavaju, ali ne dobivam nikakvu otpornost. Ali kada snimaš film, izgleda kao da nema ništa drugo osim otpornosti. Čudesno je da se svaki film uspije snimiti. Svaki drugi dan je kao "Što to radim? Ovo nije normalno. Mogu odustati odmah sada. Ovo je previše stresno. Što sam si umislila tko sam? Zašto samu sebe kažnjavam?" Tako se osjećam u vezi toga.


VAN SANT: Rekao sam ljudima koju su tek počeli snimati film da jedinu stvar koju ćeš možda doživjeti jeste taj osjećaj da su svi usmjereni protiv tebe, jer nisi obavezan govoriti što je ispravno, a što ne. Jer ćeš biti u situaciji u kojima će ti reći: "Ne možeš dobiti tu lokaciju. Ne možeš snimati na stadionu Yankee."

MADONNA: "Glumac nije na raspolaganju izuzev ova tri tjedna."

VAN SANT: Da, preteško je za tebe osobno da se brineš za to jer imaš još mnogo toga da uradiš u isto vrijeme. Skoro poput mučenja.

MADONNA: To je mučenje za mene, jer sam osobno dolazila do ljudi koji su me odbijali i govorili - Možemo li smisliti nešto drugo? Zašto ne mogu snimati u tvom dvorcu? Zašto ne možeš napraviti 30 kostima za mene i ne tužiti me? Zašto želiš raditi sa Martinom Scorseseom kada možeš raditi sa mnom? (smijeh) Sve izgleda kao vježba za prihvatanje, zar ne? Kada ćeš popustiti? Kada odustaješ i prestaješ se truditi da kontroliraš sve? Snimanje filma je prava suradnja. U određenom trenutku, smatram da se trebaš opusititi i vjerovati ljudima s kojima radiš. Promatram filmove kao što su od redatelja Wong Kar-Wai i svi oni imaju obiteljski osjećaj. On samo nastavlja raditi sa istim glumcima, i art direktorom i snimateljem, a priče se ne mijenjaju mnogo. Izgleda da uz takvu prisnost mora postojati i takav luksuz.

VAN SANT: Wong Kar-Wai je zaista odlična inspiracija. Uvijek je smatran kao Jimi Hendrix filmske umjetnosti.

MADONNA: Što to znači?

VAN SANT: To znači da je tako slobodan i upoznat s njegovom vještinom da može uraditi bilo što.

MADONNA: Baš sam gledala film 'In the Mood for Love' ponovo sinoć jer obožavam glazbu iz filma. I mislila sam, kako je preiskorišten slow motion u filmu? Ali, zbog nekog razloga, to mu jako dobro ide. Svaki put kada uloge prelaze stepenice, uz to je i jedan dio glazbe. To je tako predivno. Ima dvoje vjenčana para koja žive jedno do drugog, ali nikada nećeš vidjeti ženu jednog para ili supruga drugog para, ali ćeš uvijek ćuti kako pričaju. Ali to nije ni neka priča, ali se zaista zadubiš u to. To je nešto zbog čega bi trebalo zavidjeti. Dok se priča čini jednostavnom, gledajući film postaješ dirnut, užasnut i melankoličan svaki put kada gledaš njegov film. Što se mene tiče.

VAN SANT: I ja također.

MADONNA: Ali možda nešto nije uredu sa mnom. Možda sam samo naivčina.

VAN SANT: Ne, mislim da su veoma jaki filmovi. Tko će ti biti snimatelj?

MADONNA: Hagen Bogdanski. Radio je na filmu The Lives of Others. Jesi ga gledao?

VAN SANT: Da, izvanredan je.

MADONNA: Također je radio na filmu The Young Victoria, potpuno dva drugačija izgleda. Ali mislim da je sjajan.

VAN SANT: Jer snimatelj kojeg sam uzimao za mnoge filmove je netko tko je povezan s tobom. Kreirao sam reklamu za Levi's prije nekoliko godina, i art direktor je rekao da su upravo radili s Harris Savidesom i oni su me tjerali ka njemu. Rekli su, "Madonna ne radi ni s kim drugim." Stoga sam pomislio: "Sranje, ako Madonna ne želi raditi ni s kim drugim..."

MADONNA: Obožavam Harrisa Savidesa. Preskup je za mene. Volim ga. Radila sam mnogo s njim. On je najbolji. Interesantno, jer je moj film u suštini u engleskoj produkciji i morala sam tražiti ljude koji tamo žive ili barem iz Europe. Većinom ćemo snimati u Engleskoj, malo u Francuskoj, nešto u New Yorku. Jedino moje zadovoljenje jeste dovesti kreatoricu kostima, jer sam radila s mnjom mnogo godina i kostimi su veliki dio ovog filma. Ne mogu početi raditi s nekim drugim. Ali čini se da je Hagen izvanredan i spreman na suradnju, za sada je dobro. Hoćeš raditi s Harrisom na sljedećem filmu?

VAN SANT: Pa, postoji film na kojem radim. Zove se 'Restless'. Snimali smo ga u studenom i prosincu, a Harris je bio snimatelj. Radio sam s njim na mnogo filmova do sada. Seymour Stein je netko koga sam poznavao jako malo jer mi je pomogao sa soundtrackom za 'Even Cowgirls Get the Blues'. Je li on...?

MADONNA: ...netko tko je bio jako bitan i utjecajna osoba u mom životu? Da, naravno. On je vjerovao u mene. Seymour Stein je osoba koja je sklopila ugovor sa mnom za snimanje prvog albuma, ujedno i jedini moj ugovor za album u Warner Bros.-u sve do prije pet minuta. Poslušao je moj demo snimak. Bio je u bolnici i došla sam ga posjetiti. Bio je zatrpan sa svim čudnim aparatima, nisam znala što mu je bilo. Natjerao me je da ponesem kasetofon i pustim svoje pjesme za njega. Ležao je na krevetu u boksericama i potkošulji. On je uvijek bio moj šampion u prvom desetljeću moje karijere. Bio je važna osoba u mom životu. Mislim da svi imamo svoje šampione, ali se osjećam blagoslovljeno i sretna sam jer sam ga imala. S vremenom ga posjetim, viđamo se. Još uvijek ima nestašno svjetlucanje u svom oku.

VAN SANT: Sjećam se kada bi počeo govoriti o glazbi ili nečemu drugom počeo bi plakati.

MADONNA: Oh da, znam. On je pravi ljubitelj glazbene umjetnosti. Sjećam se da je imao lude slike, veliku kolekciju umjetničkih slika, koje su postavljene kao mješavima slika, jedna na drugoj u njegovom stanu koji je nalik na labirint. Prava je osoba. Čudesno je, jer izgleda da su ti dani nestali u glazbenoj industriji, kad si mogao pokrenuti dešavanja ili kad so mogao otići na koncert nekog benda i biti inspiriran njima i otkriti ih i raditi s njima na albumu. Prilično je tužno.

VAN SANT: Sada je glazbena industrija nešto poput Craigslist podhvata, zar ne? Kada snimaš svoje albume i prodaješ ih online.

MADONNA: Da, čudno je da se baš to dešava. Nemam trenutno ugovor sa izdavačkom kućom, ni s kim. Ne znam kako ću snimati svoju glazbu idući put kada budem planirala.

VAN SANT: Mort ćeš promislit kako ćeš to uraditi.

MADONNA: Obnovit ću kotač. Nisam bila potpuno fokusirana koliko sam trebala biti sa glazbenom karijerom jer je ovaj film uzeo svaki inč od mene. Pored toga i moje četvero djece, nemam vremena niti energije za bilo što drugo. Za primjer, poštujem to što su se mnogi ljudi zajedno zalagali za mnoga izdanja poput DVD-a 'Sticky & Sweet' da bude izdan i vidjela sam konačni snimak, ali nemam pojma kako će ljudi doći do njega ili kako će biti prodan.

VAN SANT: Pronači će način. (smijeh).

MADONNA: Nadam se. Mislim da imam fan klub, dobro, oni tako kažu.


Post je objavljen 04.05.2010. u 15:22 sati.