Prvo sam napisao ljutit komentar, ali sam ga objavio samo na pollitika.com, te skrećeno na mojem profilu na facebooku. Pa je onda ipak došlo do razrješenja problema na obostrano zadovoljstvo.
Nadam se da ćete mi oprostiti, što ovoga puta pišem jednim beznačajnim, i osobnim povodom, umjesto razmatranja velikih svjetsko-epohalnih tema, poput Tita, Varšavske, svjetske financijske krize ili klimatskih promjena. :)
Dakle, vako: imao sam dug za mobilni internet kod Tele2, nisam na vrijeme platio jer eto nisam imao para. U četvrtak sam dobio neki honorar i odmah uplatio dug, taman dobro, mislim si, pred kraj mjeseca, da mi ne iskopčaju pristup. U petak ujutro (30. travnja) za svaki slučaj nazvao sam Službu za korisnike, rekao da sam platio račun, izdiktirao broj, žena s kojom sam razgovarao provjerila je moje podatke, rekla u redu, nećemo vam onemogućiti pristup internetu.
Međutim, u subotu (1. svibnja) navečer hop, nema pristupa, port is disabled! U nedjelju, pa onda u ponedjeljak ujutro, pokušavam dobiti Službu za korisnike. Čekam uporno dok impulsi cure (jer mobitel imam kod Vip-a, onak nekak si mislim, ne treba držati sva jaja u jednoj košarici), slušam glazbu i snimljeni ženski glas, koji svake minute kaže da će odgovoriti na moj poziv u što kraćem roku. Čekam 15 minuta, ne javlja se nitko, ni u nedjelju, ni u ponedjeljak.
Odlazim onda osobno u poslovnicu. Pokazujem potvrdu da sam račun platio prije četiri dana. Momak koji tu radi gleda moje podatke i kaže žao mi je, to još nije proknjiženo, znate vi ste sami krivi jer ste platili u pošti, a ona eto kasni s knjiženjem. Pa dobro, kažem ja, evo ovdje je odrezak od uplatnice, dokaz da sam platio, ne možete li to poništiti? Ne mogu, nas se to ne tiče, morate čekati da bude proknjiženo. Pa kad bude. O da, možete se žaliti kasnije, što da ne, ništa ne košta... Šifra "uprava vodovoda".
E pa jebi ga. Ja sam eto kriv jer sam zakasnio s uplatom, njih baš briga, što HP kasni s knjiženjem, materijalne dokaze ne priznaju...
NAKNADNA BILJEŠKA: Ova priča ipak ima neku vrstu sretnoga kraja. Nazvali me iz Tele 2, ponovno me uključili, ispričali se. Naime, kazaše, poslovnica kod koje sam nije njihova direktno, nego franšiza, i momak mi nikako nije smio reći to što reče, naime da nema druge nego čekati da se moja uplata proknjiži, jer nema problema, da se na osnovu pokazanog dokaza da sam uplatio dug pristup opet omogući.
Ima ipak još kvaka, da kad primaju pozive u Službi na korisnike, stavljaju na čekanje, one koji zovu iz drugih mreža. Kvaka je da meni impulsi idu, a oni time prave promet konkurenciji.
E, ali ovo s HP-om, da mu treba pet dana ili više da nešto proknjiže, to mi fakat nije jasno? MIslim, jel se to treba tretirat kao normalno? Pa mogu imat ljudi zbog toga i puno veće neprijatnosti nego što ja dva dana nisam imao internet!
Post je objavljen 04.05.2010. u 00:01 sati.