Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/windfuckersister

Cres i Njivice

Sad je skoro pola noći i upravo sam se vratila s izleta. Svaki normalan čovjek bi lijepo otišao pod tuš pa u krpe i sutra napisao post na miru. Treba se naspavati i odmoriti. Sutra je radni dan. Pa onda lijepo popodne poslije ručka skuhati kavicu i na miru napisati post. Pa neće utisci ishlapiti do sutra.
Ali ne.... ova usijana, tvrdoglava i nestrpljiva ovnovska glava mora upravo sada i napisati post i nakeljiti fotke jer će valjda svijet propasti ako to ne učinim odmah.

Povod izletu je dvadeset peta godišnjica male mature. Tj. završetka osnovne škole. Kao prvo velik pozdrav i sve pohvale mom susjedu koji je došao na genijalnu ideju da umjesto uštogljene i preskupe fensi-šmensi večere organizira izlet brodom na Cres i Krk. I to za čitavu generaciju. A bogme nas je bilo podosta - čak pet razreda po trideset učenika. A sve je to on organizirao sam samcat. Uspio je doći do adresa, telefona i mail adresa većine, potrošio je masu love na telefonske pozive i stotine sms-ova, odgovarao na bezbroj pitanja. Kao da organizira samit nesvrstanih, a ne običan susret generacije iz osnovne škole malog primorskog gradića. Robi, svaka ti čast legendo!

Priroda i vrijeme su se odlučili malo poigrati našim živcima pa je u subotu osim lošeg vremena čak bio i manji potres na Cresu! Ali je zato u nedjelju osvanuo prekrasan, sunčan, doslovce ljetni dan.

Za izlet se prijavilo šezdesetak ljudi, što uopće nije loše kad se uzme u obzir da su se neki odselili, neki su na žalost pokojni, neki spriječeni, neki posve nezainteresirani....Ali je sramotno što se na kraju pojavilo jedva tridesetak ljudi. Neki su otkazali u zadnji čas, neki jednostavno nisu došli bez ikakvog objašnjenja. Što je našeg organizatora bacilo u totalni bed jer je bilo naručeno i šezdeset ručkova na brodu i ne možeš se sad pojaviti i reći - čujte, nas je došlo upola manje. Trebalo je sve to i platiti. Dobro, ispalo je pedeset kuna skuplje po osobi i nitko se nije bunio. Kad je bal, nek je bal.

Isplovili smo iz opatijske luke oko 11.00 sati. Trebali smo krenuti u 10.30 ali smo čekali hoće li se možda netko od razmažene gospode ipak pojaviti.
Image and video hosting by TinyPic

Nakon malo manje od dva sata ugodne plovidbe uplovilu smo u lučicu u Belom na otoku Cresu.

Imali smo samo sat vremena na raspolaganju za obilazak. Neki su odlučili da će radije ostati u luci nego pješačiti uzbrdo do mjesta i eko istraživačkog centra za zaštitu bjeloglavih supova. Šapnut ću vam da se radilo i o nekim bivšim sportašima i sportašicama, toliko o kondiciji, sram ih bilo.

Prvo na što smo naišli bile su mama ovca i janje na što sam se ja kao osoba rođena u znaku Ovna osobito raspekmezila pa su me zajebavali da sam srela rodbinu. U svakom slučaju, rodbina nije bila osobito zainteresirana za poziranje.
Image and video hosting by TinyPic

Ovo će se sigurno osobito svidjeti Neverinu:

"Centar" Belog:

Preša za masline:

Pogled na Beli:

Pred muzejom s bjeloglavim supovima neugodno iznenađenje. Otkrivamo da je ulaznica s 10 kuna poskupila i iznosi bezobraznih 40! Pa smo fotkali iz daljine i nadali se da zoom radi.

Sat vremena proleti začas. Ostalo nam je taman toliko vremena da malo poslikamo okolicu.....
Image and video hosting by TinyPic

...i popijemo jednu brzinsku kavicu:

Vidite li ovu točkicu na nebu? To je bjeloglavi sup.

Lijenčine koje su se uplašile uzbrdice:

Neki su se sunčali:

A profesor Denis bi se bogme bio i okupao da nismo morali krenuti dalje.

Kako bi to bilo da ja ne uslikam svakog psa kojeg vidim....
Image and video hosting by TinyPic

U 14.00 sati ukrcali smo se na našu "Jaderu" krenuli prema otoku Krku. Destinacija - Njivice. Prvo smo ručali (mogli smo birati između mesnog i ribljeg menija). Pa smo zaćikali u pušioni:

Zapjevali par domaćih.....

......i evo nas za tili čas u Njivicama.

Malo smo prošvrljali po mjestu i popili kavu.
Image and video hosting by TinyPic

U 17.00 smo se vratili na brod i krenuli prema Opatiji. I naravno, feštali. Što bi rekli Gustafi,bila je to prava štala. Na fotkama se možda i ne vidi toliko, ali valjda ćete mi vjerovati na riječ ;)

Objaviti ili ne.... ma ipak objaviti, nek se vidi raskoš. Možda imamo 4 banke, ali nismo za bacit!

Predposljednja stanica - Volosko. Naši Vološćani se iskrcavaju a domoroci gledaju "ča je sad to i ki je to prišal? Ma to su ti onisti ča su pred dvajsetipet let finili školu."
Image and video hosting by TinyPic

Kad smo se riješili Vološćana krećemo prema opatijskoj luci uz pjesmu "Svi gremo za Opatiju...."
Lijepo je vidjeti je s morske strane. Ovdje su mi baterije riknule pa je idućih par fotki slikano mobitelom.

A evo i nečega što nije lijepo vidjeti s bilo koje strane- betonska grozota s navodno "pametnim stanovima" u vlasništvu mariborske nadbiskupije. No comment. Pored ovog monstruma inače se nalazi "Villa Žuži" u vlasništvu Žuži Jelinek.

Hotel "Miramar"

I evo nas doma:

Odjednom su baterije proradile.
Image and video hosting by TinyPic

Muzika nam je neumorna....

Pa je pala i grupna fotka, samo to je slikano tuđim aparatom i pitanje hoću li se toga ikad dočepati.

Ali, tu nije priči kraj. Iako su neki kapitulirali i otišli doma, većina je otišla na after party u restoran "Zlatni Klub" u Pobrima (mjesto iznad Opatije) gdje smo nastavili feštu uz vino, mrkač na salatu, pršut, sir, zapečene škampe sa sirom na tostiranom kruhu i "grešnu tortu".

Evo i jedna slika hrane za blogere gurmane:
Image and video hosting by TinyPic

I jedna besplatna, ali potpuno zaslužena reklama za kraj.
Veliko hvala vlasniku, posadi i osoblju broda "Jadera" na profesionalnosti, ljubaznosti, kvaliteti i fantastičnoj zabavi.

Post je objavljen 25.04.2010. u 23:34 sati.