RADIONICE DRAMSKOG ODGOJA DRAMSKE IGRE I VJEŽBE 1 ili KORAČIĆ 1
OBAVIJEST
„Ludeo ergo sum“ / Igram se, dakle jesam.
RADIONICE DRAMSKOG ODGOJA
DRAMSKE IGRE I VJEŽBE 1 ili KORAČIĆ 1
VODITELJICA: JASMINA ŽILJAK
glumica i dramski pedagog
„ Naučimo :
- 10% od onog što čitamo
- 20% od onog što slušamo
- 30% od onog što vidimo
- 50% od onog što vidimo i čujemo
- 70% od onog što izgovorimo
- 90% od onog što izgovorimo i učinimo.“
(Gordon Dryden i Jeannette Vos)
RADIONICE DRAMSKE IGRE I VJEŽBE KORAČIĆ 1
- održat će se s jednom grupom ( prvih 20 prijavljenih)
- u ciklusu od 4 radionice , jednom tjedno, po 2 školska sata.
I RADIONICA :
TERMIN ODRŽAVANJA subota 17.04.2010., 10-11.30h,
MJESTO ODRŽAVANJA: knjižnica Marko Marulić, velika dvorana
TEMA PRVE RADIONICE CIKLUSA: vježbe upoznavanja, vježbe povjerenja, vježbe koncentracije ; mimika; gesta
TEMA DRUGE RADIONICE CIKLUSA: kreativno slušanje, vježbe komunikacije, govorne vježbe
TEMA TREĆE RADIONICE CIKLUSA: igre kretanja i opuštanja, istraživanje tijela i glasa
TEMA ČETVRTE RADIONICE CIKLUSA: žive slike i improvizacije
DOBRO DOŠLI NA POČETAK!
PRVI KORAK, KORAČIĆ...MOŽDA MALO VIŠE, MOŽDA MALO MANJE..
.
CILJ NAM NIJE MJESTO. NI VRH. CILJ JE PUTOVANJE. AVANTURA. IZAZOV. IGRA. I IGRANJE ! ;)
detaljnije:
RADIONICE DRAMSKOG ODGOJA
DRAMSKE IGRE I VJEŽBE 1 ili
KORAČIĆ 1
VODITELJICA: JASMINA ŽILJAK
glumica i dramski pedagog
„ Naučimo :
- 10% od onog što čitamo
- 20% od onog što slušamo
- 30% od onog što vidimo
- 50% od onog što vidimo i čujemo
- 70% od onog što izgovorimo
- 90% od onog što izgovorimo i učinimo.“
(Gordon Dryden i Jeannette Vos)
DRAMSKI ODGOJ omogućava ISKUSTVENO UČENJE kao najkvalitetniji oblik učenja, učenje s razumijevanjem, učenje kroz igru.
Za ovakav oblik učenja dovoljna je DRAMSKA SPOSOBNOST, koja je čovjeku imanentna, antropološka osobina.
Dramska sposobnost izražava se već u ranom djetinjstvu kroz simboličku igru, a u zreloj dobi modificira se u sposobnost preuzimanja uloga.
„ Nema tu ničeg neobičnog. Mi dramatiziramo stalno...sa ili bez glumačke škole. Ovu sposobnost nisu izmislili dramski pedagozi niti kazališni profesionalci, kao što ni kipar nije izmislio kamen koji kleše. Oni se samo njome koriste na poseban način.“ (Robinson)
DRAMSKI ODGOJ je oblik učenja kroz dramsko iskustvo, tj. kroz medij dramskog izraza. DRAMSKI IZRAZ je svaki oblik izražavanja u kojem su stvarna ili zamišljena bića, pojave, odnosi i događaji predočeni odigranim ulogama, radnjama i situacijama.
DRAMSKA PEDAGOGIJA – je skup metoda poučavanja i učenja koje se sustavno koriste dramskim izrazom kao čovjekovom imanentnom sposobnošću razvoja i napretka.
DRAMSKI ODGOJ POMAŽE U RAZVOJU ZDRAVOG I ZA ŽIVOT SPOSOBNOG INDIVIDUUMA.
Dramskim aktivnostima, ne samo da razvijamo maštu, govorne i motoričke sposobnosti sudionika, već pomažemo stvaranje i jasno izažavanje stavova, razvijamo kritičku svijest, socijalne vještine, radne i suradničke sposobnosti, zdravu (samo)kritičnost i samopouzdanje.
Ukratko, dramski odgoj zadovoljava četiri osnovne potrebe (malog) čovjeka : potrebu za slobodom, ljubavi, kompetencijom( moći) i zabavom, a to su ujedno i uvjeti sretnog djetinjstva.
PRIMJENA DRAMSKOG ODGOJA
Dramski odgoj je primjenjiv u raznim područjima društvenog života- od odgoja i obrazovanja , preko društveno-kulturnih aktivnosti, do menadžmenta.
RADIONICE DRAMSKE IGRE I VJEŽBE NAMJENJENE SU: roditeljima, odgajateljima, učiteljima, pedagozima, psiholozima, defektolozima, studentima predškolskog odgoja i rezredne nastave, kao i svima onima koji rade s djecom, mladima ili odraslima i žele osloboditi vlastitu kreativnost i/ili kreativnost, animiranost radne skupine ( tim building- menadžeri, turistički vodiči i sl.)
PRIMJENA DRAMSKOG ODGOJA U ŠKOLI je ostvariva i izuzetno djelotvorna u predmetnoj, kao i u međupredmetnooj povezanosti – korelaciji različitih predmeta ( hrvatski jezik, glazbena i likovna kultura, tjelesna i zdravstvena kultura, priroda i društvo, matematika...), te , naravno, u izvannastavnim aktivnostima( literarna, recitatorska, dramska gupa...). Na pitanje kreativnog pristupa u nastavi (HNOS, NOK), koji se u suvremenoj školi sve više propagira, a nedorečeno provodi u praksi, dramski odgoj daje sasvim konkretan odgovor primjenom dramskih tehnika, igara i vježbi.
RADIONICE DRAMSKE IGRE I VJEŽBE – KORAČIĆ 1, održat će se s jednom grupom
( prvih 20 prijavljenih) u ciklusu od 4 radionice , jednom tjedno, po 2 školska sata.
TERMIN ODRŽAVANJA je subota od 10-11.30h, počinjemo ove subote, 17.4.
MJESTO ODRŽAVANJA: knjižnica Marko Marulić, velika dvorana
CIJENA JEDNE RADIONICE (2 školska sata) je 20 kn, a MJESEČNE RADIONICE-
80 kn ( 20 kn x 4 ). Uplaćuje se odmah cijeli mjesečni iznos.
Mole se svi zainteresirani da se što prije zapišu, tj. jave u knjižnicu Marko Marulić, na tel: 685-000 jer će samo prvih 20 ući u prvu grupu za prvi ciklus radionica- Koračić 1.
Također, mole se svi sudionici radionica da dođu u udobnoj odjeći i da ponesu papučice ili čiste patike za rad ( može se raditi i u čarapama).
Unaprijed zahvaljujem.
P.S.Nakon završenog prvog ciklusa radionica, s obzirom na broj zainteresiranih, nastavljamo s radionicama- Dramske igre i vježbe 2- Koračić 2,.....3.....
Također, ukoliko bude naknadno zainteresiranih za početni ciklus- Dramske igre i vježbe 1- Koračić 1, možemo i ponoviti, tj. oformiti još jednu grupu.
TEMA PRVE RADIONICE CIKLUSA: vježbe upoznavanja, vježbe povjerenja, vježbe koncentracije ; mimika; gesta
TEMA DRUGE RADIONICE CIKLUSA: kreativno slušanje, vježbe komunikacije, govorne vježbe
TEMA TREĆE RADIONICE CIKLUSA: igre kretanja i opuštanja, istraživanje tijela i glasa
TEMA ČETVRTE RADIONICE CIKLUSA: žive slike i improvizacije
DOBRO DOŠLI NA POČETAK! PRVI KORAK, KORAČIĆ...MOŽDA MALO VIŠE, MOŽDA MALO MANJE...
CILJ NAM NIJE MJESTO. NI VRH. CILJ JE PUTOVANJE.
AVANTURA. IZAZOV. IGRA. I IGRANJE ! ;)