Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sebastianvettelspace

Marketing

Red Bull Racing pozvao FIA-u da se očituje o ovjesima

Image and video hosting by TinyPic

Red Bull Racing bi pozdravio FIA-ino očitovanje o dijelu ovogodišnjeg tehničkog pravilnika koji se odnosi na ovjes, nakon što su ih neki od suparnika otvoreno optužili da na svom RB6 imaju svojevrsni aktivni ovjes.
Premda nesigurni u detalje, neke od momčadi sumnjaju da Red Bull ima inteligentan ovjes koji tijekom kvalifikacija i cijele utrke odignutost bolida od podloge drži konstantnom.
"McLaren je nedavno puno toga ispričao o nama, bilo da se radilo o veličini našeg spremnika, budućnosti naših vozača ili, u najnovijem slučaju, postojanja navodnih sistema na našem bolidu," izjavio je Red Bull Racingov direktor Christian Horner.
"Kategorički tvrdim da ništa takvo ne postoji na našem bolidu. Na njima je da spekuliraju, ali FIA-ino očitovanje bi bilo dobro za sve."
Mercedesov direktor, Ross Brawn je prošlog vikenda rekaokako misli da bi bilo najbolje da FIA još jednom razjasni koje se promjene nakon kvalifikacija mogu napraviti na ovjesu.
"Mislim da moramo to malo suziti, baš zbog Red Bulla jer se o njima svašta priča sada. To je vrlo nepošteno prema njima," smatra Brawn. "Imaju vrlo dobar bolid, ali ne postoje dokazi koji upućuju na to da rade nešto što nije po pravilima."
"Možete se igrati s pritiskom guma između kvalifikacija i utrke, što je najjednostavniji način kojim pomažete situciju. Ali, neophodno je da FIA ustanovi gdje se točno nalazimo."
"Prema našim shvaćanjima, članak čijeg se broja ne mogu točno sjetiti kaže da ne smijete raditi promjene na ovjesu između kvalifikacija i utrke. Sve što utječe na ovjes, a može se raditi o pitisku plina ili namjernoj manipulaciji tempeature bi moglo imati takav efekt. Mislim da nam Charlie sve treba objasniti kako bismo izbjegli kontroverze."
Christian Horner je svoja razmišljanja zaključio interesantnom teorijom o tome zašto se momčad kojom upravlja našla među zubima pojedinih suparnika.
"Inače ignoriramo komentare iz drugih momčadi, ali ovo samo demonstrira da mi radimo nešto što i oni moraju," misleći pritom na formu cjelokupnog tehničkog paketa kojim raspolažu, a u kojem aktivnog ovjesa nema.

Source: f1racing.com.hr

Post je objavljen 31.03.2010. u 14:00 sati.