Na online magazinu Swide.com modne kuće Dolce & Gabbana je objavljeno službeno priopćenje za kampanju sunčanih naočala.
Madonna nije samo prijateljica, muza i model za Domenica Dolcea i Stefana Gabbanu, sa novim brandom naočala MDG je postala dizajnerica, spremna da nas oduševi sa kampanjom snimljenom po film noiru. Madonna u kampanji razmjenjuje nježnosti sa šarmantnim modelom Tysonom Ballou. Kampanju su kreirali Steven Klein i francuski kreativni direktor Fabien Baron.
"Dizajniranje linije naočala s Madonnom predstavlja novo iskustvo za nas. Ogromni dizajn i usklađen s oblikom lica je jako sexy i ženstven, baš kao i naša odjeća. Madonnin kreativni doprinos i jedinstveno gledište su bili ključ svega, čak i u stvaranju loga 'MDG'", izjavili su Domenico i Stefano.
MDG nije samo još jedna suradnja sa poznatom zvijezdom, već i cijeli novi brand s Madonnom, Domenicom i Stefanom kao jednim dizajnerskim timom. Kreirali su čak šest modela sunčanih naočala.