Madonna i menadžer Guy Oseary su ustupili u zajednično partnerstvo sa jednom od najvećih kompanija modnih brandova. Iconix Brand Group Inc. je formirao s Madonnom zajednički pothvat 'MG Icon' koji će lansirati modne brandove širom svijeta počevši sa kolekcijom tinejdžerske odjeće u kolovozu ove godine za tvrtku Macy's. Spomenuta kolekcija nosi trenutni naziv 'Material Girl' i bit će dostupna u 200 Macy's prodavaonica, a s online narudžbama počinje početkom rujna.
'MG Icon' će uskoro objaviti ugovor sa Macy's Inc u kojem će 'MG Icon' biti vlasnik i glavni prodavatelj artikala. U sklopu tog ugovora, Macy's će imati mogućnost da lansira dodatne brandove u budućnosti pod zajedničkom palicom sa MG Icon-om.
Iz tvrkte Iconix Brand Group Inc. izvještavaju kako su sklopili sporazum u kojem imaju slobodno korištenje Madonninog imena za kolekcije obuće, odjeće i drugih stvari. Madonna je uključena za promociju novih i poboljšanju prodaje starijih brandova. "Udruženje snaga sa Iconix će dovesti moje ideje do kupaca i to je jako uzbudljivo. Radujem se suradnji sa Iconix koji će stvoriti i prevesti moje vizije i ideje za MG Icon", izjavila je Madonna. Moguće je da će doći i do objavljivanja Madonninog prvog parfema!
Lourdes će priskočiti mami Madonni u dizajniranju odjeće uz pomoć kreatora tvrtke Iconix. Iconix posjeduje 50 procenata od MG Icon-a, a druga polovica dolazi u ruke Madonne i menadžera Guya. 'MG' u nazivu 'MG Icon' označava imena Madonne i Guya, iznenađujuće nema nikakve veze sa 'Material Girl'. "Naša strategija je da predstavimo brandove formirane kroz ovaj ugovor u mnoge zemlje i proširiti ih širom svijeta", izjavio je Neil Cole glavni izvršni direktor Iconix-a. Dodao je: "Madonna će najvjerojatnije biti uključena u dizajn, photo shooting."
Modna linija će prvo početi sa kolekcijom odjeće, obuće, torbi i nakita u cijenama od 12 do 40 američkih dolara. Lourdes je zaista uključena u ovaj cijeli projekt i odlazi na sastanke sa glavnim izvršiocima u Macy's. "Lourdes ima nevjerojatan osjećaj za modu", izjavio je Jeff Gennette za WWD.
"Madonna je već dugo vremena gradila brandove za druge kompanije. Sada je vrijeme da kreira svoj brand!" - izjavio je Neil Cole.
“Uzbuđeni smo što možemo najaviti prvi u nizu nadolazećih brandova koji će biti kreirani u partnerstvu s Madonnom. 'Material Girl' ima snažnog maloprodajnog partnera Macy's i drago nam je da možemo pokrenuti inovativni brand za naše kupce. Madonna je modna ikona koja može prikazati novi značaj mode za naše mlađe kupce. Macy's će zasigurno privući više kupaca sa 'Material Girl'. Vjerujemo da će 'Material Girl' biti ekskluzivni dinamički brand za Macy's. Radujemo se suradnji sa Madonnom, Lourdes i cijelim titom Iconix-a", izjavio je Jeff Gennette, glavni direktor trgovine robom.