Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ibeee

Marketing

24 časa


Sjećam se kad je prije pet godina počelo izlaženje 24 sata. Za nas studente to je bio odličan način da za 2, 3 kune kratimo vrijeme do predavanja ili da pogledamo tv raspored. To je otprilike cijeli civilizacijski domet ovog glasila. Nekad posluži i kao novina za pranje prozora.
Evo danas čitam neke od naslova
Seksao se s punicom jer je bolja u krevetu od kćerke. Ispod članka su i tagovi po kojima možete pregledavati ostale članke ovih novina. Redom: PREVARA, NEVJERA, SUPRUGA, MAJKA, PUNICA, PRIJATELJICA, MUŽ.
Tako da svaki čitatelj koji ima potrebu dublje proučiti što se krije pod tagom npr. punica dolazi do slijedeće stranice gdje ga čekaju neki od ovih naslova:
Željko Kerum se posvađao s punicom i zatim odselio?
S čak 4,40 promila u autu vozio punicu i sudario se
Uz pomoć punice prevario starca za 4 tisuće kuna
Golf-lopticom zet slučajno ubio punicu na trećoj rupi
ZapaPTSS: Od svekrva-stresa pati čak 60 posto snaha
Ubio ženu i punicu, na sudu rekao kako nije kriv
Sesvete: Punica spasila zeta od trovanja plinom
Dobio razvod na sudu jer ga punica izluđuje do bola
Punicu nije želio zaklati, već samo razrezati po licu
Sada zamišljam svoje bake, odrasle na selima u nekom prošlom vremenu kako pomno upijaju svaku riječ svojih majki par dana prije vjenčanja. Sigurno su im govorile o svetosti braka, njegovanju dobrih odnosa sa ukućanima nove obitelji...
Danas, majka sinu koji se ženi otvori članak u 24 sata i tag punica, pa mladić samo čitajući naslove brzo uočava kakve su punice i koje sve nevolje uzrokuju društvu i braku. Bilo bi najbolje da se prije donošenja ikakvih ozbiljnih odluka prođu ovi najvažniji tagovi u kojima će vas vrsni novinari uputiti u samu bit problema


Post je objavljen 06.03.2010. u 02:09 sati.