Oscar revija - blitz recenzije

SF pustolovina
SAD, 2009
Režija: James Cameron
Uloge: Sam Worthington, Sigourney Weaver, Michelle Rodriguez, Zoe Saldana, Giovanni Ribisi
Scenarij: James Cameron
Trajanje:166'

Nakon 10 godina James Cameron se vration s megauspješnim ostvarenjem i ponovno revolucionarnim specijalnim efektima. Međutim, konceptualno i sadržajno film ne odskače visoko iznad uobičajenih holivudskih blockbustera. Ipak, bilo bi pogrešno staviti ga u kategoriju s nastavcima PIRATA S KARIBA, TRANSOFRMERIMA 2 ili SPIDERMANIMA. AVATAR je film na razini više, no za Oscara za najbolji film - premalo.

Ocjena: 3/5

NAREDNIK JAMES
9 nominacija

Image and video hosting by TinyPic

The Hurt Locker
ratni
SAD, 2008
Režija: Kathryn Bigelow
Uloge: Jeremy Renner, Anthony Mackie, Ralp Fiennes, Evangeline Lilly, Guy Pierce
Scenarij: Mark Boal
Trajanje: 131min

Film koji niti propagira niti osuđuje rat u Iraku, već donosi brutalnu, stravičnu realnost događanja na ulicama Bagdada i uvjerljivo interpretira svakodnevicu s kojom su suočeni američki vojnici. Po meni tehnički vrlo impresivan film, međutim s nekoliko nepotrebnih sekvenci i vrlo izraženom dinamikom- iznimne trenutke napetosti neutraliziraju dosadnjikavi dijelovi.

Ocjena: 3.5/5

NEMILOSRDNI GADOVI
8 nominacija

Image and video hosting by TinyPic

Inglorious Basterds
ratni/crna komedija
SAD, 2009
Režija: Quentin Tarantino
Uloge: Brad Pitt, Eli Roth, Mélanie Laurent, Christoph Waltz,
Scenarij: Quentin Tarantino
Trajanje: 153min

Drugi svjetski rat nipošto nije događaj koji bi trebalo gledati s podsmjehom, međutim Tarantino ga je iskoristio kao podlogu da se naruga gotovo svima - nacistima - cjelokupnoj Hitlerovoj "ekipi", amerikancima talijanskog podrijetla, Židovima pa čak i samoj holivudskoj industriji i uspio napraviti vrlo originalno i duhovito ostvarenje. Također film koji ne zaslužuje Oscara, ali meni osobno najdraži među nominiranima.

SVE O JEDNOJ DJEVOJCI
3 nominacije

Image and video hosting by TinyPic

An Education
romantična drama
Velika Britanija, 2009
Režija: Lone Scherfig
Uloge: Carey Mulligan, Peter Sarsgaard, Alfred Molina, Cara Seymour
Scenarij: Nick Hornby
Trajanje: 95min

Ovogodišnji britanski predstavnik u utrci za Oscara nije nipošto originalna priča, baš suprotno, to je film sniman u maniri najboljih britanskih adaptacija poput Sobe s pogledom, Moje male praonice ili Howards enda koje izvanredno prikazuju atmosferu engleskoga društva pojedinih razdoblja i upravo to mu daje šarm. Radi se o vrlo poučnoj priči s nekoliko odličnih glumačkih ostvarenja koje predvodi mlada Carey Mulligan nominirana za Oscara za najbolju glavnu glumicu, Jedna glumačka nominacija uistinu je premalo za možda najbolji glumački ansambl među nominiranim filmovima. Meni osobno, nakon Basterdsa, najbolji film u utrci za prestižnu nagradu.

Post je objavljen 04.03.2010. u 12:23 sati.