Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/broco

Marketing

OBLJETNICA

24sata obilježava petogodišnjicu (žutopisa)
ZAGREB - Tabloid 24sata obilježava pet godina rada. Kratak je put uspjeha ovog Styrijinog projekta, koji je počeo prije pet godina Babićevim preporukama novinarima 24sata tipa "Ne čekajte temu, nego je sami režirajte...", pišite "opasni komarci pobjegli iz laboratorija Filozofskog fakulteta...", a ne dosadne vijesti. Danas je to nesporno jak brend s značajnim novinarskim i financijskim rezultatima.

24sata obilježava petogodišnjicu (žutopisa)Večernji list: Prvi je broj svjetlo dana ugledao 2. ožujka 2005. godine. Bilo je to nešto novo, drukčije – kratke vijesti, brza dostupnost informacija, naglasak na zanimljivostima... Sve za tada tri kune. I upalilo je! Jer od tada pa do danas dnevne novine 24 sata stekle su gotovo milijun sto četrdeset četiri tisuće vjernih čitatelja. Već na svoj drugi rođendan mogle su se pohvaliti titulom najprodavanijih dnevnih novina u Hrvatskoj, ali i najčitanijih novina i među muškarcima i među ženama, među svim dobnim skupinama.

Ovom jedinstvenom multimedijskom brendu trebalo je svega 60 mjeseci da postanu i jedine prave nacionalne novine, najčitanije u čak 18 od 21 hrvatske županije. U preostalim trima 24 sata su druge novine po čitanosti, odmah iza tradicionalno najčitanijih lokalnih novina. Prema lanjskim podacima MEDIApulsa, 24 sata su i najomiljenije dnevne novine.

/Večernji List/

http://www.sbonline.net/



Post je objavljen 02.03.2010. u 20:09 sati.