Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/povratakpitomace

Marketing

Hrastico: Dizajnirani hrast donosi veliki rast

Privredni vjesnik
U tri godine razvijen je program suvremenog namještaja od 250 modela, a polovina proizvodnje plasira se u inozemstvo

Domaće drvo plus suvremeni dizajn mogla bi biti dobitna tržišna kombinacija, godinama govore teoretičari hrvatske drvne industrije. Tvrtka Hrastico iz Pitomače te je riječi na svoj način pretvorila u djelo.Prije samo tri godine krenuli su s programom namještaja od masivnog domaćeg drva, pri čemu hrast prevladava sa 85 posto.
Dogurali su do 250 standardnih proizvoda, među ostalim, kreveta i komoda, većih i manjih stolova, ormara-ladičara, toaletnih stolića, noćnih ormarića, polica za knjige...
Poseban dio programa namijenili su opremanju vinoteka, vinskih podruma i restorana. Gotovi proizvodi odlikuju se jednostavnim linijama i visokom kvalitetom obrade tako da primjenu mogu naći i u moderno dizajniranim stambenim prostorima. Svi su modeli rađeni od punog drva i deklariraju se kao potpuni masivni proizvod, no lako se mogu kombinirati sa srodnim materijalima i dezenima.
Čak polovina proizvodnog programa kupce pronalazi u inozemstvu. “Naša velika prednost je fleksibilnost kod obrade ponuda. Za razliku od velikih sustava, naručitelji posao dogovaraju s vlasnikom ili direktorom koji vrlo dobro zna trenutačne proizvodne mogućnosti i može brzo ponuditi sve tražene odgovore”, kaže Mladen Balić, vlasnik Hrastica, 37-godišnji inženjer drvne industrije.

Možda i nova zapošljavanja
Zbog svega toga posao im je osiguran i za nekoliko mjeseci unaprijed. Hrastico zapošljava 11 radnika, a unatoč teškom stanju u drvnoj industriji, ove bi godine mogao i povećati produktivnost i zaposliti nove ljude.

Nove poslove donijelo im je i sudjelovanje na sajmovima kao što su Viroexpo u Virovitici, Ambijenta na Zagrebačkom velesajmu i Gast u Splitu. Kao izvoznici koji redovito podmiruju obveze prema državi natjecali su se za poticaje Ministarstva šumarstva i Ministarstva gospodarstva. Bespovratna sredstva već su koristili u razvoju novih proizvoda, a u planu im je gradnja veće proizvodne hale, instaliranje novih strojeva i kotlovnice na biootpad. Rade na unaprjeđenju organizacije poslovanja, uvođenju ISO standarda...
“U imenu Hrastico sadržana je i filozofija naše tvrtke: tu su riječi ‘hrast’ i ‘rast’, zatim ‘co’ što znači suradnja, kao i ‘Hr’, kao oznaka za Hrvatsku”, zaključuje Balić.

(I.V.)Privredni vjesnik

Post je objavljen 17.02.2010. u 05:02 sati.