Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/daltoni-os

Marketing

Eksperti za odnose s javnošću

Foto:B.Mr. Foto : B.Mr.

Ponekad mi se čini da naše športske i ine sredine općenito premalo ulažu ili točnije rečeno,ne razumiju ulogu odnosa s javnošću u današnjoj novoj komunikacijskoj eri. Spletom okolnosti u ruke mi je dopala knjiga Odnosi s javnošću - teorija i praksa dr.sc. Zorana Tomića koja u stručnim krugovima slovi kao glavno naučno djelo iz tog područja u jugoistočnoj Europi. Ne treba zaboraviti da bez kvalitetnih odnosa s javnošću,mnogobrojne poznate face ne bi mogle,zasigurno,kvalitetno izgraditi imidž slavnih likova u našem medijskom okruženju. Agenti za odnose s javnošću (eng. PR agent od public relations - odnosi s javnošću) glavne su osobe u današnjem modernom dobu kako elektroničnog tako i pisanog medija. Stvoriti pozitivni imidž od ničega do nečega nije ni najmanje jednostavan zadatak kako se to kad nas pojednostavljeno pokušava prikazati. Ovom prilikom ne želim komentirati naše kvazi popularne likove koji nam se "nude" u raznoraznim životnim situacijama bez ozbiljnije namjere da premoste trenutnu slavu s dugotrajnijim životnim kvalitetnim ciljevima. Daj ti meni trenutnu slavu,a za sve drugo baš me briga. Jednostavnije rečeno dok traje,traje. Možda i poradi takovog pristupa,naše športske sredine ne mogu proizvesti brend koji će biti prepoznat , a ujedno i priznat van granica Lijepe naše. Posebna priča su naši športaši koji svojim odlaskom u organiziranije športske kolektive (pretežito van granica športske Hrvatske) odjednom od "ružnog pačeta" prerastaju u prave umjetnike poradi komunikacije sa športskom javnošću,stvore prepoznatljiv imidž i uspješno brandiraju sebe. Postavlja se logično pitanje;Tko je zaslužan za takovu uspješnu medijsku promociju? PR agenti bio bi jednostavan odgovor. Stvoriti tzv. prividnu lakoću u komunikaciji športaša s medijima,te projiciranje športaša kao brenda zacijelo bi bio glavni posao PR,a opet sve to vežemo i uz pravilnu prezentaciju športskog kluba,saveza ili neke međunarodne organizacije. Ako ne postoji razrađeni PR-sustav teško ćete Vi na pozitivne športske grane. Bio tu u pitanju pojedinac ili športski kolektiv suština je više nego jasna. Ili to možda još nekima ne ulazi u njihove pametne glavice? Predsjednička izborna kampanja. Da li Vam se sada upalila lampica u Vašim glavama? Ako nije, onda Vi čitate pogrešno štivo. Morate pronaći jednu PR-agenciju koja će "otvoriti" Vaše poglede na svijet. Nadam se,da je osobno "banaliziranje" tematske cjeline bez koje nema vrhunske uspješnosti, uspjelo potaknuti Vaše umove na dodatno razmišljanje o PR timovima. Mnogima su oni očiti izlaz ka kvalitetnijoj osobnoj prezentaciji u sveopćoj medijskoj javnosti. Zar ne?

Tekst : Daltoni'os

Ima samo jedna stvar gora od toga da se o vama priča. A to je da se o vama uopće NE priča. Oscar Wilde


Post je objavljen 24.01.2010. u 17:16 sati.