Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cocktailbridge

Marketing

Što zapravo znači neigranje zagrebačke skupine B lige

Trošak kotizacija (7*400kn) jednak je trošku dva autobusa na natjecanja u Dalmaciji a neskupljena stolarina za bordove (7 kola*3 meča*8 igrača*10kn) je treći autobus. Sa time smo pokrili odlazak na Sudamju, Imotski i Božićni turnir u Splitu za Dubrovnik i Astareu. Isto tako zbog ovih 120 bordova je i manja posjeta na regularnim klupskim turnirima. Vremenski u smislu organizacije regionalna B liga jednaka je dobrom klupskom tečaju za početnike. Igranje nepotrebne lige ove godine u stvari znači jedan tečaj manje u Splitu, Rijeci i Dubrovniku. Srećom Zagreb neće ove godine to osjetiti pa možemo očekivati povećanje broja bridžista u glavnom gradu.

Stav našeg kluba je da se igra umjesto regionalne i polufinalne skupine jedan vikend švicarac sa pet ili šest mečeva po dvadeset bordova. Da li će nakon toga biti finale šest prvoplasiranih ili ćemo imati dva tri regionalna turnira sa direktnim ulazom u prvu ligu nama je svejedno. Osnovno je jedan vikend i koliko timova dođe tamo nastupa.

Termin igranja turnira trebao bi biti u vrijeme najmanje bridž aktivnosti: dakle maknuti se iz prosinca do svibnja. Htio bi da je u pitanju period lipanj - listopad.

Na HBS-u je da se izjasni što želi sa B ligom: omasovljenje ili elitni sportski događaj. Ako je u pitanju omasovljenje onda se ove stvari sa zagrebačkom skupinom i njihovim neigranjem ne smiju događati jer to direktno kaže našim igračima da su budale što igraju. U Dubrovniku smo nagovarali tri tima da se okupe za nastup - dogodine vjerojatno neće igrati. Naša je želja omasovljenje bridža i zato klub iz članarina i stolarina plaća kotizacije i troškove za natjecanje.

Ako je elitni događaj neka se igra pod HBS organizacijom u jednakim uvjetima za sve natjecatelje: suđenje, namješane karte, žiriji, dobra dvorana. Troškovi i vrijeme će odijeliti diletante od ozbiljnih natjecatelja koji će se znati organizirati i pripremiti za natjecanje. HBS neka brine za popularizaciju i marketing 'elitne' B lige tako da se posvetimo aktivnostima za svoje članove.

Savezu je ovo sigurno poznato sa obzirom na veliku financijsku obazrivost oko troškova organizacije natjecanja nakon smrti predsjednika saveza. Isto vrijedi i za klubove.




Post je objavljen 10.01.2010. u 16:05 sati.