Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tucepskilibric

Marketing

OPĆINSKO VIJEĆE




5. sjednica Općinskoga vijeća održana je 17. 12. 2009. s sljedećim Dnevnim redom:
1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice
2. Postavljanje pitana vijećnika
3. Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Proračuna Općine Tučepi za 2009.
4. Prijedlog Proračuna Općine Tučepi za 2010.
5. Izvješće Državnog ureda za reviziju o obavljenom uvidu u proračun i financijske izvještaje Općine Tučepi za 2008.
6. Prijedlog Pravilnika o zaštiti arhivskoga i registraturnog gradiva Općine Tučepi
7. Odluka o izmjenama Odluke o komunalnom redu Općine Tučepi
8. Odluka o imenovanju Povjerenstva za popis birača (hitni postupak)
9. Podnesci

Proračunski dokumenti usvojeni su bez podrške oporbe. Oni su temeljni dokumenti iz kojih se vidi što vlast stvarno radi i namjerava raditi, pa je slijedom toga i odgovornost na onima koji ih predlažu i usvajaju. Sve ostalo su priče. Svoj osvrt na najnoviji rebalans, Proračun za 2010. i proračunsku projekciju do 2012. donosimo na sljedećim stranicama.

Prema Izvješću o obavljenom uvidu u proračun i financijske izvještaje Državnoga ureda za reviziju jasno je da nije bilo nepravilnosti niti se je općina zaduživala u 2007. i 2008. godini. Tako se prigovori tadašnje oporbe, a sadašnje vlasti, uporna pozivanja inspekcije i slične akcije pokazuju potpuno promašenima. Na Izvješće na sjednici Vijeća nije bilo primjedbi niti je bilo tko najavio prigovor. Toliko o prošlosti!

Podržali smo i pozdravili Odluku o izmjenama Odluke o komunalnom redu u Općini Tučepi. Ako ni zbog čega drugoga, onda smo kao turističko mjesto dužni brinuti o izgledu i uređenosti, ne samo u svojim kućama, nego svugdje i uvijek. Ako pojedinci narušavaju bilo gdje izgled, onda općina treba imati mogućnost intervenirati. Upravo je na tom tragu usvojena izmjena čl. 11. koji sada glasi:

„ Radi čuvanja javnih površina, zabranjeno je dotrajala vozila, plovila, uređaje i njihove dijelove te druge predmete koji čine glomazni otpad ostavljati na javnim površinama i na zemljištu u privatnom vlasništvu kad se ono nalazi neposredno uz javnu površinu. Vlasnici odnosno korisnici zelenih površina, kao i vlasnici neizgrađenog građevinskog zemljišta i sličnih površina uz javne površine, dužni su ih održavati, redovito kositi travu, rezati živicu, uklanjati šikaru, smeće, građevinski i ostali otpad, rezati suhe grane drveća te uklanjati stabla i granje koje ugrožava sigurnost ljudi i imovine na javnim površinama i sprječavaju preglednost prometne signalizacije i funkcionalnost javne rasvjete.
Ako se površine iz st.2. ovog članka uredno ne održavaju, komunalni redar naložit će njihovom vlasniku, odnosno korisniku da se uklone uočeni nedostaci.
Ukoliko vlasnici, odnosno korisnici iz st.3. ovog članka u ostavljenom roku ne postupe po nalogu komunalnog redara, navedeni nedostaci, odnosno predmeti ukloniti će se preko treće osobe na trošak vlasnika, odnosno korisnika tih površina.

Pozivamo sve mještane da poštuju ovu Odluku te da njezino nepoštivanje prijave komunalnome redaru.

Izraz brige za izgled mjesta i podizanje ekološke svijesti i naš je apel s naslovnice Dajmo borovima da dišu! Nemamo ništa protiv da se svatko radi i zaradi što više. Dapače! Ali molimo korisnike terasa uz plažu da poštuju i čuvaju svaki bor i svaku njegovu grančicu.
I da prostor ispod tih terasa prema plaži urede i ne koriste kao odlagalište viška stvari i materijala!


Post je objavljen 08.01.2010. u 15:42 sati.