Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/babl

Marketing

SAKUPLJAČ KALENDARA

Doba je slavlja, a ja sam deprimiran.

Posljednji poslovni razgovor koji sam vodio prije nego su se svi razbježali slaviti završio je neuspješno.

Firma s kojom duže vremena nešto surađujem našla su u krizi. Za sljedeću godinu planiraju pad prometa od četrdeset posto. Kako smatram da se na muci poznaju junaci, da je kriza prilika onima koji znaju i imaju odvažnosti da prosperiraju i bolje nego u uobičajenim vremenima, ponudio sam im plan kako ukloniti nevolje. Nakon premišljanja, ljudi koji vode firmu odlučili su da ne mogu prihvatiti moj plan za izlazak iz krize - jer su u krizi.

Odlučili su se držati svog plana po kojemu će očekivani pad prometa biti četrdeset posto. Njihov plan ima tri velike prednosti. Prvo, teško može omanuti. Drugo, ako pad prometa bude manji, recimo trideset i šest posto, to će moći prikazati kao svoj veliki uspjeh. Treće, sve je pod kontrolom.

Razgovor je završio tako da su mi poklonili kalendar za sljedeću godinu.

Sve zajedno, deprimiran sam. Zaista smo u krizi. Ta je kriza dublja od ovoga što sad nazivaju krizom i nema veze ni s HDZ-om, ni s SDP-om, ni s Mesićem ni Sanaderom. To je trajna kriza iz koje su svi oni i svi takvi iznikli. Gledam sedamnaest kalendara i rokovnika za sljedeću godinu koje sam dobio u posljednjih nekoliko dana i brinem se - možda ja ipak nisam za ovaj svijet?






Post je objavljen 26.12.2009. u 11:30 sati.