Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sempercontra

Marketing

Prilog diskusiji: zašto smo u krizi?

Image Hosted by ImageShack.us



U posljednje vrijeme u tisku se preko čitave stranice povremeno pojavljuje slika spomenika s tekstom koji nepobitno pokazuje i dokazuje da je logika na području naše države, a možda i šire, otišla k vragu.

Ja sam do sada mislio da je ova kriza u svijetu i kod nas, smanjenje potrošnje, a time i prihoda nezasitnoj državnoj aždaji s bezbroj gladnih ustiju, uzrokovana činjenicom da građani, potrošači i poštovatelji religije Zlatnog teleta jednostavno nemaju novaca, love, đengi, para, kuna, dinara, dolara, eura, jena, franaka, kruna, rubalja itd, itd kako se već sve ne zovu komadići papira koje dobivamo malo za puno rada, a dajemo puno za malo dobivene robe ili usluga.
No očigledno sam bio u krivu.

Zahvaljujući genijalnosti stručnjaka za markentig i reklamu koji su školovani za prodaju magle, muda pod bubrege, praznih obećanja, figa u džepu, robe sumnjive kvalitete i svojstava itd, itd držeći se stare mudrosti svih trgovaca: dok budale imaju para, kramari tržiju, saznao sam da sam idiot, i da je glavni uzrok propasti trgovačkih kuća u tome što su SMANJILE financijska sredstva za reklame!!!

Ne znam kako vi, ali je se glede a u svezi reklama već jaaaakoooo dugom držim slijedećih pravila:
1. ne kupujem nikada ništa što se reklamira ako mi to baš zaista nije neophodno ili me na to ne natjera žena (srećom vrlo rijetko).
2. nikada ne uzimam u ruke reklamne prospekte, osim da ih bacim u smeće i pri tome pomislim: jadno drveće koje je uništeno zbog tih gluposti.
3. jedino smeće koje svjesno bacam na cestu su nepročitani reklamni listići koje nalazim ispod brisača na automobilu. Sve ostalo bacam na odgovarajuća mjesta.
4. čim se na radio postaji ili nekoj TV emisiji čuje ili pojavi reklama, odmah ili prebacujem kanal ili program ili se dižem i idem na pišanje. Ako se radi o nekoj dobroj emisiji ili filmu prekidanih reklamama, snimim emisiju i odgledam je naknadno preskačući dijelove s reklamama.
5. kada vozim automobil svu pažnju usredotočim na cestu i svjesno se trudim NE čitati poruke s džambo plakata bez obzira o kakvom se sadržaju radi: od reklamiranja proizvoda, preko ekoloških poruka do friziranih faca naših vrlih političara. Uostalom drugačije ponašanje moglo bi me stajati i života!

I zanimljivo, nije za vjerovati, čudo neviđeno: uglavnom sam uvijek kupio kvalitetan i dobar proizvod!!!


Post je objavljen 17.12.2009. u 15:00 sati.