Mini Beachcomber još je jedan fascinantni dizajnerski concept kojim će britanska marka u siječnju na sajmu u Detroitu najaviti dolazak serijske crossover verzije najesen iduće godine.
Beachcomber je otvoreni četverosjed stvoren za uživanje u vožnji tijekom ljetnih mjeseci, a varijabilna unutrašnjost čini ga pogodnim za različite namjene povezane s aktivnostima u slobodno vrijeme u prirodi ili na plaži. U tome mu pomaže i integralni pogon, koji zapravo i jest najvažnija tehnološka poveznica s budućim 4x4 Minijem.
Osim pogona, vožnji u ekstremnijim uvjetima prilagođen je i ovjes, kao i karoserijski dodaci koji služe zaštiti od oštećenja te povišena pozicija sjedenja. Impresivna veličina felgi i off-road guma (17 cola) na samo 4 metra dugačkom automobilu osim funkcionalne ima i stilsku funkciju. Nepostojanje vratiju u potpunosti olakšava ulazak u vozilo, a nepostojanje krova vozaču i putnicima daje osjećaj slobode i dopušta različite egzibicije tijekom vožnje, kao i prijevoz velikih i dugačkih stvari (npr bicikla, daske za surfanje…)
Posebnost su vrata prtljažnika, koja pokrivaju samo pola stražnjeg dijela, pa se na desnoj strani mogu prevoziti dugačke stvari. Beachcomber ima run-flat gume, pa u stražnjem spremniku za rezervni kotač zapravo nema kotača, nego služi kao dodatni zatvoreni prostor za prtljagu.
Da vozač Beachcombera ne bi bio hendikepiran ovisnošću o vremenu, točnije o lijepom vremenu, nude se dodatne opcije zaštite od vjetra i kiše. Jedna od mogućnosti je postavljanje mekog krova. Druga opcija je postavljanje ekstra lakih plastičnih ploča i dobivanje svojevrsnog čvrstog krova. Treći stupanj nadogradnje je postavljanje vrata.
Kao i svaki novi Mini dosad, tako i Beachcomber ima svojeg uzora u dugačkoj povijesti marke. U ovom slučaju to je Mini Moke, model koji je tijekom 60-tih najviše viđan na plažama i cestama sunčanih krajeva Amerike i Australije.
Post je objavljen 16.12.2009. u 17:17 sati.