RECENZIJA: ARCTIC MONKEYS, LITTLE BOOTS

Arctic Monkeys - Cornerstone.mp3
Treći studijski album grupe Arctic Monkeys nastavlja niz vrlo dobrih albuma grupe. Iako sam skloniji prethodnim albumima, ostaju i dalje jedan od najzanimljivijih proizvoda britanske pop-rock scene. Uz singl Crying Lightening kojeg ste vjerujem imali priliku čuti po raznoraznim top listama, spomenut ću i vrlo zanimljive My Propeller, Secret Door, Fire and The Thud i meni možda najdražu Cornerstone.

Little Boots - Tune Into My Heart.mp3
Little Boots - Symmetry (feat. Philip Oakey).mp3
Razne pohvale stižu na račun Little Boots, mlade britanke koja se nedavno probila na britanskom tržištu, a koju ubrajaju u novi val elektropopa zajedno sa La Roux ili pak Lady GaGom. Album ima nekoliko dobrih pjesama, vrlo dobrih čak. Šeta što kad ju doživim ozbiljno (Earthquake, Stuck On Repeat, Symmetry), dođe pjesme poput Remedy (i to od najrazvikanijeg producenta s albuma!), s kojom se komotno može natjecati na Eurosongu, a ne stajati rame uz rame GaGi ili La Roux. Zapravo, mogao bih napisati isti komentar kao za 50 centa. Odabrati za singl jednu jedinu pjesmu koja odskače od svih ostalih s albuma je u krajnjoj vrlo bezobrazno prema slušatelju. Jeftini trik da vas se navuče na nešto čega na albumu uopće nema. Smiješno, jer pjesma zaista zvuči kao da je zalutala na album i nije nikad trebala biti objavljena kao singl, budući da je svaka druga pjesma s albuma bolja od spomenute. Iako album podosta podsjeća na puno toga što smo imali prilike čuti (asocijacije na Kylie Minogue, Lily Allen, Girls Aloud, pa čak i već spomenutu La Roux), relativno je to dobar uradak, s nekoliko vrlo dobrih i pamtljivih trenutaka.

Post je objavljen 07.12.2009. u 19:59 sati.