Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nepoznatizagreb

Marketing

Protiv diskriminacije svake vrste


Snimio: Vanja

Ovaj puta malo kasnim za zbivanjima ... međutim, isprika mi može biti to što je najnovija kampanja protiv diskriminacije svih vrsta bila dosta slabo medijski popraćena: osim odličnih plakata koji su , rekao bih, odlično izvršili svoju funkciju (provokativnim porukama su privukli poglede i prolaznike zainteresirali za "small print" na dnu plakata) ja nisam primjetio gotovo nikakve dodatne sadržaje. A kod pripreme ovog posta morao sam itkako napregnuti vijuge kod guglanja pa da napokon pronađem službenu web stranicu kampanje, (na kojoj možete vidjeti i neke od poruka agencije "Bruketa & Žinić" koje su osvanule na plakatima).

O čemu se tu radi: Pučki pravobranitelj i Centar za mirovne studije su 12.11.2009. pokrenuli kampanju koja bi/je trebala svratiti pozornost hrvatskim građanima na Zakon o suzbijanju diskriminacije koji je stupio na snagu 1. siječnja 2009. godine kada je ulogu središnjeg tijela za provođenje tog zakona preuzeo pučki pravobranitelj.

Osnovni cilj ove kampanje je pružiti građanima što više informacija o diskriminaciji, kako se ona očituje u svakodnevnome životu i što se može učiniti ako diskriminaciju uočimo ili smo joj sami izloženi.

Kampanja je dio aktivnosti projekta „Potpora provedbi Zakona o suzbijanju diskriminacije“ koji sufinancira Europska komisija kroz program PROGRESS.

A ono što je meni osobno bilo vrlo zanimljivo je to što je ova kampanja krenula tek dva mjeseca nakon što sam tokom službenog puta po Njemačkoj saznao za jednu srodnu kampanju koju je pokrenuo njemački Caritas,
"Soziale manieren" ("Društvene manire"), kojom se apelira na više razumijevanja, suosjećanja i pomoći sa svim ljudima koji su na neki način hendikepirani u životu: nezaposlenima, bolesnima, beskućnicima, bivšim ovisnicima i zatvorenicima ... i koja je bial vrlo jako medijski popraćena.


Preuzeto sa stranice http://www.soziale-manieren.de/


Preuzeto sa stranice http://www.soziale-manieren.de/

Da li su te dvije kampanje znak da društvo zaista želi više ravnopravnosti i razumijevanja u svakodnevnom životu? Za Njemačku mi je to na neki način bilo samorazumljivo (i isto tako mi je, bar kod njih, razumljivo da upravo Caritas vodi takvu kampanju!), no bilo bi lijepo kad bi ova naša "domaća" kampanja bila znak da se i kod nas nešto događa na tom polju ...

Post je objavljen 07.12.2009. u 08:54 sati.